Գլխի հետևի հատվածում առաջացող ցավի 5 պատճառ․ ինչ անել նմանատիպ դեպքերում 

Գլխի հետևի հատվածում առաջացող ցավի 5 պատճառ․ ինչ անել նմանատիպ դեպքերում 
Նրանք, ովքեր շատ են աշխատում սեղանի առջև` գործ ունենալով թղթաբանության կամ համակարգչի հետ, հաճախ բախվում են գլխացավի, որը ճառագայթում է դեպի գլխի հետևի մասը: Դա տհաճ է, բայց սովորաբար անվտանգ  և բավականին արագ է անցնում։ 
Ընթերցեք նաև՝ Ինը անհեթեթ թվացող հարցեր՝ գինեկոլոգին
Ժամանակ առ ժամանակ, սակայն, գլխի հետևի ցավը կարող է լինել կյանքին սպառնացող վիճակի ախտանիշ: 
Որ դեպքում է անհրաժեշտ անհապաղ դիմել բժշկի 
Կապվեք ձեր թերապևտի հետ կամ, կախված ձեր զգացողությունից, շտապօգնություն կանչեք, եթե. 
  • գլխի հետևի ցավը զգացվում է հարվածից կամ գլխի վնասվածքից անմիջապես հետո,
  • սուր, ուժեղ ցավը հանկարծակի է սկսվում: Հատկապես վտանգավոր է, եթե այն   գիշերվա կեսին արթնանալու պատճառ է դառնում,
  • ցավն ավելանում է հազի կամ կեցվածքի փոփոխության հետ մեկտեղ,
  • կա պարանոցի մկանների կոշտություն («քարացում»). դուք չեք կարող  թեքել ձեր գլուխը առաջ կամ դեպի ուսերը,
  • սուր ցավի հետ մեկտեղ նկատվում է ջերմություն. ջերմաստիճանը բարձրանում է 38.9 ° C- ից,
  • ցավն ուղեկցվում է գլխապտույտով, հավասարակշռության կորստով, խառնաշփոթությամբ, սրտխառնոցով և փսխումով, նյարդաբանական ախտանիշներով: Բացի ծանր ցավից, կա ևս մեկ ախտանիշ` կարմրած աչքեր,
  • ցավն առաջանում է մարմնի ցանկացած հատվածում ցանկացած կենդանու կծելուց անմիջապես հետո: 
Ինչու է ցավում գլխի հետևի հատվածը, և ինչ անել նման դեպքում 
Ահա ամենատարածված պայմաններից և իրավիճակներից հինգը, որոնք կարող են հանգեցնել  գլխացավի: 
1. Դուք չափազանց ծանրաբեռնված եք կամ նյարդայնացած 
Այսպես կոչված լարվածության գլխացավը գլխի հետևի շրջանում ցավերի ամենատարածված դեպքն է: Դա տեղի է ունենում, եթե դուք շատ ժամանակ եք անցկացնում մեքենա վարելով կամ գրքի, թղթերի, նոութբուքի վրա հենվելով: Նման ցավը ձանձրալի, նյարդայնացնող բնույթ ունի. ասես գլուխը փակ է ամուր լայն օղակի մեջ: 
Ինչ անել 
Դուք կարող եք պարզապես դիմանալ, օրինակ՝ պառկել և հանգստանալ: Այն շատ դեպքերում անցնում է 30 րոպեի ընթացքում: Եթե չեք կարողանում բավարար չափով հանգստանալ, կամ  գլխացավը խանգարում է ձեզ աշխատելու, կանոնավոր  ցավազրկողները կարող են օգնել: Կարևոր է դրանք խստորեն ընդունել ըստ ցուցումների և ոչ մի դեպքում չշարունակել դրանք օգտագործել ավելի քան 2-3 օրվա ընթացքում: 
2. Դուք ունեք միգրեն 
Միգրենը կրկնվող գլխացավի սովորական տեսակ է: Միգրենը կարելի է տարբերել իր բնորոշ հատկանիշներով. 
  • ուժեղ տրոփող ցավ՝ գլխի միայն մի հատվածում, 
  • հոտերի և լույսի նկատմամբ զգայունության ավելացում,
  • սրտխառնոց, աղոտ տեսողություն, 
  • տհաճ երևույթները շարժման հետ ավելանում են: 
Ինչ անել 
Միգրենի ամենատարածված դեղատոմսը կարծես հետևյալն է.  
Ընդունեք, առանց դեղատոմսի, ցավազրկող, օրինակ՝ պարացետամոլ, և մութ սենյակում հանգիստ պառկեք, մինչև կանցնի: Բժիշկը կօգնի ձեզ պարզելու ցավի առաջացման գործոնները. օրինակ՝ ընկճախտ, անքնություն, որոշ մթերքների օգտագործում՝ սուրճ, շոկոլադ, շաքարավազ, ալկոհոլ, ֆիզիկական գերծանրաբեռնվածություն, եղանակի կտրուկ փոփոխություն։ 
3. Դուք չափազանց շատ եք օգտագործում գլխացավի դեմ դեղամիջոցները 
Եթե դուք ժամանակ առ ժամանակ գլխացավ ունեք և առանց դեղատոմսի ցավազրկողներ եք ընդունում, դա նորմալ է: Բայց եթե  շաբաթվա ընթացքում  ավելի քան երկու-երեք անգամ ընդունում եք ցավազրկողներ, դա կարող է վնասել. առաջ կգա այսպես կոչված  գլխացավ դեղամիջոցներից: 
Ինչ անել 
Փորձեք որոշ ժամանակ հրաժարվել ցավազրկողներից: Փորձեք մի քանի շաբաթ չօգտագործել ձեր դեղամիջոցները: Այնուհետև, անհրաժեշտության դեպքում, կարող եք կրկին օգտագործել, բայց դա արեք գիտակցաբար և փորձեք չչարաշահել: Եթե գլխացավը շարունակվում է, դիմեք թերապևտին:  
4. Դուք ունեք ծոծրակի նևրալգիա (նյարդացավ) 
Դա տեղի է ունենում այն ժամանակ, երբ վնասում կամ նյարդայնացնում է գլխուղեղի նյարդը: 
Նևրալգիայի տասնյակ պատճառներ կան, բայց ախտանիշները բոլոր դեպքերում նույնն են. 
  •  գլխի հետին հատվածում անընդհատ թրթռացող կամ այրող ցավ,
  • պարբերաբար առաջազող (կարճաժամկետ, բայց սուր) ցավ,
  • գլուխը շրջելիս կամ թեքելիս ավելանում է ցավը,
  • լույսի նկատմամբ աչքերի զգայունության բարձրացում: 
Ինչ անել 
Նախ անհրաժեշտ է ճշգրիտ ախտորոշում կատարել, և եթե դա նևրալգիա է, փորձեք պարզել  պատճառը: Դա կարող է անել միայն թերապևտը, այնպես որ, եթե կասկածում եք ծոծրակային նեվրալգիա՝ դիմեք բժշկի: 
Բուժումը կախված է հետազոտության արդյունքներից 
5. Դուք ինքներդ ձեզ գերագնահատել եք
Գերծանրաբեռնված ֆիզիկական ակտիվությունը կարող է առաջացնել նաև գլխացավ: Ֆիզիկական ծանրաբեռնվածության պատճառով ցավը սովորաբար տրոփում է:  
Ինչ անել 
Այս տեսակի ցավը կարող է տևել 5 րոպեից մինչև երկու օր: Փորձեք հանգստանալ ու դիմանալ: Կամ անհրաժեշտության դեպքում, վերցրեք (առանց դեղատոմսի) ցավազրկող: Եթե ֆիզիկական ծանրաբեռնվածությունից հետո ամեն անգամ ցավը շարունակվում է, խորհրդակցեք բժշկի հետ: 
 
Աղբյուրը
Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Հաճախ կարող եք լսել, որ երբ խոսքը վերաբերում է նիհարելուն և քաշը պահպանելուն, ամենակարևորը կալորիաների ընդհանուր քանակն է, այլ ոչ թե դրանց աղբյուրը

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

Դաշտանադադարը դաշտանային ցիկլի բնական դադարեցումն է

8 միֆ աուտիզմի մասին

8 միֆ աուտիզմի մասին

Աուտիզմը հիվանդություն է։ Ոչ, սա հիվանդություն չէ, այլ զարգացման հատկանիշ՝ կապված կենտրոնական նյարդային համակարգի խանգարման հետ

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Կորտիզոլը մարդու առաջնային գլյուկոկորտիկոիդ հորմոնն է, որն արտադրվում է մակերիկամի կեղևում և կարգավորում է մարմնի արձագանքը սթրեսին