Գազար․օգտակար հատկությունները և հակացուցումները

Գազար․օգտակար հատկությունները և հակացուցումները

Գազարը մեր խոհանոցում հաճախ կիրառվող, ամենաօգտակար բանջարեղեններից մեկն է։ Այն օրգանիզմին անհրաժեշտ վիտամինների ու հանքանյութերի իսկական գանձարան է։ Պարունակում է ջուր (85%), սպիտակուցներ, ածխաջրեր, ճարպեր (0,1%), սննդային թելիկներ, օրգանական թթուներ, կրախմալ, մոնոսախարիդներ և դիսախարիդներ։

Հարուստ է А, С, Е, Н, К վիտամիններով, ինչպես նաև В խմբի վիտամիներով (В1, В2, В3, В5, В6, В9)։ Գույնը պայմանավորված է կարոտինի մեծ քանակությամբ, որը չի քայքայվում ջերմային մշակման դեպքում։ Բացի այդ ամենը, պարունակում է նաև կալցիում, կալիում, մագնիում, նատրիում, ֆոսֆոր, բոր, երկաթ, յոդ, մանգան, սելեն և այլ մակրոտարրեր ու միկրոտարրեր։

Կալորիականությունը

100 գրամ գազարի կալորիականությունը 30 կկալ է։

Օգտակար հատկությունները

Օժտված է դիետիկ և բուժիչ հատկություններով։

Նպաստում է իմունիտետի ամրապնդմանը, մրսածության հետևանքով առաջացող հիվանդությունների կանխարգելման հրաշալի միջոց է։

Օգտակար է սրտանոթային համակարգի համար, լավացնում է արյան բաղադրությունը, նվազեցնում է սրտի բազմաթիվ հիվանդությունների առաջացման հավանականությունը։

Օգնում է հաղթահարել շնչառական օրգանների հիվանդությունները, օժտված է հակաբորբոքային և խորխաբեր ազդեցությամբ։

Օգտակար է նաև աչքի բազմաթիվ հիվանդությունների կանխարգելման առումով։

Բարենպաստ ազդեցություն է թողնում ստամոքսաղիքային տրակտի աշխատանքի վրա, լավացնում է աղիների գալարակծկանքը, նպաստում է օրգանիզմից խարանների և թունավոր նյութերի դուրսբերմանը։

Օժտված է միզամուղ և լեղամուղ ազդեցությամբ։

Օգնում է հաղթահարել միզաքարային և լեղաքարային հիվանդությունները։

Խորհուրդ է տվում ուտել երիկամների և լյարդի հիվանդությունների դեպքում։

Նվազեցնում է հակաբիոտիկների թունավոր ազդեցությունը։

Խորհուրդ է տրվում ուտել կամ խմել թարմ հյութը օնկոլոգիական հիվանդությունների դեպքում։

Նպաստավոր ազդեցություն է ունենում նաև նյարդային համակարգի աշխատանքի վրա։

Օգնում է հաղթահարել հոգնածությունը, լավացնում է ախորժակը։

Խորհուրդ է տրվում հղի և կրծքով կերակրող կանանց։ Շատ օգտակար է երեխաների համար։

Լավագույն ընկերն է ավելորդ քաշից ազատվելու պայքարում։

Շարունակաբար ուտելու դեպքում բարելավում է մաշկի վիճակը, ամրացնում է եղունգներն ու մազերը։

Երիտասարդացնում է օրգանիզմը։

Հակացուցումները

Խորհուրդ չի տրվում ուտել ստամոքսի և տասներկումատնյա աղիքի խոցի սրման դեպքում։ Հազվադեպ ալերգիա է առաջացնում։ Չափից շատ ուտելու դեպքում հնարավոր է, որ կարոտինային դեղնուկ և կողմնակի այլ երևույթներ առաջանան։

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբին պատկանում է կաղամբի ընտանիքին, անվանումը կարելի է թարգմանել որպես «կաղամբ-շաղգամ»

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Հղիությունը յուրահատուկ շրջան է օրգանիզմի համար, և ցանկանաք, թե ոչ, պետք է հրաժարվեք որոշ ուտելիքներից կամ էլ գոնե սահմանափակեք դրանց քանակը, որպեսզի չվնասեք ինչպես ձեզ, այնպես էլ երեխային․․․