Սմբուկ․ օգտակար հատկությունները, կալորիականությունն ու հակացուցումները

Սմբուկ․ օգտակար հատկությունները, կալորիականությունն ու հակացուցումները

Բադրիջանը ոչ միայն համեղ բանջարեղեն է, այլև մի շարք հիվանդություններից ազատվելու միջոց։

Կալորիականությունը

100 գրամ բադրիջանի կալորիականությունը 25 կկալ է։

Օգտակար հատկությունները

Նպաստում է իմունիտետի ամրացմանը, բարելավում է օրգանիզմի պաշտպանական ֆունկցիաները, հրաշալի միջոց է մրսածության հետևանքով ի հայտ եկած հիվանդությունների կանխարգելման համար։

Օգտակար է սրտանոթային համակարգի համար, նպաստում է արյան մեջ խոլեստերինի այրմանը, լավացնում է արյան կազմը, անցկացնում այտուցվածությունը։

Բարենպաստ է ազդում մարսողական համակարգի վրա։

Խորհուրդ է տրվում ստամոքսաղիքային տրակտի հիվանդություններ ունեցող մարդկանց։

Օգնում է օրգանիզմից հեռացնել խարանները, թունավոր նյութերը և ավելորդ հեղուկը։

Լավ է ազդում լյարդի և երիկամների աշխատանքի վրա։

Նպաստում է արյան մեջ շաքարի մակարդակի նվազմանը, այդ պատճառով խորհուրդ է տրվում նաև շաքարային դիաբետ ունեցող մարդկանց։

Նպաստում է նաև նյարդային համկարգի ամրացմանը, օգնում է հաղթահարել անքնությունը և լարվածությունը։

Խորհուրդ է տրվում տարեցներին և հղի կանանց։

Բարենպաստ ազդեցություն է ունենում մաշկի վրա, նպաստում է փոքրիկ վերքերի ապաքինմանը, կնճիռների հարթեցմանը, լավացնում է մաշկի գույնը։

Հակացութցումները

Չարժե ուտել ստամոքսաղիքային սուր հիվանդությունների և խանգարումների դեպքում։ Չի կրելի ուտել գերհասուն բադրիջանը, քանի որ կարող է թունավորում առաջացնել։

Բադրիջանի օգտագործումը

Բադրիջանը հում չեն ուտում, իսկ մարինացված և տապակած վիճակում այն ոչ մի օգուտ չի տալիս օրգանիզմին։ Այդ պատճառով ավելի լավ է այն շոգեխաշել կամ եփել ջեռոցում։

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբին պատկանում է կաղամբի ընտանիքին, անվանումը կարելի է թարգմանել որպես «կաղամբ-շաղգամ»

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Հղիությունը յուրահատուկ շրջան է օրգանիզմի համար, և ցանկանաք, թե ոչ, պետք է հրաժարվեք որոշ ուտելիքներից կամ էլ գոնե սահմանափակեք դրանց քանակը, որպեսզի չվնասեք ինչպես ձեզ, այնպես էլ երեխային․․․