Անմիզապահությունը կլիմաքսի ընթացքում

Անմիզապահությունը կլիմաքսի ընթացքում

Միզապարկն ունի երկու հիմնական խնդիր՝ մեզ կուտակել և միզարձակում իրականացնել: Այս երկու պրոցեսները կառավարելու համար գոյություն ունեն սֆինկտերներ՝ հատուկ մկաններ, որոնք սեղմվում են՝ թույլ չտալով, որ մեզն անընդհատ հոսի, և թուլանում են միզարձակման ժամանակ: Յուրաքանչյուր մարդ կարող է գիտակցորեն կառավարել իր սֆինկտերները:

Անմիզապահության պատճառները

Կանանց անմիզապահության հիմնական պատճառը սեփական սֆինկտերները կառավարելու անկարողությունն է: Դրան նպաստում են հետևյալ գործոնները՝

  • փոքր կոնքի օրգաները պահող մկանների թուլություն,
  • իգական սեռական հորմոնների՝ էստրոգենների անբավարարություն,
  • հեշտոցի կամ արգանդի առաջնային պատի իջեցում՝ պրոլապս,
  • հիստերեկտոմիա՝ արգանդի հեռացման վիրահատություն,
  • միզասեռական ուղիների վարակներ:

Անմիզապահության պատճառներից են նաև՝ փոքր կոնքի վնասվածքները, սթրեսը, դեպրեսիան, փորկապությունը, Պարկինսոնի հիվանդությունը, միզապարկի քաղցկեղը և այլն: Այս հոդվածում չենք քննի վերջիններս, քանի որ դրանք նեֆրոլոգների, նյարդաբանների, հոգեբանների և այլ մասնագետների ոլորտից են: Եթե կասկածում եք, որ անմիզապահության պատճառը վերոնշյալ խանգարումներից մեկն է, ապա անպայման դիմեք ձեր ընտանեկան բժշկին:

Ում է սպառնում անմիզապահությունը

Անմիզապահությունը լայնորեն տարածված խնդիր է 45-50 տարեկան կանանց շրջանում: Անմիզապահության են հակված այն կանայք, ովքեր ունեն՝

  • 60-ից բարձր տարիք,
  • բազմաթիվ ծննդաբերություններ,
  • ավելորդ քաշ կամ ճարպակալում,
  • քրոնիկական հազ, բրոնխիտ, բրոնխային ասթմա,
  • միզասեռական համակարգի քրոնիկական բորբոքում՝ քրոնիկական սալպինգիտ, ադնեքսիտ,
  • միզաքարային հիվանդություն,
  • շաքարային դիաբետ:

Սթրեսային անմիզապահությունն առաջանում է հազի, փռշտոցի, ծիծաղի, ծանրություն բարձրացնելու ընթացքում: Այդ դեպքում ուղեղին ազդակ չի հասնում, որ միզապարկը պատրաստվում է դատարկվել: Սթրեսային անմիզապահության հիմնական պատճառը փոքր կոնքի մկանների թուլությունն է, որը հանգեցնում է նաև սֆինկտերների թուլացման:

Ուրգենտային անմիզապահության դեպքում ուղեղին ազդակ հասնում է, սակայն շատ ուշ, և հաճախ կինը պարզապես չի հասցնում գնալ զուգարան: Ուրգենտային անմիզապահության հիմնական պատճառը միզապարկի հիպերակտիվությունն է (միզարձակումը կառավարող մկանների բարձր տոնուս): Որոշ կանայք ունենում են և՛ սթրեսային, և՛ ուրգենտային անմիզապահություն:

Եթե դուք կամ ձեր մտերիմ բարեկամը բախվել է այս խնդրին, ապա իմացեք, որ դուք մենակ չեք: Աշխարհում միլիոնավոր կանայք ունեն անմիզապահություն:

Ինչու դիմել բժշկի

Ցավոք անմիզապահություն ունեցող բազմաթիվ կանայք նախընտրում են թաքուն պահել այդ խնդիրը և չքննարկել բժշկի հետ: Պատճառները տարբեր են, օրինակ՝ ամոթի զգացում: Դուք մեղք չունեք, որ ձեր միզապարկը դադարել է ձեզ ենթարկվել: Պետք չէ լուռ տանել և հարմարվել խնդրին, պետք է դիմել բժշկի և ստանալ մասնագիտական օգնություն:

Բժշկի չդիմելու տարածված պատճառներից է նաև կարծիքը, թե խնդիրը տարիքային է և չի բուժվում: Սա սխալ պատկերացում է: Անմիզապահությունը հիմնականում բուժվում է ժամանակակից մեթոդների օգնությամբ:

Անմիզապահությունը չբուժելու դեպքում վաղ թե ուշ բախվելու եք այնպիսի տհաճ հետևանքների, ինչպիսիք են՝

  • միզուղիների բորբոքում՝ ուրետրիտ, ցիստիտ, պիելոնեֆրիտ,
  • սեռական օրգանների շրջանում մաշկի բորբոքում, ինչն առաջանում է մեզի հետ անընդհատ շփումից,
  • ցավոտ ճաքեր և վերքեր ինտիմ հատվածներում,
  • եթե անմիզապահության պատճառը փոքր կոնքի օրգանների իջեցումն է, ապա ամենայն հավանականությամբ շուտով կբախվեք նաև անկղապահության խնդրին:

Ինչ է հնարավոր անել ինքնուրույն

Եթե ավելորդ քաշ ունեք կամ էլ ճարպակալում, ապա փորձեք վերադարձնել ձեր հասակին համապատասխանող նորմալ քաշը:

Հրաժարվեք սուրճից կամ էլ նվազեցրեք օրական քանակը:

Հրաժարվեք ոգելից խմիչքներից:

Հրաժարվեք ցիտրուսային մրգերից և հյութերից կամ էլ նվազեցրեք քանակը: Դրանք գրգռում են միզապարկը և ուժգնացնում են ուրգենտային անմիզապահությունը:

Խուսափեք քաղցրեղենից: Շաքարի ավելցուկը գրգռում է միզապարկը և ուժգնացնում է անմիզապահությունը:

Եթե հաճախակի եք փորկապություն ունենում, դիմեք բժշկի, ով հատուկ սննդակարգ կնշանակի աղիների աշխատանքը բարելավելու նպատակով: Օրվա ընթացքում 1,5-2լ ջուր խմեք:

Կեգելի վարժություններ արեք: Դրանք շատ պարզ են, կարող եք կատարել և՛ նստած, և՛ պառկած: Այդ վարժություններն անփոխարինելի են անմիզապահություն կամ հեշտոցի, արգանդի իջեցում ունեցող կանանց համար:

Օգտագործեք հատուկ ուրոլոգիական միջադիրներ, որոնք հարմարավետ են, քողարկում են հոտը և չեն վնասում մաշկը:

Ինչպես վերահսկել հոտը

Անմիզապահության խնդիր ունեցող ցանկացած կին մտահոգվում է հոտի պատճառով, սակայն հնարավոր է վերահսկել այն՝ հետևելով ստորև նշված խորհուրդներին:

Շատերը փորձում են կրճատել հեղուկի ամենօրյա քնակը, ինչը սխալ է: Որքան խիտ է մեզը, այնքան ուժեղ է հոտը: Ուստի խորհուրդ է տրվում օրվա ընթացքում 6-8 բաժակ չգազավորված ջուր խմել. նոսր, բաց գույնի մեզի հոտն արտահայտված չի լինում:

Միջադիր օգտագործելու դեպքում հաճախ փոխեք այն: Ամեն անգամ միջադիրը փոխելուց հետո մաքրեք սեռական օրգանների հատվածի մաշկը:

Վիտամին С-ն կարող է լավացնել մեզի հոտը, ուստի ընդունման վերաբերյալ խորհրդակցեք ձեր բժշկի հետ: Հիմնական հակացուցումը շաքարային դիաբետն է, միզաքարային հիվանդությունը և անեմիայի որոշ տեսակներ:

Օգտագործեք տհաճ հոտը վանող հաբեր: Այդպիսի ազդեցություն ունի Nullo սննդային հավելումը, որը դժվար թե գտնեք Երևանի դեղատներում, սակայն կարող եք պատվիրել համացանցով կամ ձեռք բերել արտասահմանում բնակվող բարեկամների միջոցով:

Հագուստի վրայից մեզի հոտը հեռացնելու համար ջրին ավելացրեք սննդային սոդա կամ մի քիչ քացախ:

Միզապարկի բորբոքումը՝ ցիստիտը, կարող է հոտի ուժգնացման պատճառ դառնալ: Եթե նկատել եք, որ մեզն սկսել է ավելի ուժեղ և տհաճ բուրել, դիմեք բժշկի, ով համապատասխան հետազոտություն կնշանակի:

Անմիզապահության բուժումը. ինչ կարող է անել բժիշկը

Բուժումը կախված է անմիզապահության տեսակից և առաջացման պատճառներից: Սթրեսային անմիզապահությունը հնարավոր է բուժել փոքր կոնքի մկաններն ամրացնող վարժությունների, էստրոգեններ պարունակող դեղորայքի և վիրահատության միջոցով: Ուրգենտային անմիզապահությունը բուժվում է ճիշտ սննդակարգի, փոքր կոնքի մկանների ամրացմանն ուղղված վարժությունների, ինչպես նաև միզապարկի հիպերակտիվությունը վերացնող դեղորայքի միջոցով: Որոշ դեպքերում նաև վիրահատության կարիք է զգացվում:

Լորձային արտադրություն հեշտոցից

Լորձային արտադրություն հեշտոցից

Հեշտոցից արտահոսող լորձային արտադրությունը, եթե նորմալ բնույթի է, բնական երևույթ է։ Վերարտադրողական տարիքի բոլոր կանայք էլ ունենում են...

Տրամադրությունը պայմանավորող հորմոնները

Տրամադրությունը պայմանավորող հորմոնները

Պատասխանատու են մեր հոգեհուզական վիճակի համար։ Ահա այն հիմնական հորմոնները, որոնք պայմանավորում են մեր լավ տրամադրությունը․․․

Գեղեցկության և առողջության երաշխիքները

Գեղեցկության և առողջության երաշխիքները

Տարիքին համընթաց օրգանիզմում բազմաթիվ փոփոխություններ են կատարվում, ոմանք, այնուամենայնիվ, շարունակում են պահպանել իրենց գեղեցիկ տեսքն ու առողջությունը․․․

Ե՞րբ պլանավորել հղիությունը վիժումից հետո

Ե՞րբ պլանավորել հղիությունը վիժումից հետո

Հաճախ է պատահում, որ կանայք, որոնց դեպքում վիժումը եղել է հղիության վաղ ժամկետում, ցանկանում են հղինալ վիժումից անմիջապես հետո․․․․