Գլինտվեյն․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Գլինտվեյն․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Գլինտվեյնը ալկոհոլային տաք (մինչև 70-80°С) ըմպելիք է, որի հիմքում կարմիր գինին է՝ չոր կամ կիսաչոր։ Տաքացնելիս գինուն խառնում են շաքարավազ, դարչին, մեխակ, մուսկատ, , կարի, քրքում, խնձոր, մեղր, իմբիր, դափնու տերև և այլ համեմունքներ։

Օգտակար հատկությունները

Գլինտվեյնի օգտակարությունն անվիճելի է։ Այն ամոքիչ հրաշալի միջոց է գրիպի, բրոնխիտի, մրսածության, թոքաբորբի և այլ խնդիրների դեպքում։ Օգտագործվում է ինֆեկցիոն հիվանդություններից հետո ուժերը վերականգնելու, արյան մեջ ինտերֆերոնների մակարդակը բարձրացնելու, իմունիտետն ամրացնելու համար։

Կարմիր գինին հրաշալի անտիսեպտիկ է, որն օժտված է հակամանրէային հատկությամբ, օրգանիզմը համալրում է վիտամիններով և ամինաթթուներով։

Գլինտվեյնը կիտրոնով պատրաստելու դեպքում հնարավոր է օրգանիզմն ապահովել վիտամին C-ով։ Կարմիր գինին երկարացնում է կյանքը, նրանում առկա ֆլավոնոիդների շնորհիվ լավացնում է սրտանոթային համակարգի աշխատանքը։

Գինու մեջ պարունակվող հակաօքսիդանտներն օգնում են Ալցհեյմերի հիվանդության դեպքում, առհասարակ գինին կանխում է թրոմբների առաջացումը, նպաստում է վնասակար խոլեստերինի հեռացմանը, նվազեցնում է արյան ճնշումը, վերացնում է ստրեպտակոկային վարակները և այլն։

Վնասակարությունը

Մեկ երեկոյի ըթացքում չի կարելի գերազանցել երկու գավաթի չափը, քանի որ գլինտվեյնն այնուամենայնիվ ալկոհոլ է պարունակում, բացի այդ նրանում պարունակվող համեմունքների առատությունը կարող էէ ստամոքսի խանգարում առաջացնել։

Խորհուրդ չի տրվում խմել ինսուլինակախյալ դիաբետիկներին, հղի և կրծքով կերակրող կանանց, ինչպես նաև մինչև 18 տարեկան երեխաներին։

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբին պատկանում է կաղամբի ընտանիքին, անվանումը կարելի է թարգմանել որպես «կաղամբ-շաղգամ»

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Հղիությունը յուրահատուկ շրջան է օրգանիզմի համար, և ցանկանաք, թե ոչ, պետք է հրաժարվեք որոշ ուտելիքներից կամ էլ գոնե սահմանափակեք դրանց քանակը, որպեսզի չվնասեք ինչպես ձեզ, այնպես էլ երեխային․․․