Ֆոլաթթվի օրական պահանջը

Ֆոլաթթվի օրական պահանջը

Օրգանիզմին բավականին քիչ քանակությամբ ֆոլաթթու է անհրաժեշտ, օրական ընդամենը 200մկգ (պարտադիր ամեն օր): Հղիության ընթացքում օրգանիզմի պահանջը կրկնապատկվում է, իսկ հիմնականում բժիշկները փորձում են օրական չափաբաժինը հասցնել 800մկգ-ի, ինչը հնարավոր է միայն վիտամինային դեղորայքի ընդունման պարագայում: Կախված առողջական վիճակի առանձնահատկություններից և հղիության ընթացքից՝ օրական դեղաչափը կարող է հասնել մինչև 5մգ-ի, ամեն բան այս հարցում որոշում են հետազոտության արդյունքները և բժիշկը:

Խորհուրդ է տրվում ֆոլաթթու օգտագործել վերարտադրողական տարիքի բոլոր կանանց (խոսքն, իհարկե, սննդամթերքում առկա օրգանական, բնական վիտամինների մասին է և ոչ թե սինթետիկ դեղորայքի): Նշենք նաև, որ օրգանիզմում ֆոլաթթվի պահանջն աճում է սթրեսների, ծանրաբեռնվածության, ինչպես նաև հորմոնային փոփոխությունների՝ սեռական հասունացման, դաշտանի, ժամանակ և այլն:

Ֆոլաթթու պարունակող սննդամթերքի աղյուսակը կօգնի ճիշտ կազմել օրվա սննդակարգը, սակայն միայն սննդից այն ստանալն այնքան էլ հեշտ չէ: Պետք է հաշվի առնել, որ օրգանիզմ հասնող ֆոլաթթվի մոտավորապես կեսը կորչում է մարսողության ընթացքում, ալկոհոլի, տարատեսակ դեղամիջոցների, լյարդի աշխատանքի խանգարումների ազդեցությամբ, չի յուրացվում օրգանիզմում այլ նյութերի անբավարարության կամ ավելցուկի պարագայում:

Օրինակ՝ օրգանիզմում մեթիոնինի (սրանով հարուստ են միսն ու պանիրը) ավելցուկի դեպքում ֆոլաթթուն արագ է սպառվում, իսկ այ B12 վիտամինի անբավարարության դեպքում չի յուրացվում: Այս երկու նյութերի հավասարակշռության հանդեպ պետք է ուշադիր լինել. ֆոլաթթվի պակասը երաշխավորված է B12-ի պակասի դեպքում: Առանց վերջինիս բջիջները չեն կարող պահել B9 վիտամինը, ինչը դադարեցնում է նրանց կիսման գործընթացը, այստեղից էլ հենց առաջանում է աճի դանդաղում, որը վտանգավոր է հղիության ընթացքում:

Ֆոլաթթվի մեծ պահանջ են ունենում արևայրուքի սիրահարները, շարժուն ապրելակերպ վարող անձինք և իհարկե երեխաներն ու դեռահասները՝ բնականոն աճի և զարգացման համար: Օրգանիզմը ֆոլաթթվի հետ պետք է նաև վիտամին C ստանա:

Այսօր ֆոլաթթվի անբավարարությունը հիպովիտամինոզի ամենատարածված տեսակներից մեկն է: Դրան են նպաստում թերի և արհեստական սնունդը, անառողջ ապրելակերպը՝ ծխելը, ալկոհոլը, սթրեսները և այլն: Աղիների առողջ միկրոֆլորան կարող է ինքնուրույն սինթեզել վիտամին B9, սակայն ժամանակակից բժշկությունը հաջողությամբ «չեզոքացնում» է այդ ընդունակությունը հակաբիոտիկների և այլ դեղամիջոցների օգնությամբ, որոնք տարատեսակ հիվանդությունների բուժման ընթացքում ազդում են աղիների միկրոֆլորայի վրա:

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Մարդիկ, ովքեր ցանկանում է հրաժարվել վատ սովորություններից և սկսել առողջ սնվել, գիտեն, որ ամենադժվարը սիրելի, բայց վնասակար ուտելիքների գայթակղությանը դիմանալն է․․․

Կանաչ թեյ օգտակարությոնը և վնասակարությունը

Կանաչ թեյ օգտակարությոնը և վնասակարությունը

Կանաչ թեյն առկա թեյերից ամենաքիչ մշակումն անցնող տեսակներից է և դրա շնորհիվ պահպանում է իր օգտակար հատկությունների ամբողջ փունջը․․․

Առողջ սնվելը որոշում է ամբողջ կյանքի համար

Առողջ սնվելը որոշում է ամբողջ կյանքի համար

Առողջ սննդի մասին շատ է խոսվում, որովհետև այն ամուր առողջության գրավականն է․․․