Ինչ չի կարելի ուտել դատարկ ստամոքսին

Ինչ չի կարելի ուտել դատարկ ստամոքսին 
Ինչ սնունդ չի թույլատրվում, նույնիսկ եթե ցանկանում եք ուտել, և ինչով փոխարինել , որպեսզի ստամոքսը չվնասվի: 
Ուտեստներ՝ շատ համեմունքներով 
Երբ դատարկ ստամոքսն արդեն «բողոքում  է», դուք ցանկանում եք ուտել տաք, անուշաբույր համեմունքներով ուտեստներ:  
Բայց համեմունքները կարող են մեծացնել ստամոքսի անհանգստությունը։ Ստամոքսը դատարկ է, և ոչինչ չի մեղմացնում համեմունքների ազդեցությունը, երբ դրանք շփվում են ստամոքսի լորձաթաղանթի հետ: Կծու պղպեղով և սոուսով ուտեստն ավելի լավ է ուտել որպես երկրորդ կերակուր։ 
Ընթերցեք նաև՝ Ինչպե՞ս պատրաստել առողջ սնունդ
Ինչ ուտել 
Կաթնամթերքը հիանալի կերպով մարում է կծու սննդի այրոցը  և նրբորեն ծածկում է ստամոքսի պատերը: Այդ պատճառով հնդկական սնունդը հաճախ մատուցվում է յոգուրտի հիմքով սոուսներով: Հետևաբար, եթե սոված եք, և ձեր առջև կծու կերակուր կա, նախ մի քանի կում կաթ խմեք կամ մի քանի ճաշի գդալ քաղցր մածուն կերեք: Համեմունքները թույլատրվում են, բայց ավելի մեղմ. չամանը կամ համեմը չեն գրգռում մարսողական համակարգը: 
Մրգեր, եթե դա միակ ուտեստն է 
Մրգերի շաքարն ավելի դանդաղ է թափանցում արյան մեջ, քան քաղցրավենիքից ստացված շաքարը՝ մանրաթելի շնորհիվ, բայց դա չի վերացնում ուտելու ցանկությունը: 
Ինչ ուտել 
Կերեք պտուղը ընկույզով կամ պանրի հյուսերով: Մրգերն ու կաթնաշոռը լավ համադրվում են հունական մածունի հետ: 
Նախուտեստներ, չիպսեր և թխվածքաբլիթներ 
Հինգ կտոր կրեկերը կարող է կուտակել մինչև 100 Կկա, ինչը չի օգնի ձեզ հաղթահարելու քաղցը: Սա արագ սննդի նախուտեստների հիմնական խնդիրն է.  մատչելի ածխաջրերի մեծ քանակի պատճառով դրանք հեշտությամբ կտրուկ բարձրացնում են արյան մեջ շաքարի մակարդակը, որն այնուհետև արագ նվազում է, և դուք կրկին քաղց եք զգում։ 
Ինչ ուտել 
 Նախուտեստի համար լավագույն տարբերակն է հավի կամ հնդկահավի մսով  բուտերբրոդ պատրաստել: 200-300 Կկալը շատ ավելի լավ է սովը հաղթահարելու համար: 
Նարինջ, անանուխ, սուրճ, կետչուպ 
Սրանք սննդամթերքներ են, որոնք խթանում են ստամոքսի թթվարտադրությունը: Դատարկ ստամոքսով ուտելու դեպքում հետևանքները կլինեն  այրոցը և ցավը: Դատարկ ստամոքսում արդեն շատ թթու կա, և քիչ քանակությամբ սնունդ` դրա ազդեցությունը լորձաթաղանթի վրա չեզոքացնելու համար: Սուրճը և կոֆեինը գրգռում են գաստրիտով հիվանդների ստամոքսը: 
Ինչ ուտել 
Բանջարեղենի մեծ մասը չի առաջացնում թթվարտադրություն,  դրանց մեջ կա նաև շատ մանրաթել, որն օգնում է գաստրիտին: Բանջարեղենը, ոլոռի կամ կարտոֆիլի խյուսը քաղցը հագեցնելու հիանալի տարբերակներ են: 
Սուշի 
Սպիտակ բրնձի և սոյայի սոուսի համադրությունը վնասակար է, երբ այն ուտում եք դատարկ ստամոքսին։ Բրինձը պարունակում է քիչ մանրաթել, իսկ աղի սոուսը ծարավեցնում է։ Բայց մեր ուղեղը շփոթում է ծարավն ու սովը: Փորձելով միաժամանակ լցնել դատարկ ստամոքսը և հագեցնել ծարավը՝ դուք ավելի շատ եք ուտում: Արդյունքում առաջանում է ծանրության զգացողություն։ 
Ինչ ուտել 
Նույն գլանափաթեթները, որոնք փաթաթված են ոչ միայն բրնձով, այլ նաև վարունգով (կամ միայն վարունգով): Ավելի լավ է սկսել սովորական աղցանից: 
Ալկոհոլ 
Ալկոհոլը, իհարկե, չեն ուտում, այլ խմում են: Բայց դատարկ ստամոքսին ավելի լավ է չխմել. Դուք  ավելի արագ կհարբեք, իսկ հետո կցանկանաք էլի ուտել: Քաղցած ու գինովցած մարդը ռիսկի է դիմում ուտել ամեն ինչ՝ չիպսեր, կծու պիցցա և մնացած ամեն ինչ, որից ավելի լավ է հրաժարվել: Դա պայմանավորված է ալկոհոլի ազդեցությամբ, լեպտինի մակարդակով. հորմոն, որը ազդարարում է ուղեղին հագեցվածության մասին: Երեք բաժին ալկոհոլ և դուք արդեն 30 % -ով պակաս զգայուն եք հորմոնի նկատմամբ: 
Ինչ ուտել 
Պարզ է՝ նախ նախուտեստը, ապա մնացած բոլորը: Մի սկսեք աղի ուտելիքից, այլ՝ խորոված բանջարեղենից կամ հավի ուտեստներից` բավականաչափ թեթև և միաժամանակ սննդարար:
 
Աղբյուրը
Ինչու է անհրաժեշտ բողկը ներառել սննդակարգում

Ինչու է անհրաժեշտ բողկը ներառել սննդակարգում

Բողկը C վիտամինի հարուստ աղբյուր է (մեկ բաժակ հում բողկը պարունակում է օրական նորմայի մոտ 30 %-ը), որն անհրաժեշտ է օրգանիզմին մի շարք նպատակներով

Ինչպե՞ս ջուրը հաճույքով խմել. վիտամիններով հարուստ ջրի երեք բաղադրատոմս աշնան համար

Ինչպե՞ս ջուրը հաճույքով խմել. վիտամիններով հարուստ ջրի երեք բաղադրատոմս աշնան համար

Ջրի առավելությունների և օրգանիզմի բնականոն գործունեության համար նրա անհրաժեշտության մասինբոլորիս է հայտնի

Ինչով է օգտակար սմբուկը

Ինչով է օգտակար սմբուկը

Սմբուկը պարունակում է C և K վիտամիններ, մանրաթելեր, մանգան, կալիում, մագնեզիում, պղինձ և քիչ քանակությամբ բուսական սպիտակուց:

Եգիպտացորենի օգտակար և վնասակար հատկությունները

Եգիպտացորենի օգտակար և վնասակար հատկությունները

Եգիպտացորենը հարուստ է բուսական սպիտակուցով, վիտամիններով, հանքանյութերով և հակաօքսիդանտներով`կարոտենոիդներով, որոնք նրան հաղորդում են վառ դեղին գույն