Դդմիկ․ օգտակար հատկություններն ու հակացուցումները

Դդմիկ․ օգտակար հատկություններն ու հակացուցումները

Դդմիկի օգտակար հատկությունները նպաստում են, որ այն դառնա առողջ ապրելակերպ վարող մարդկանց սիրելի սննդամթերքներից մեկը։ Այն դյուրամարս է և դրականորեն է ազդում մարդու օրգանիզմի բոլոր օրգան-համակարգերի վրա։

Պարունակում է վիտամին A, C, ինչպես նաև B խմբի վիտամիններ, շաքար, սննդային թելիկներ, մակրոտարրեր և միկրոտարրեր՝ մագնիում, երկաթ, կալիում, կալցիում և այլն։

Կալորիականությունը

100 գրամ դդմիկի կալորիականությունը 25 կկալ է։

Օգտակար հատկությունները

Ամրացնում է օրգանիզմի դիմադրողական համակարգը։

Կարգավորւմ է ջրաղային փոխանակությունը և նպաստում է օրգանիզմից ավելորդ հեղուկի դուրսբերմանը։

Նպաստում է մարսողական համակարգի աշխատանքի լավացմանը, բարելավում է աղիների գալարակծկանքը, օրգանիզմից դուրս է հանում խարաններն ու վնասակար նյութերը, օգտակար է մարսողական համակարգի հիվանդությունների ժամանակ, ինչպես նաև թունավորումից հետո։

Ցուցված է արթրիտների, հեպատիտների, խոլեցիստիտի, դիաբետի և այլ հիվանդությունների դեպքում։

Խորհուրդ է տրվում այն մարդկանց, որոնք պայքարել են երկարատև հիվանդության դեմ, ինչպես նաև նրանց, որոնք ավելորդ քաշ ունեն։ Լայնորեն կիրառվում է մանկական սննդակարգում։

Խորհուրդ է տրվում տարեցներին։

Հրաշալի ազդեցություն է թողնում մազերի ու մաշկի վիճակի վրա։

Դդմիկից հնարավոր է տարատեսակ դիմակներ և լոսյոններ պատրաստել։

Դանդաղեցնում է օրգանիզմի ծերացումը։

Հակացուցումները

Երիկամների հիվանդությունների դեպքում հարկավոր է խորհրդակցել բժշկի հետ։

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբին պատկանում է կաղամբի ընտանիքին, անվանումը կարելի է թարգմանել որպես «կաղամբ-շաղգամ»

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Հղիությունը յուրահատուկ շրջան է օրգանիզմի համար, և ցանկանաք, թե ոչ, պետք է հրաժարվեք որոշ ուտելիքներից կամ էլ գոնե սահմանափակեք դրանց քանակը, որպեսզի չվնասեք ինչպես ձեզ, այնպես էլ երեխային․․․