Ինչու՞ չեք կարող  նիհարել, եթե չազատվեք սթրեսից

Ինչու՞ չեք կարող  նիհարել, եթե չազատվեք սթրեսից

 

Հաճախ մարդը պայքարում է ավելորդ քաշի դեմ ` առանց նկատելու իրական պատճառը` լարվածությունն ու կյանքի նկատմամբ դժգոհությունը:

Ինչպե՞ս է սթրեսը մեծացնում օրգանիզմում առկա ճարպի քանակը։

 Սթրեսային իրավիճակները հրահրում են մի քանի հորմոնների արտադրություն՝ ադրենալին, կորտիկոլիբերին և կորտիզոլ: Այսպիսով, ուղեղը և մարմինը պատրաստվում են պայքարի: Որոշ ժամանակով ադրենալինը նվազեցնում է սովի զգացումը: Արյունը հոսում է ներքին օրգաններից դեպի լայն մկաններ. օրգանիզմը պատրաստվում է պայքարելու կամ փախչելու: Անշուշտ, Դուք այս ամենը զգացել եք ուժեղ սթրեսի ժամանակ, օրինակ, քննությունից առաջ, երբ ուտելու մասին մտածել անգամ չեք ցանկանում։ Այնուամենայնիվ, սա տևում է շատ կարճ: Երբ ադրենալինի ազդեցությունը վերանում է, հիմնական դերը տրվում է կորտիզոլին `սթրեսի հորմոնին: Օրգանիզմում կորտիզոլի ազդեցությամբ սկսում են կուտակվել  ներքին օրգանները շրջապատող ճարպերը:

Սթրեսը մեծացնում է նյութափոխանակության խանգարման համախտանիշի ռիսկը և, որպես արդյունք, առաջացնում է ճարպակալում և սրտանոթային համակարգի հետ կապված խնդիրներ:

Ընթերցեք նաև՝ Առողջ ապրելակերպ

Մետաբոլիկ համախտանիշը՝ ճարպի զանգվածի աճն է, ծայրամասային հյուսվածքների զգայունության նվազումը ինսուլինի  նկատմամբ և հիպերինսուլինեմիան, որոնք խանգարում են ածխաջրային, լիպիդային, պուրինային փոխանակմանը, ինչպես նաև առաջացնում զարկերակային հիպերտոնիա:

 

Ինչպե՞ս հասկանալ, որ ավելորդ քաշը չի նվազում հենց սթրեսի պատճառով։

 

Առաջին հերթին,ավելորդ քաշը՝ սխալ սննդակարգն է: Այն կարող է առաջանալ և՛ սթրեսի,և՛ սնվելու սխալ սովորությունների պատճառով:

Եթե ​​դուք գերազանցում եք  Ձեզ համար թույլատրելի ամենօրյա կալորիաների մակարդակը և առաջնորդվում եք նստակյաց ապրելակերպով, ապա միգուցե սթրեսը որևէ դեր չունի ավելորդ ճարպի կուտակման գործում։ Այս ամենը պարզելու  համար հաշվարկեք Ձեզ համար թույլատրելի ամենօրյա կալորիականության տոկոսադրույքը ` օգտագործելով հատուկ բանաձև (կարող եք գտնել sotskiy.am կայքում ), և գնահատեք օրվա ընթացքում Ձեր ֆիզիկական ակտիվությունը: Եթե ​​սպառում եք ավելին, քան ծախսում եք, ապա  լրացուցիչ կիլոգրամների պատճառը սնունդն է:

Բայց եթե սնվում և էներգիա եք ծախսում նորմային համապատասխան, ապա ավելորդ քաշի պատճառը սթրեսներն  են։ Դրանք միայն  ուժեղ ցնցումները չեն, ահա՛ նման գործոններից մի քանիսը.

•Ընտանիքում կամ աշխատավայրում հարգանքի և նորմալ հաղորդակցման պակաս:

•Աշխատանքի վայրում, ընտանիքում ունեցած վեճերի հետևանքով առաջացած մշտական ​​վախ կամ լարվածություն:

•Ներամփոփ վիճակ, մշտական ​​ներքին անհանգստություն՝ ցածր ինքնագնահատականի պատճառով, մեղքի կամ այլ հոգեբանական զգացումների պատճառով:

•Քնի մշտական ​​պակաս, ծանր ֆիզիկական աշխատանք, հույզերի կուտակում:

Ինչպե՞ս ազատվել սթրեսից

Եթե ​​սպառում եք չափազանց շատ կալորիաներ և վարում նստակյաց ապրելակերպ, ապա առաջին հերթին անհրաժեշտ է փոխել սննդակարգն ու զբաղվել սպորտով։ Իսկ եթե ավելորդ քաշի պատճառը սթրեսն է, ապա ամեն ինչ շատ ավելի բարդ է։ Առաջին հերթին՝ Դուք պետք է փոխեք այն միջավայրը, որը հանդիսանում է սթրեսի աղբյուր։

 

Աղբյուրը
 
Բաժանորդագրվեք նաև մեր․ Տելեգրամյան ալիքին , Ֆեսբուքյան էջին, Ինստագրամյան էջին , Յութուբյան ալիքին

Ի՞նչ կլինի, եթե երկար ժամանակ նստեք զուգարանակոնքին

Ի՞նչ կլինի, եթե երկար ժամանակ նստեք զուգարանակոնքին

Զուգարան գնալու ժամանակահատվածը կրճատելու համար նախ հարկավոր է հեշտացնել գործընթացը. նստե՛ք այնպես, որ ծնկները բարձր լինեն ազդրերից:

Ի՞նչ անել, եթե ականջը այտուցվել է

Ի՞նչ անել, եթե ականջը այտուցվել է

Եթե գերսառեցումից հետո ցավում է մեկ ականջը կամ երկուսը միասին, ապա հավանաբար դա պայմանավորված է միջին օտիտով: Այն ականջի վարակ է

Ինչ անել, եթե երեխան ունի լեյկոզ

Ինչ անել, եթե երեխան ունի լեյկոզ

Այս հիվանդության դեպքում խաթարվում է արյան բջիջների հասունացման գործընթացը

Միֆեր տեստոստերոն հորմոնի մասին

Միֆեր տեստոստերոն հորմոնի մասին

Տեստոստերոնն առավել մեծ քանակությամբ արտադրվում է տղամարդկանց օրգանիզմում, սակայն այն պակաս կարևոր չէ նաև կանանց առողջության և լավ ինքնազգացողության համար։