Արևածաղկի չռաֆինացված ձեթ․ օգտակար հատկություններն ու հակացուցումները

Արևածաղկի չռաֆինացված ձեթ․ օգտակար հատկություններն ու հակացուցումները

Արևածաղկի ձեթը մեր երկրում ամենատարածված բուսական ձեթն է։ Մարդկանց մեծամասնությունը գնում է ռաֆինացված ձեթը, որը հնարավոր է օգտագործել որևէ բան տապակելու, ինչպես նաև աղցաններին ավելացնելու համար։

Այն բազմաթիվ առավելություններ ունի (ավելի երկար է պահպանվում, չունի հոտ, նրանով հնարավոր է տապակել), սակայն օգտակար հատկություններով չի փայլում։ Այդ առումով չռաֆինացված ձեթն ավելի օգտակար է և չի զիջում այլ տեսակի բարձրորակ ձեթերին (ձիթապտղի, սոյայի, եգիպտացորենի և այլն), իսկ որոշ հատկություններով անգամ գերազանցում է դրանց։

Արևածաղկի չռաֆինացված ձեթը հարուստ է հագեցած և չհագեցած ճարպաթթուներով, պարունակում է վիտամին А, Е, D, ինչպես նաև B խմբի վիտամիններ, իսկ վիտամին E-ի պարունակությամբ գերազանցում է ձիթապտղի ձեթին։

Կալորիականությունը

100 գրամ ձեթի կալորիականությունը 900 կկալ է։

Օգտակար հատկությունները

Բարենպաստ ազդեցություն է թողնում սրտանոթային համակարգի վրա, նպաստում է արյան մեջ խոլեստերինի մակարդակի նվազմանը, ամրացնում էանոթների պատերը, կանխում է աթերոսկլերոզը, թրոմբոզը, ինֆարկտը և սրտանոթային համակարգի այլ հիվանդություններ։

Լավ է ազդում գլխուղեղի վրա, լավացնում է հիշողությունը։

Կարգավորում է ստամոքսաղիքային տրակտի աշխատանքը, օգնում վերացնել փորկապությունը, օգտակար է գաստրիտի և խոցային հիվանդության դեպքում։

Խորհուրդ է տրվում օգտագործել արթրիտի և ռևմատիզմի դեպքում։

Դրական ազդեցություն է թողնում էնդոկրին և միզասեռական համակարգի վրա։

Չնայած բարձր կալորիականությանը՝ այն ցուցված է ավելորդ քաշ ունեցող մարդկանց։

Լավացնում է մաշկի և մազերի որակը։

Խորհուրդ է տրվում ներառել երեխաների սննդակարգում։

Շարունակաբար օգտագործելու դեպքում կանխում է օրգանիզմի վաղաժամ ծերացումը։

Հակացուցումները

Արևածաղկի չռաֆինացված ձեթը բուսական այլ ձեթերի պես կարելի է օգտագործել օրական առավելագույնը քսան գրամ, բայց պարբերաբար։ Չարաշահումը կարող է ներքին օրգանների աշխատանքի խանգարումների հասցնել։ Բուժման նպատակով օգտագործելուց առաջ հարկավոր է խորհրդակցել բժշկի հետ։

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Հղիությունը յուրահատուկ շրջան է օրգանիզմի համար, և ցանկանաք, թե ոչ, պետք է հրաժարվեք որոշ ուտելիքներից կամ էլ գոնե սահմանափակեք դրանց քանակը, որպեսզի չվնասեք ինչպես ձեզ, այնպես էլ երեխային․․․

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Մարդիկ, ովքեր ցանկանում է հրաժարվել վատ սովորություններից և սկսել առողջ սնվել, գիտեն, որ ամենադժվարը սիրելի, բայց վնասակար ուտելիքների գայթակղությանը դիմանալն է․․․