Ինչպե՞ս ջուրը հաճույքով խմել. վիտամիններով հարուստ ջրի երեք բաղադրատոմս աշնան համար

Ինչպե՞ս ջուրը հաճույքով խմել. վիտամիններով հարուստ ջրի երեք բաղադրատոմս աշնան համար


Ջրի առավելությունների և օրգանիզմի բնականոն գործունեության համար նրա անհրաժեշտության մասինբոլորիս է հայտնի: Ջուրը բնական հակաօքսիդանտ և էներգետիկ է, որը մեր մարմինը հագեցնում է թթվածնով՝ խթանելով նյութափոխանակությունը, բարելավելով ուղեղի աշխատանքը և պատասխանատու լինելով մեր օրգանիզմի կենսական նշանակություն ունեցող գործընթացների համար։ Որպեսզի սիրեք ջրի համը, վիտամիններով հարստացված ջուրը հրաշալի տարբերակ է: Ջրին կարող եք ավելացնել ձեր սիրած մրգերը, բանջարեղենը և խոտաբույսերը՝ հաղորդելով հաճելի համ ու բույր, ինչպես նաև ավելացնելով նրա օգտակար հատկությունները։

Այսպիսով, կարող եք ներառել վիտամիններ ամենօրյա սննդակարգում, ինչը հատկապես կարևոր է աշնանային ավիտամինոզի ժամանակ։ Այդպիսի ջուրը պարունակում է միայն բնական շաքար և չի կարող խանգարել ձեր դիետային։ Կախված ընտրված կազմից՝ վիտամինային ջուրը կարող է նպաստել օրգանիզմիմաքրմանը, ամրապնդել դիմադրողականությունը, կարգավորել նյութափոխանակությունը և բարելավել մաշկի վիճակը:

Օրինակ, կիտրոնի համադրությամբ վիտամինային ջուրը նպաստում է մարսողական համակարգի աշխատանքին և ունի լավ ազդեցություն մաշկի վրա:

Ահա երեք աշնանային բաղադրատոմսեր, որոնք կօգնեն ձեզ չմոռանալու օրգանիզմում ջրային հավասարակշռությունը պահպանելու մասին։

• Խնձոր, տանձ, սալոր և դարչին

Նման կազմ ունեցող ջուրն օժտված է օրգանիզմը մաքրող հատկություններով և նպաստում է նյութափոխանակության բարելավմանը։

• Նարինջ, դարչին և վանիլ

 Շնորհիվ նարնջի կազմում առկա հակաօքսիդանտների և վիտամին C-ի՝ այս համեղ և թարմացնող ըմպելիքը կօգնի վերալիցքավորվելու էներգիայով։

• Իմբիր, անանուխ, վարունգ և լայմ

Ջուրն այս կազմով օգնում է մաքրելու օրգանիզմը, արագացնում է ճարպերի այրումը, վերացնում փորափքանքը, ինչպես նաև բարելավում է մազերի և մաշկի որակը։

 

Աղբյուրը
 
 
 Բաժանորդագրվեք նաև մեր․ Տելեգրամյան ալիքին , Ֆեսբուքյան էջին, Ինստագրամյան էջին , Յութուբյան ալիքին

Ինչպե՞ս են անառողջ աղիքները խանգարում մեզ նիհարելու

Ինչպե՞ս են անառողջ աղիքները խանգարում մեզ նիհարելու

Այս մանրէների անբավարար քանակը հանգեցնում է ավելորդ քաշի առաջացման:

Ճի՞շտ է արդյոք, որ չիլի պղպեղը կարող է բարելավել առողջությունը և երկարացնել կյանքի տևողությունը

Ճի՞շտ է արդյոք, որ չիլի պղպեղը կարող է բարելավել առողջությունը և երկարացնել կյանքի տևողությունը

Չիլի պղպեղը միակ բույսն է, որ միաժամանակ պարունակում է կարոտենոիդներ, ֆլավոնոիդներ և կապսաիցիններ

Լոռամիրգ ուտելու 6 պատճառ

Լոռամիրգ ուտելու 6 պատճառ

Լոռամիրգը հիմնականում բաղկացած է ածխաջրերից, այդ թվում՝ մանրաթելերից և այնպիսի միացություններից, որոնք անմիջականորեն ազդում են առողջության վրա։

Ինչու է անհրաժեշտ բողկը ներառել սննդակարգում

Ինչու է անհրաժեշտ բողկը ներառել սննդակարգում

Բողկը C վիտամինի հարուստ աղբյուր է (մեկ բաժակ հում բողկը պարունակում է օրական նորմայի մոտ 30 %-ը), որն անհրաժեշտ է օրգանիզմին մի շարք նպատակներով