Կանայք, հորմոնները և քնի խանգարումները

Կանայք, հորմոնները և քնի խանգարումները

Կանայք հաճախ են գանգատվում քնի տարաբնույթ խանգարումներից՝ անքնություն, ցերեկային քնկոտություն և այլն: Հնարավոր պատճառներից մեկը կարող է հորմոնային ֆոնը լինել: Նրա ցանկացած փոփոխություն անդրադառնում է գիշերային հանգստի վրա: Քնի պակասն էլ իր հերթին ազդում է հորմոնների մակարդակի վրա:

Այս փոխկախվածությունն արատավոր շրջան է ստեղծում, որից դուրս գալն այնքան էլ հեշտ չէ: Այդ պատճառով, երբ հորմոնների քանակն արյան մեջ կտրուկ բարձրանում է կամ էլ զգալիորեն ընկնում, օրինակ դաշտանային ցիկլի որոշակի փուլում, հղիության ժամանակ կամ հղիությունից հետո և հատկապես դաշտանադադարի (մենոպաուզա) շրջանում, կանայք առավել շատ են ենթարկվում քնի խանգարումների:

Ինչպես է դաշտանադադարն անդրադառնում քնի որակի վրա

Կլիմաքսի մոտենալուն զուգահեռ հորմոնային փոփոխությունները կարող են հանգեցնել քնի այնպիսի լուրջ խանգարումների, որոնց կինը երբևէ չի բախվել իր ապրած տարիների ընթացքում: Մեծ կապ կա հորմոնների մակարդակի անկման, հատկապես էստրոգենի, և քնի որակի միջև: Խնդիրը բարդանում է նաև այն հանգամանքով, որ այս քիմիական նյութի քանակն աստիճանաբար նվազում է դաշտանադադարն սկսվելուց դեռևս ամիսներ առաջ: Դյուրագրգռությունը և այլ նախանշանները կարող են ի հայտ գալ և անհետանալ կլիմաքսից գրեթե 10 տարի առաջ:

Այս ոլորտում հետազոտություն կատարողները պարզել են, որ կանանց պարագայում, ովքեր ջերմություն են զգում նախադաշտանադադարի ընթացքում (դաշտանադադարին նախորդող տարիներին, երբ հորմոնների մակարդակն աստիճանաբար նվազում է), ավելի մեծ է քնի խանգարումների առաջացման հավանականությունը: Կանանց մոտ 2/3-րդն անսպասելի ջերմություն է զգում մարմնում մինչև կլիմաքսի սկսվելը, ընդ որում՝ շատերը գանգատվում են քնի խանգարումներից:

Գիտական փորձարկումները վկայում են, որ կանայք հաճախ են ջերմային առհոսման պատճառով արթնանում գիշերվա առաջին կեսին: Խորը քնի ժամանակ այս նշանները չեն կարող խանգարել քունը: Երբ իսկապես մոտենաք կլիմաքսի շրջանին, երբ մեկ տարի դաշտանը բացակայում է, ձեր քնի ռեժիմը կվերադառնա իր բնականոն ընթացքին, չնայած որ նախանշանները կշարունակվեն դրսևորվել:

Ինչպես հաղթահարել քնի խանգարումները

Ի՞նչ կարող եք անել: Առաջին, խորհրդակցեք բժշկի հետ, որպեսզի պարզեք քանի հետ կապված խնդիրների իրական պատճառը: Քնի պակասը, ինչպես նաև լուսնոտությունը կարող են մի շարք գործոններով պայմանավորված լինել, իսկ հորմոնների մակարդակը հնարավոր պատճառներից միայն մեկն է: Եթե առհասարակ չեք կարողանում քնել, ապա հավանական է, որ ձեր խնդիրն ամենևին էլ պայմանավորված չէ մենոպաուզայով:

Խնդրի լուծման տարբերակներից մեկը հորմոնների քանակն է: Քնի խանգարումները, որոնք պայմանավորված են հենց քիմիական նյութերի ոչ բնականոն արտազատմամբ, հեշտությամբ շտկվում են էստրոգենի ցածր չափաբաժին պարունակող պատրաստուկներով (էստրոգենային թերապիա):

Խորհուրդ է տրվում նաև օգտվել յոգայից և մի շարք տեխնիկաներից, որոնք օգնում են հանդարտեցնել միտքը, կարգավորել շնչառությունը և ուղղորդել երևակայությունը: Վերջիններս զերծ են կողմնակի ազդեցություններից և օգտակար են ուղեղի համար:

Կարող եք մի շարք քայլեր ձեռնարկել ջերմային առհոսքը նվազեցնելու ուղղությամբ: Անհրաժեշտ է սենյակում խոնավ ջերմաստիճան պահպանել, ինչպես նաև անկողնում մի քանի տեսակի ծածկոց ունենալ, որոնք ջերմացնում են տարբեր ինտենսիվությամբ: Կինը գիշերվա ընթացքում ինքը կորոշի ավելի տաք ծածկվի, թե մի բարակ սավան թողնի:

Լուծել թրոմբը (արյան մակարդուկներ)․ ո՞ր մթերքներն են բարելավում արյան որակը

Լուծել թրոմբը (արյան մակարդուկներ)․ ո՞ր մթերքներն են բարելավում արյան որակը

Եթե ունես խնդիրներ արյան հետ կապված՝ ուրեմն առողջ չես։ Մի խոսքով՝ արյունը չափազանց կարևոր է։

7 փաստ կուսաթաղանթի մասին

7 փաստ կուսաթաղանթի մասին

Ոմանք կուսաթաղանթը դիտում են որպես իրական պատնեշ՝ հեշտոց առնանդամով մուտք գործելու համար, որը պետք է անպայման պատռել առաջին հարաբերության ժամանակ։

Առաջին դաշտան․ ի՞նչ, որտե՞ղ, ե՞րբ, ինչպե՞ս․․․

Առաջին դաշտան․ ի՞նչ, որտե՞ղ, ե՞րբ, ինչպե՞ս․․․

Քո առաջին դաշտանը․ի՞նչ է անհրաժեշտ իմանալ

Սկլերոզային քարաքոս (Склерозирующий лишай)

Սկլերոզային քարաքոս (Склерозирующий лишай)

Սկլերոզային քարաքոսը(склерозирующий лишай) քրոնիկ մաշկային հիվանդություն է