Եգիպտացորենի օգտակար և վնասակար հատկությունները

Եգիպտացորենի օգտակար և վնասակար հատկությունները


Եգիպտացորենը հարուստ է բուսական սպիտակուցով, վիտամիններով, հանքանյութերով և հակաօքսիդանտներով`կարոտենոիդներով, որոնք նրան հաղորդում են վառ դեղին գույն: Միևնույն ժամանակ, այս հացահատիկայինբույսը պարունակում է շաքարավազ, օսլա, գլյուտեն և շատ այլ նյութեր, որոնց օգտակարությունը խիստ կասկածելի է:

Ընթերցեք նաև՝ Քրքումի օգտակար և վնասակար հատկությոնները

Օգտակար հատկությունները

Եգիպտացորենին պայծառ գույն են հաղորդում բնական հակաօքսիդիչները` կարոտենոիդները։ Եգիպտացորենի կազմում նրանց առկայությունը բավականաչափ մեծ է, ինչը թույլ է տալիս նրանց պաշտպանել օրգանիզմի բջիջների ազատ ռադիկալների վնասներից, նվազեցնել բորբոքումները և դանդաղեցնել ծերացման գործընթացները: Բացի այդ, կարոտենոիդները կարևոր դեր են խաղում տեսողության պահպանման գործում։ Նրանք ի զորու են կանխելու տեսողության տարիքային վատթարացումը և նվազեցնել կատարակտի առաջացման ռիսկը:

Եգիպտացորենի հացահատիկի կազմում առկա ակտիվ նյութերը զգալիորեն բարելավում են մարսողությունը,կանխում են բորբոքումները և ստամոքս-աղիքային հիվանդությունները։ Եգիպտացորենը հատկապես օգտակար է աղիքների առողջության համար:

Ինչո՞ւ խորհուրդ չի տրվում հաճախ ուտել եգիպտացորեն։

Եգիպտացորենը պատկանում է օսլա պարունակող բանջարեղենների շարքին, ինչը նշանակում է, որ այն կխանգարի ձեզ, եթե ունեք նիհարելու ցանկություն։ Օսլան՝ պոլիսախարիդը, մարսողության գործընթացի ընթացքում վերածվում է գլյուկոզայի, որի մեծ քանակությունը հանգեցնում է քաշի ավելացման և առողջական մի շարք խնդիրների առաջացման: Եգիպտացորենը պարունակում է նաև շաքար, ինչը պարունակում է ածխաջրերի բարձր ծանրաբեռնվածություն և բավականին մեծ կալորիաներ:


 Բացի այդ, եգիպտացորենը պարունակում է հականուտրիենտներ` նյութեր, որոնք թույլ չեն տալիս վիտամիններին և հանքանյութերին ներծծվել օրգանիզմում:

Եգիպտացորենից ամբողջովին պետք չէ հրաժարվել, բայց խորհուրդ է տրվում այն ուտել հազվադեպ և քիչ

քանակությամբ:

 

Բաժանորդագրվեք նաև մեր․ Տելեգրամյան ալիքին , Ֆեսբուքյան էջին, Ինստագրամյան էջին , Յութուբյան ալիքին

Ինչու է անհրաժեշտ բողկը ներառել սննդակարգում

Ինչու է անհրաժեշտ բողկը ներառել սննդակարգում

Բողկը C վիտամինի հարուստ աղբյուր է (մեկ բաժակ հում բողկը պարունակում է օրական նորմայի մոտ 30 %-ը), որն անհրաժեշտ է օրգանիզմին մի շարք նպատակներով

Ինչպե՞ս ջուրը հաճույքով խմել. վիտամիններով հարուստ ջրի երեք բաղադրատոմս աշնան համար

Ինչպե՞ս ջուրը հաճույքով խմել. վիտամիններով հարուստ ջրի երեք բաղադրատոմս աշնան համար

Ջրի առավելությունների և օրգանիզմի բնականոն գործունեության համար նրա անհրաժեշտության մասինբոլորիս է հայտնի

Ինչով է օգտակար սմբուկը

Ինչով է օգտակար սմբուկը

Սմբուկը պարունակում է C և K վիտամիններ, մանրաթելեր, մանգան, կալիում, մագնեզիում, պղինձ և քիչ քանակությամբ բուսական սպիտակուց:

Չաման

Չաման

Այս բույսի սերմերը վաղուց հայտնի են համեմունքների սիրահարների շրջանում՝ իրենց կծու բույրով և համով, օգտագործվում են խոհարարության, ավանդական բժշկության և կոսմետոլոգիայի մեջ