Սնունդը ծննդաբերությունից հետո

Սնունդը ծննդաբերությունից հետո

Որպեսզի ծննդաբերությունից հետո օրգանիզմը շուտ վերականգնվի, հարկավոր է հատուկ սննդակարգ պահպանել:

Ծննդաբերությունից հետո հոգնածությունը փախհատուցվում է դրական հույզերով, որոնք երեխան է առաջացնում: Երեխայի կյանքի առաջին իսկ րոպեներից նրա մասին հոգ տանելու ցանկություն է առաջանում մայրիկի մեջ: Խանգարում է միայն հոգնածությունը: Բացի այդ կաթն էլ է քիչ:

Անհանգստանալու կարիք չկա: Որոշ ժամանակ անց ամեն ինչ կկարգավորվի: Գործընթացն արագացնելու համար հարկավոր է լավ հանգստանալ և հետևել հետծննդաբերական դիետային: Հետևեք, որ սնունդը լինի դյուրամարս, հիպոալերգետիկ և դրական ազդի աղեստամոքսային համակարգի վրա:

Ծննդաբերության հաջորդ օրը սովորաբար ուտելու ցանկություն չի լինում: Հարկավոր էլ չէ ստիպողաբար ուտել: Բնությունը ամեն ինչ «կանխատեսել է» և կաթնարտադրությունը բավարար է փոքրիկի համար: Առայժմ ավելի լավ է հանգստանալ և մի լավ քնել:

Երկրորդ օրը հարկավոր է նվազեցնել օգտագործվող հեղուկի քանակը (ոչ ավել, քան 1,5 լիտր): Իսկ երբ արդեն կաթ գա, աստիճանաբար  ավելացրեք հեղուկի քանակը: Ըմպելիքներից նախապատվությունը տվեք թարմ կոմպոտներին և ոչ թունդ թեյին:

Երբ վերջապես ախորժակը բացվի, սկսեք հետևել պլանավորված հետծննդաբերական դիետային: Հարկավոր է սկսել սնվել թեթև կերակրատեսակներով՝ հնդկաձավարով պյուրե, կեֆիր, յոգուրտ, պինդ պանիր, եփած խնձոր:

Հետևեք, որ մթերքները պարունակեն պահանջվող վիտամինները: Օրգանիզմի համար տվյալ պահին կարևոր են վիտամին C-ն, երկաթը, որոնք էներգիայով կապահովեն օրգանիզմը և կկանխեն ստամոքսի խանգարումները:

Ծննդաբերությունից հետո առաջին երեք շաբաթներին կերակրող մայրերը ցանկալի է, որ խուսափեն թարմ բանջարեղենից, մրգերից և հում կաթից: Բոլոր մթերքները նախընտրելի է ջերմային մշակման ենթարկել:

 

impoqrik.am

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Հաճախ կարող եք լսել, որ երբ խոսքը վերաբերում է նիհարելուն և քաշը պահպանելուն, ամենակարևորը կալորիաների ընդհանուր քանակն է, այլ ոչ թե դրանց աղբյուրը

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

Դաշտանադադարը դաշտանային ցիկլի բնական դադարեցումն է

8 միֆ աուտիզմի մասին

8 միֆ աուտիզմի մասին

Աուտիզմը հիվանդություն է։ Ոչ, սա հիվանդություն չէ, այլ զարգացման հատկանիշ՝ կապված կենտրոնական նյարդային համակարգի խանգարման հետ

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Կորտիզոլը մարդու առաջնային գլյուկոկորտիկոիդ հորմոնն է, որն արտադրվում է մակերիկամի կեղևում և կարգավորում է մարմնի արձագանքը սթրեսին