Բրոկոլի․ օգտակար հատկությունները

Բրոկոլի․ օգտակար հատկությունները

Բրոկոլին բանջարեղենի մեզ հայտնի ամենաօգտակար տեսակներից մեկն է։ Այն մեծ քանակությամբ միկրոտարրեր և մակրոտարրեր է պարունակում, ինչպես նաև վիտամիններ և օգտակար այլ նյութեր, օժտված է պաշտպանական, հանգստացնող, հակաբորբոքային, հակաքաղցկեղային, երիտասարդացնող հատկություններով։

Բրոկոլիի օգտակար հատկությունները

Նվազեցնում է օնկոլոգիական հիվանդությունների, մասնավորապես՝ կրծքագեղձի, կերակրափողի, շագանակագեղձի և հաստ աղիքի քաղցկեղի առաջացման հավանականությունը։

Օգտակար է նաև դրանց դեմ պայքարում։

Ամրացնում է իմունային համակարգը։

Բարենպաստ ազդեցություն է ունենում սրտանոթային համակարգի վրա, օրգանիզմը պաշտպանում է ինֆարկտից, աթերոսկլերոզից և սրտանոթային համակարգի այլ հիվանդություններից։

Լավացնում է արյան բաղադրությունը։

Օգնում է օրգանիզմում կարգավորել ջրաղային հավասարակշռությունը։

Լավացնում է մարսողական համակարգի աշխատանքը, օգնում է օրգանիզմից հեռացնել խարանները, թունավոր նյութերն ու ծանր մետաղների աղերը։

Լավ է ազդում վահանաձև գեղձի աշխատանքի վրա։

Խորհուրդ է տրվում շաքարային դիաբետ ունեցող մարդկանց։

Օգնում է պայքարել սթրեսի դեմ, կարգավորում է նյարդային համակարգի աշխատանքը։

Նպաստում է ոսկրային հյուսվածքի ամրացմանը։

Խորհուրդ է տրվում հղի և հղիություն պլանավորող կանանց, քանի որ այն մի քանի անգամ նվազեցնում է պտղի պաթոլոգիաների առաջացման հավանականությունը։

Շատ օգտակար է նաև երեխաների համար։ Այն մթերքներից է, որ կարելի է տալ երեխային սկսած 7-8 ամսականից։

Խորհուրդ է տրվում նաև տարեցներին և նրանց, ովքեր հյուծվել են երկարատև հիվանդությունից։

Բրոկոլին լավացնում է մաշկի, մազերի ու եղունգների վիճկը։

Հաճախակի ուտելու դեպքում օրգանիզմի վրա երիտասարդացնող ազդեցություն է թողնում։

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբին պատկանում է կաղամբի ընտանիքին, անվանումը կարելի է թարգմանել որպես «կաղամբ-շաղգամ»

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Հղիությունը յուրահատուկ շրջան է օրգանիզմի համար, և ցանկանաք, թե ոչ, պետք է հրաժարվեք որոշ ուտելիքներից կամ էլ գոնե սահմանափակեք դրանց քանակը, որպեսզի չվնասեք ինչպես ձեզ, այնպես էլ երեխային․․․