Սերուցքային կարագ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Սերուցքային կարագ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Սերուցքային կարագը պատրաստվում է կովի անարատ կաթից, ընդ որում` միայն 82,5 %  յուղայնությամբ սերուցքից։ Ավելի ցածր տոկոսայնության դեպքում այն սերուցքային չի համարվում։

Կաթնայուղն օժտված է կենսաբանական և համային արժեքավոր որակներով։ Այն պարունակում է ճարպաթթուներ, մեծ քանակությամբ ֆոսֆատիդներ և ճարպալույծ վիտամիններ, ունի հալման ցածր ջերմաստիճան (32—35 °C), հեշտությամբ է յուրացվում օրգանիզմում։

Պարունակում է նաև սպիտակուցներ, ճարպեր, ջրում լուծվող մի քանի վիտամիններ, վիտամին Aև D, կարոտին, հանքանյութեր և ջուր։ Ունի բարձր կալորիականություն (730 կկալ / 100 գ)։

Օգտակար այն անձանց համար, որոնք մարսողության խնդիրներ ունեն։ Հեշտ է յուրացվում և մեծ էներգիա է տալիս օրգանիզմին, այդ պատճառով էլ հացով կարագը լավագույն նախաճաշն է համարվում։

Ցուցված է ստամոքսի և տասներկումատնյա աղիքի հիվանդությունների դեպքում․ վիտամին A-ն արագացնում է փոքր խոցերի ապաքինումը։ Ճարպերը կարևոր դեր ունեն օրգանիզմում և կարևոր դեր են խաղում բջիջների թարմացման հարցում։

Պարունակում է օլեինաթթու, որը ճնշում է քաղցկեղի առաջացումը, լավացնում է արյան լիպիդների ընդհանուր հավասարակշռությունը։ Կարագի չափավոր օգտագործումն օգտակար է օրգանիզմի համար։

Վնասակար հատկությունները

Կարագի հաճախակի օգտագործումը կարող է հանգեցնել ճարպակալման, աթերոսկլերոզի և սրտանոթային համակարգի հիվանդությունների, քանի որ մեծ քանակությամբ խոլեստերին և հագեցած ճարպաթթուներ է պարունակում, որոնք կարող են խցանել անոթները։ Հնարավոր է, որ սերուցքային կարագը ալերգիա առաջացնի, բայց հազվադեպ։ Այդ պայմանավորված է կաթնային սպիտակուցների առկայությամբ։

 

Աղբյուրը՝ edaplus.info

 

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Հղիությունը յուրահատուկ շրջան է օրգանիզմի համար, և ցանկանաք, թե ոչ, պետք է հրաժարվեք որոշ ուտելիքներից կամ էլ գոնե սահմանափակեք դրանց քանակը, որպեսզի չվնասեք ինչպես ձեզ, այնպես էլ երեխային․․․

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Մարդիկ, ովքեր ցանկանում է հրաժարվել վատ սովորություններից և սկսել առողջ սնվել, գիտեն, որ ամենադժվարը սիրելի, բայց վնասակար ուտելիքների գայթակղությանը դիմանալն է․․․