Վանադիում․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Վանադիում․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Վանադիումի ֆիզիոլոգիական դերն այսօր բավականաչափ ուսումնասիրված չէ։ Նրա հիմնական ֆունկցիաներից մեկը բջիջների՝ ֆագոցիտների ֆունկցիայի ակտիվացումն է, որոնք ծառայում են օրգանիզմի՝ տարատեսակ վնասակար և կողմնակի նյութերից մաքրմանն ու պաշտպանության։

Վանադիումի դերն օրգանիզմում

  • Մասնակցում է որոշ ֆերմենտների աշխատանքի կարգավորմանը։
  • Օգնում է պահպանել անոթեների առողջությունը։
  • Մասնակցում է ոսկրային հյուսվածքի ամրացման պրոցեսին։
  • Օգնում է, որ լյարդի հյոսվածքներն ավելի լավ յուրացնեն թթվածինը։
  • Օգնում է արյան մեջ վերահսկել շաքարի մակարդակը։
  • Նպաստում է օրգանիզմի դիմադրողականության բարձրացմանը։

Վանադիում պարունակող մթերքներ

Պարունակվում է ինչպես բուսական, այնպես էլ կենդանական ծագման մթերքներում։ Այդ շարքում վանադիումի պարունակությամբ առաջատարներն են ծովային ձուկը, լյարդը, ճարպոտ միսը, բուսական յուղը, հացազգիները՝ հնդկաձավար, ցորեն, գարի և այլն, լոբինոլոռըբազուկըգազարը, բողկը, կարտոֆիլը, մաղադանոսը, համեմը, հազարը, սունկը, ելակը, բալը և այլն։

Վանադիումի պակասն օրգանիզմում

Օրգանիզմում վանադիումի պակասի ազդեցությունը քիչ է ուսումնասիրված, քանի որ խիստ հազվադեպ երևույթ է։ Բանն այն է, որ օրգանիզմին շատ քիչ է հարկավոր այդ տարրը և պարունակվում է լայն տարածում ունեցող ու մարդուն մատչելի սննդամթերքներում։ Վանադիումի պակասի դեպքում արյան մեջ խոլեստերինի մակարդակի նվազում է դիտվում, շատանում է էրիթրոցիտների քանակը։

Վանադիումի ավելցուկն օրգանիզմում

Վանադիումի ավելցուկն ավելի հաճախ է հանդիպում, քան պակասը, ինչը պայմանավորված է էկոլոգիական վատ պայմաններով և վնասակար արտադրությունում աշխատանքով։ Այն թունավոր տարր է, ուստի ավելցուկը կարող է հանգեցնել լուրջ հետևանքների՝ մահվան ելքով թունավորման։

Թունավորման դեպքում կարող է դիտվել ալերգիկ ռեակցիա, մաշկի և լորձաթաղանթների վրա բորբոքային դրսևորումներ, լորձի կուտակում թոքերում և թոքային ալվեոլներում, արյան ճնշման բարձրացում և այլն։

Ըստ գիտնականների՝ գործնականորեն անհնար է, որ վանադիումի ավելցուկն առաջանա սննդամթերքից։

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Մարդիկ, ովքեր ցանկանում է հրաժարվել վատ սովորություններից և սկսել առողջ սնվել, գիտեն, որ ամենադժվարը սիրելի, բայց վնասակար ուտելիքների գայթակղությանը դիմանալն է․․․

Կանաչ թեյ օգտակարությոնը և վնասակարությունը

Կանաչ թեյ օգտակարությոնը և վնասակարությունը

Կանաչ թեյն առկա թեյերից ամենաքիչ մշակումն անցնող տեսակներից է և դրա շնորհիվ պահպանում է իր օգտակար հատկությունների ամբողջ փունջը․․․

Առողջ սնվելը որոշում է ամբողջ կյանքի համար

Առողջ սնվելը որոշում է ամբողջ կյանքի համար

Առողջ սննդի մասին շատ է խոսվում, որովհետև այն ամուր առողջության գրավականն է․․․