Սնունդ

Ծիրանաչիր․ օգտակարությունն ու վնասակարությունը

Ծիրանաչիր․ օգտակարությունն ու վնասակարությունը

Այն հարուստ է վիտամիններով՝ А, В1, В2, С, РР, միկրոտարրերով և մակրոտարրերով, հանքանյութերով՝ կալիում, կալցիում, մագնիում, նատրիում, ֆոսֆոր, երկաթ․․․․

Սուրճ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Սուրճ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Սուրճը տոնուսավորող, առույգացնող ըմպելիք է, լավացնում է հիշողությունն ու օգնում է կենտրոնանալ...

Ջրի ճիշտ քանակությունը

Ջրի ճիշտ քանակությունը

Հաճախ է ասվում, որ պետք է օրական երկու լիտր ջուր խմել։ Արդյո՞ք ճիշտ է այդպես վարվելը, արդյո՞ք օրգանիզմում խոնավության ավելցուկը չի վնասի ․․․

Առյուծագի (պուստիրնիկ)․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Առյուծագի (պուստիրնիկ)․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Պարունակում է ալկալոիդներ, եթերային յուղ, լեոպուրիդին, ամին, լեոնուրին, ստախիդրին, ֆալավոնոիդներ, կվինկվելոզիդ․․․

Կապար․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կապար․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կապարը նաև ալերգեն է, պարունակում է մեծ քանակությամբ նատրիում, յդ պատճառներով էլ հակացուցված է հղիության ժամանակ․․․

Չամիչ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Չամիչ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Չամիչը հարուստ է կալիումով․ 100 գրամը պարունակում է 860մգ կալիում...

Խոլեստերին․ օգտակարությունն ու վնասակարությունը

Խոլեստերին․ օգտակարությունն ու վնասակարությունը

Խոլեստերինն անհրաժեշտ է բջջային մեմբրանների պատերի ամրացման համար, բացի այդ կառուցանյութ է բջիջների համար․․․

Կրախմալ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կրախմալ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Քանի որ կրախմալն ի զորու է վերածվել գլյուկոզայի, ապա օրգանիզմում դրա ազդեցությունն էլ է նման գլյուկոզայի ազդեցությանը․․․