Ինչով է օգտակար սմբուկը

Ինչով է օգտակար սմբուկը


Սմբուկը պարունակում է C և K վիտամիններ, մանրաթելեր, մանգան, կալիում, մագնեզիում, պղինձ և քիչ քանակությամբ բուսական սպիտակուց: Չնայած հարուստ կազմին՝ սմբուկը ցածր կալորիականությամբ մթերք է (25 կկալ՝ 100 գ-ի համար), ինչը պարզապես իդեալական լուծում է նրանց համար, ովքեր հետևում են իրենց կազմվածքին։

Ընթերցեք նաև՝ Բրոկոլի ուտելու 8 պատճառ

Հակաօքսիդիչները մեր հիմնական օգնականներն են քրոնիկ հիվանդությունների և ծերացման դեմ պայքարում: Դրանք արդյունավետորեն պայքարում են օքսիդացնող գործընթացներով և պաշտպանում են բջիջները ազատ ռադիկալների վնասներից:

Սմբուկը պարունակում է մեծ թվով անտոցիան պիգմենտներ, որոնք նրան ոչ միայն վառ գույն են հաղորդում, այլ նաև՝ ուժեղ հակաօքսիդանտ հատկություններ։ Հակաօքսիդիչների բարձր պարունակության շնորհիվ սմբուկները կարող են ոչ միայն օգնել ձեզ պահպանելու երիտասարդությունը, այլև նվազեցնելու սրտանոթային հիվանդությունների զարգացման ռիսկը:

Սմբուկի մեկ այլ ուշագրավ հատկություն է այն, որ կարող է օգնել վերահսկելու արյան մեջ շաքարի մակարդակը, քանի որ դրա մակարդակի կտրուկ փոփոխություններն օրգանիզմի համար տհաճ հետևանքներ են ունենում:


 Բոլոր թվարկված օգտակար հատկություններով հանդերձ՝ սմբուկը չի կարելի ուտել մեծ քանակությամբ: Սմբուկը պարունակում է ալկալոիդային սոլանին, որը կարող է բացասական ազդեցություն ունենալ օրգանիզմում տարբեր գործընթացների վրա: Սոլանինը կարող է խաթարել աղիքների աշխատանքը և բացասաբար ազդել ստամոքսի թթվայնության մակարդակի վրա, արգելափակել որոշ նեյրոմեդիատորների աշխատանքը, ինչը կարող է հանգեցնել նյարդային դիսֆունկցիայի և պարասիմպաթիկ նյարդային համակարգի աշխատանքի խաթարման, ինչպես նաև ազդել վահանաձև գեղձի աշխատանքի վրա։

Այնուամենայնիվ, սմբուկից բոլորովին հրաժարվելն ամենևին էլ պարտադիր չէ:

Այս բանջարեղենը չափազանց օգտակար է, և եթե ուտեք այն չափավոր, այն վնաս չի հասցնի ձեր օրգանիզմին։

 

Աղբյուրը
 
 
 Բաժանորդագրվեք նաև մեր․ Տելեգրամյան ալիքին , Ֆեսբուքյան էջին, Ինստագրամյան էջին , Յութուբյան ալիքին

Ինչու է անհրաժեշտ բողկը ներառել սննդակարգում

Ինչու է անհրաժեշտ բողկը ներառել սննդակարգում

Բողկը C վիտամինի հարուստ աղբյուր է (մեկ բաժակ հում բողկը պարունակում է օրական նորմայի մոտ 30 %-ը), որն անհրաժեշտ է օրգանիզմին մի շարք նպատակներով

Ինչպե՞ս ջուրը հաճույքով խմել. վիտամիններով հարուստ ջրի երեք բաղադրատոմս աշնան համար

Ինչպե՞ս ջուրը հաճույքով խմել. վիտամիններով հարուստ ջրի երեք բաղադրատոմս աշնան համար

Ջրի առավելությունների և օրգանիզմի բնականոն գործունեության համար նրա անհրաժեշտության մասինբոլորիս է հայտնի

Եգիպտացորենի օգտակար և վնասակար հատկությունները

Եգիպտացորենի օգտակար և վնասակար հատկությունները

Եգիպտացորենը հարուստ է բուսական սպիտակուցով, վիտամիններով, հանքանյութերով և հակաօքսիդանտներով`կարոտենոիդներով, որոնք նրան հաղորդում են վառ դեղին գույն

Չաման

Չաման

Այս բույսի սերմերը վաղուց հայտնի են համեմունքների սիրահարների շրջանում՝ իրենց կծու բույրով և համով, օգտագործվում են խոհարարության, ավանդական բժշկության և կոսմետոլոգիայի մեջ