Այլ

Արտիճուկ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Արտիճուկ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Արտիճուկի ծաղիկները պարունակում են ածխաջրեր (մինչև 15%), սպիտակուցներ (մինչև 3%), ճարպեր (0,1%), կալցիումի և երկաթի աղեր․․․

Սալորաչիր․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Սալորաչիր․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Սալորաչիրը հարուստ է վիտամիններով (E, բետա-կարոտին, PP, C և B վիտամիններ), միկրոէլեմենտներով (երկաթ, կալիում, կալցիում, նատրիում, ․․․

Ինչպե՞ս ճիշտ քնել

Ինչպե՞ս ճիշտ քնել

Քրոնիկ հոգնածություն, ճնշման տատանումներ, նյարդայնություն ու շատ այլ երևույթներ հաճախ հենց անքնության հետևանք են․․․

Գարեջուր. օգտակար և վնասակար հատկությունները

Գարեջուր. օգտակար և վնասակար հատկությունները

Պարունակում է շատ վիտամիններ՝ В1, В2, В6, Н, С, К, նիկոտինաթթու, կիտրոնաթթու, ֆոլաթթու, պանտոտենաթթու, կալցիում, մագնեզիում, ֆոսֆոր և այլն․․․

Կոնյակ. օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոնյակ. օգտակար և վնասակար հատկությունները

Այս խմիչքի չարաշահումը, իհարկե, կարող է վնաս հասցնել օրգանիզմին, սակայն փոքր չափաբաժինը կազդուրիչ է՝ կարող է ազատել գլխացավից, օգնել մարսողությանը․․․․

Ծիրանաչիր․ օգտակարությունն ու վնասակարությունը

Ծիրանաչիր․ օգտակարությունն ու վնասակարությունը

Այն հարուստ է վիտամիններով՝ А, В1, В2, С, РР, միկրոտարրերով և մակրոտարրերով, հանքանյութերով՝ կալիում, կալցիում, մագնիում, նատրիում, ֆոսֆոր, երկաթ․․․․

Սուրճ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Սուրճ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Սուրճը տոնուսավորող, առույգացնող ըմպելիք է, լավացնում է հիշողությունն ու օգնում է կենտրոնանալ...

Ջրի ճիշտ քանակությունը

Ջրի ճիշտ քանակությունը

Հաճախ է ասվում, որ պետք է օրական երկու լիտր ջուր խմել։ Արդյո՞ք ճիշտ է այդպես վարվելը, արդյո՞ք օրգանիզմում խոնավության ավելցուկը չի վնասի ․․․