Սնունդը՝ ենթաստամոքսային գեղձի համար 

Սնունդը՝ ենթաստամոքսային գեղձի համար 
Ենթաստամոքսային գեղձը մարսողական համակարգի կառուցվածքի մաս կազմող օրգան է, որն ունի արտաքին և ներքին սեկրետոր գործառույթ: Արտաքին սեկրեցումը դրսևորվում է մարսողական ֆերմենտներ պարունակող հյութի արտազատման մեջ: Ինչ վերաբերում է ներքին սեկրեցիայի գործառույթներին, դրանք դրսևորվում են ինսուլին և գլյուկագոն հորմոնների արտադրության մեջ, որոնք պատասխանատու են մարմնում շաքարի կարգավորման համար: Ինսուլինը իջեցնում է արյան մեջ շաքարը, մինչդեռ գլյուկագոնը մեծացնում է այն:  
Առողջ սնունդ՝ ենթաստամոքսային գեղձի համար  
Որպեսզի ենթաստամոքսային գեղձը միշտ առողջ լինի և նորմալ գործի, դրա համար անհրաժեշտ են հետևյալ մթերքները. 
Բրոկկոլի 
Լավ հակաօքսիդիչ է: Պարունակում է այնպիսի նյութեր, ինչպիսիք են՝ կալցիումը, մագնեզիումը, ֆոսֆորը, B և C վիտամինները: Բացի այդ, այն պարունակում է ֆոլաթթու և բետա-կարոտին: Բրոկկոլին ունի հակաուռուցքային հատկություններ և մանրաթելերի հիանալի աղբյուր է: 
 Կիվին հարուստ է կալիումով, մագնեզիումով, ֆոսֆորով և C վիտամինով: Մասնակցում է ենթաստամոքսային գեղձի հյութի սինթեզին: 
 Կորեկը պարունակում է կարևոր տարրեր և B խմբի վիտամիններ: Մասնակցում է ինսուլինի նյութափոխանակությանը: 
Խնձորը հարուստ է պեկտինով, որը կարող է մաքրել թունավոր նյութերը: Բարելավում է մարսողությունը: 
Սպիտակ կաղամբ 
Այն պարունակում է ֆոլաթթու, վիտամին C և յոդ: Այն կարգավորող ազդեցություն ունի գեղձի աշխատանքի համար։ 
Նարինջ 
Ներքին հակասեպտիկ է: Պարունակում է A, B և C վիտամիններ, ինչպես նաև կալիում, կալցիում և փոքր քանակությամբ ռուբիդիում, որը պատասխանատու է ինսուլինի սեկրեցիայի համար: 
Ծովակաղամբը պարունակում է կալիում, յոդ, երկաթ և կալցիում: Բարելավում է մարսողությունը:  
Ընկույզը պարունակում է մեծ քանակությամբ պոլիոհամակարգային թթուներ, որոնք անհրաժեշտ են ենթաստամոքսային գեղձի սինթեզի համար:  
Դառը շոկոլադ. այն մարսողական խթանիչ է: Բարձրացնում է գեղձի գործունեությունը, բայց միայն իր մաքուր տեսքով, առանց շաքարի ավելացման:  
Սոխը պարունակում է նյութեր, որոնք բարենպաստ ազդեցություն ունեն գեղձի վրա: 
Ընդհանուր խորհուրդներ 
Քրոնիկ հոգնածությունը տարածված է ենթաստամոքսային գեղձի դիսֆունկցիայի դեպքերում: Այն կապված է արյան մեջ շաքարի մակարդակի տատանումների հետ: Դա կանխելու համար հարկավոր է.  
1 պահպանել օրվա ռեժիմը 
2 ակտիվ կենսակերպ վարել 
3 ավելի հաճախ լինել մաքուր օդում, 
4 և ամենակարևորը՝  օգտագործել սոխ ցանկացած ձևով: Ի վերջո, 100 գրամ սոխի օգտագործումը փոխարինում է 40 միավոր ինսուլինին:
 
Աղբյուրը
9 բնական ըմպելիք՝ ավելի լավ քնելու համար 

9 բնական ըմպելիք՝ ավելի լավ քնելու համար 

Օգնում է ավելի արագ քնելու` տրիպտոֆանի բարձր պարունակության շնորհիվ: Դա ամինաթթու է, որն անհրաժեշտ է մելատոնին հորմոնի արտադրության համար, որը պատասխանատու է մարմնի քնի և զարթոնքի համար:

Ինչպես ազատվել  այրոցից ( изжога) տնային  պայմաններում 

Ինչպես ազատվել  այրոցից ( изжога) տնային  պայմաններում 

Գրեթե բոլորս գիտենք, թե ինչ է այրոցը: Այն  տհաճ զգացողություն է, որը տեղի է ունենում կրծքավանդակում՝ այրոցով, ցավով, հաճախ բերանում զգացվող տհաճ համով։ 

Ֆեյխոա (վարդաթուզ) 

Ֆեյխոա (վարդաթուզ) 

Ֆեյխոայի օգտակար հատկությունները, կազմը և կիրառումը 

Դդմի օգտակար հատկությունները 

Դդմի օգտակար հատկությունները 

Դդումը (Cucurbita pepo) լայնորեն տարածված և մշակված է։ Բանջարեղենը օգտագործվում է բազմաթիվ հիվանդությունների կանխարգելման և բուժման համար: