Սնունդը ծննդաբերությունից հետո

Սնունդը ծննդաբերությունից հետո

Որպեսզի ծննդաբերությունից հետո օրգանիզմը շուտ վերականգնվի, հարկավոր է հատուկ սննդակարգ պահպանել:

Ծննդաբերությունից հետո հոգնածությունը փախհատուցվում է դրական հույզերով, որոնք երեխան է առաջացնում: Երեխայի կյանքի առաջին իսկ րոպեներից նրա մասին հոգ տանելու ցանկություն է առաջանում մայրիկի մեջ: Խանգարում է միայն հոգնածությունը: Բացի այդ կաթն էլ է քիչ:

Անհանգստանալու կարիք չկա: Որոշ ժամանակ անց ամեն ինչ կկարգավորվի: Գործընթացն արագացնելու համար հարկավոր է լավ հանգստանալ և հետևել հետծննդաբերական դիետային: Հետևեք, որ սնունդը լինի դյուրամարս, հիպոալերգետիկ և դրական ազդի աղեստամոքսային համակարգի վրա:

Ծննդաբերության հաջորդ օրը սովորաբար ուտելու ցանկություն չի լինում: Հարկավոր էլ չէ ստիպողաբար ուտել: Բնությունը ամեն ինչ «կանխատեսել է» և կաթնարտադրությունը բավարար է փոքրիկի համար: Առայժմ ավելի լավ է հանգստանալ և մի լավ քնել:

Երկրորդ օրը հարկավոր է նվազեցնել օգտագործվող հեղուկի քանակը (ոչ ավել, քան 1,5 լիտր): Իսկ երբ արդեն կաթ գա, աստիճանաբար  ավելացրեք հեղուկի քանակը: Ըմպելիքներից նախապատվությունը տվեք թարմ կոմպոտներին և ոչ թունդ թեյին:

Երբ վերջապես ախորժակը բացվի, սկսեք հետևել պլանավորված հետծննդաբերական դիետային: Հարկավոր է սկսել սնվել թեթև կերակրատեսակներով՝ հնդկաձավարով պյուրե, կեֆիր, յոգուրտ, պինդ պանիր, եփած խնձոր:

Հետևեք, որ մթերքները պարունակեն պահանջվող վիտամինները: Օրգանիզմի համար տվյալ պահին կարևոր են վիտամին C-ն, երկաթը, որոնք էներգիայով կապահովեն օրգանիզմը և կկանխեն ստամոքսի խանգարումները:

Ծննդաբերությունից հետո առաջին երեք շաբաթներին կերակրող մայրերը ցանկալի է, որ խուսափեն թարմ բանջարեղենից, մրգերից և հում կաթից: Բոլոր մթերքները նախընտրելի է ջերմային մշակման ենթարկել:

 

impoqrik.am

Ինչու է քաշը դադարել նվազել և ինչպես նորից սկսել նիհարել

Ինչու է քաշը դադարել նվազել և ինչպես նորից սկսել նիհարել

Կա քաշի կանգի երկու տարբերակ. երբ շարունակում եք ճարպը կորցնել, բայց մարմնի զանգվածը չի փոխվում, և երբ նիհարելու գործընթացն ամբողջությամբ դադարեցված է:

Աուտիստիկ սպեկտրի խանգարում, ինչ է պետք իմանալ աուտիզմի մասին

Աուտիստիկ սպեկտրի խանգարում, ինչ է պետք իմանալ աուտիզմի մասին

ԱՍԽ-ն՝ հիվանդություն չէ, այլ զարգացման խանգարում: Հիմնական տարբերությունն այն է, որ հիվանդությունն ունի սկիզբ, ընթացք և ավարտ: ԱՍԽ-ն վարակիչ չէ. աուտիզմով հնարավոր չէ «հիվանդանալ», այն ի ծնե է:

Կյանքը կորոնավիրուսից հետո․ 13 փաստ հետկորոնավիրուսյան համախտանիշի մասին

Կյանքը կորոնավիրուսից հետո․ 13 փաստ հետկորոնավիրուսյան համախտանիշի մասին

Բացի կորոնավիրուսի բարդությունների հետ կապված վտանգներից, մարդիկ բախվում են հետկորոնավիրուսյան սինդրոմին

Լիբիդոյի հետ կապված խնդիրներ, ինչպես լուծել դրանք

Լիբիդոյի հետ կապված խնդիրներ, ինչպես լուծել դրանք

Լիբիդոյի հայեցակարգի շուրջ հաճախ վեճեր են առաջանում: