Նուշ․ օգտակար հատկությունները

Նուշ․ օգտակար հատկությունները

Նուշն ընկուզեղենի ամենաօգտակար տեսակներից մեկն է։ Այն ոչ միայն համեղ է, այլև կանխարգելիչ ու բուժիչ միջոց է մի շարք հիվանդությունների դեպքում։ Նուշն օգտագործվում է պաշտոնական և ժողովրդական բժշկության մեջ, ինչպես նաև կոսմետոլոգիայում և ազգային խոհանոցներում։

Օգտակար հատկությունները

Նուշը բարենպաստ ազդեցություն է թողնում սիրտ-անոթային համակարգի վրա։

Նպաստում է արյան կազմի լավացմանը և խոլեստերինի մակարդակի նվազեցմանը։

Կանոնավոր օգտագործելու դեպքում նվազեցնում է օնկոլոգիական հիվադությունների առաջացման վտանգը։

Լավ է ազդում մարսողական համակարգի վրա։

Լավացնում է նյութափոխանակությունը։

Հրաշալի ազդեցություն է թողնում գլխուղեղի աշխատանքի վրա, բարձրացնում է աշխատունակությունը, լավացնում է հիշողությունը։

Կանոնավոր օգտագործելու դեպքում լավացնում է տեսողությունը։

Օգնում է կարգավորել նյարդային համակարգի աշխատանքը, բարելավել քունը։

Օժտված է միզամուղ հատկությամբ և օգնում է պայքարել միզաքարային հիվանդության դեմ։

Օգնում է ազատվել հազից և կոկորդի ցավից։

Օգտակար է երեխաների համար, օգնում է արագացնել աճը։

Նուշում պարունակվող միկրոտարրերն ու մակրոտարրերը լավացնում են մաշկի, մազերի և եղունգների որակը։

Չնայած բարձր կալորիականությանը՝ նուշն օգնում է պայքարել ավելորդ քաշի դեմ։

Օժտված է երիտասարդացնող հատկությամբ։

Նուշի յուղը լայնորեն կիրառվում է կոսմետոլոգիայում։ Այն պահպանում է նուշի բոլոր օգտակար հատկությունները և հարմար է բոլոր տեսակի մաշկերի համար։ Փափկացնում է, սնում, մաքրում և հարթացնում մաշկը։

Հակացուցումները

Նուշը հակացուցված է անհատական անտանելիության դեպքում, կարող է ալերգիկ ռեակցիա առաջացնել։ Չի կարելի օգտագործել նուշի ոչ հասուն հատիկները, քանի որ կարող է թունավոր լինել։

Նուշի կալորիականությունը

100 գրամ նուշը 600 կկալ է։

 

Թարգմանությունը և խմբագրումը՝ sotskiy.am-ի

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբին պատկանում է կաղամբի ընտանիքին, անվանումը կարելի է թարգմանել որպես «կաղամբ-շաղգամ»

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Հղիությունը յուրահատուկ շրջան է օրգանիզմի համար, և ցանկանաք, թե ոչ, պետք է հրաժարվեք որոշ ուտելիքներից կամ էլ գոնե սահմանափակեք դրանց քանակը, որպեսզի չվնասեք ինչպես ձեզ, այնպես էլ երեխային․․․