Խաղողի կորիզի ձեթ

Խաղողի կորիզի ձեթ

Խաղողի կորիզի ձեթն օժտված է օգտակար բազմաթիվ հատկություններով և օգնում է կանխել մի շարք լուրջ հիվանդություններ։ Պարունակում է վիտամին А, C, Е, PP և B խմբի վիտամիններ, հանքանյութեր՝ կալցիում, կալիում, երկաթ, նատրիում, սելեն, ցինկ, պղինձ և այլն։ Պարունակում է նաև ճարպաթթուներ, քլորոֆիլ, դաբաղանյութեր, ֆլավոնոիդներ, ֆիտոնցիդներ և օգտակար այլ նյութեր։

Կալորիականությունը

100 գրամ ձեթի կալորիականությունը 880 կկալ է։

Օգտակար հատկությունները

Նպաստում է իմունիտետի բարձրացմանը, օժտված է հակամանրէային և հակավիրուսային ազդեցությամբ։

Նվազեցնում է օնկոլոգիական հիվանդությունների առաջացման վտանգը։

Բարենպաստ ազդեցություն է թողնում սրտանոթային համակարգի վրա, օգնում է կանխել հիպերտոնիան, աթերոսկլերոզը, ինֆարկտը, ինսուլտը, երակների վարիկոզ լայնացումը և այլ հիվանդություններ։

Լավ է ազդում նյարդային համակարգի և գլխուղեղի վրա, կանխում է Ալցհեյմերի և Պարկինսոնի հիվանդությունների առաջացումը։

Օգտակար է շաքարային դիաբետ ունեցող մարդկանց համար։

Լավացնում է երիկամների և լյարդի աշխատանքը։

Ցուցված է կանանց, քանի որ օգնում է նվազեցնել սեռական ոլորտի բազմաթիվ հիվանդությունների առաջացման վտանգը, ինչպես նաև կլիմակտերիկ և նախադաշտանային շրջանի տհաճ զգացողությունները։

Օգտակար է հղի և կրծքով կերակրող մայրերի համար։

Նպաստում է շագանակագեղձի աշխատանքի լավացմանը, պոտենցիայի ուժեղացմանը, օգնում է կանխել անպտղությունն ու շագանակագեղձի հիվանդությունները։

Լավ ազդեցություն է ունենում նաև տեսողության վրա։

Օգտակար է մաշկային հիվանդությունների դեպքում։

Կոսմետոլոգիայում օգտագործելու դեպքում բարենպաստ ազդեցություն է թողնում մաշկի վրա, սնում է այն, հարթում կնճիռները, նպաստում բջիջների ռեգեներացիային, դանդաղեցնում է ծերացումը և այլն։

Կարելի է օգտագործել մերսման համար, ավելացնել քսուքների, դիմակների, օճառների ու շամպույնների մեջ։

Հակացուցումները

Հակացուցված է անհատական անտանելիության դեպքում։

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Հղիությունը յուրահատուկ շրջան է օրգանիզմի համար, և ցանկանաք, թե ոչ, պետք է հրաժարվեք որոշ ուտելիքներից կամ էլ գոնե սահմանափակեք դրանց քանակը, որպեսզի չվնասեք ինչպես ձեզ, այնպես էլ երեխային․․․

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Մարդիկ, ովքեր ցանկանում է հրաժարվել վատ սովորություններից և սկսել առողջ սնվել, գիտեն, որ ամենադժվարը սիրելի, բայց վնասակար ուտելիքների գայթակղությանը դիմանալն է․․․