Գինի․ օգտակարությունն ու վնասակարությունը

Գինի․ օգտակարությունն ու վնասակարությունը

Գինին թերևս մեզ հայտնի ամենահին խմիչքներից է։ Դրա մասին միֆերն ու պատմությունները բազմաթիվ են ժողովուրդների մշակույթներում։ Այն ոչ միայն ոգելից ըմպելիք է, այլև օժտված է օգտակար հատկություններով։

Բժիշկները կարծում են, որ ամեն օր գինի խմելը՝ չափավոր, օգտակար է առողջության համար։ Պարունակում է մեծ քանակությամբ ֆերմենտներ, կիտրոնաթթու, գինեթթու, վիտամիններ՝ В1, В2, С, Р), միկրոտարրեր՝ կալցիում, նատրիում, կալիում, ֆոսֆոր, մագնիում և կենսաբանորեն ակտիվ այլ նյութեր։

Օգտակար հատկությունները

Կարմիր գինին հարուստ է այնպիսի կարևոր հակաօքսիդանտով, ինչպիսին ռեսվերատրոլն է։ Իր հատկություններով այն 10-20 անգամ ավելի ուժեղ է, քան վիտամին E-ն։ Գինին պարունակում է նաև երկաթ և դրա յուրացմանը նպաստող այլ նյութեր, որոնց հաշվին արյան մեջ բարձրացնում է հեմոգլոբինի քանակը։ Նպաստում է էրիթրոցիտների շատացմանը։

Արագացնում է մարսողությունը, խթանում է ախորժակը և թքարտադրությունը։ Ունի անտիսեպտիկ և հակամանրէային հատկություններ, ճնշում է մալարիայի, խոլերայի և տուբերկուլյոզի հարուցիչներին։

Ցուցված է խոցային հիվանդությունների դեպքում։ Նրանում պարունակվող դաբաղանյութերը նպաստում են խոցերի արագ ապաքինմանը։

Ե՛վ սպիտակ, և՛ կարմիր գինին նվազեցնում են խոլեստերինի մակարդակը, կարգավորում են նյութափոխանակությունը, նպաստում օրգանիզմից խարանների և թունավոր նյութերի հեռացմանը։

Բացի այդ, նաև կարգավորում են աղի մակարդակը, ուստի խորհուրդ է տրվում գինի խմել հոդերում աղերի կուտակումները նվազեցնելու համար։

Կարդացեք՝ Ոգելից խմիչքների ազդեցությունը բեղմնավորման և հղիության վրա

Վնասակար հատկությունները

Օգտակար հատկությունները հատուկ են միայն բնական, առանց հավելանյութերի ու գունանյութերի գինիներին։ Ցավոք այսօր շուկայում կան նաև կեղծ գինիներ, որոնք վնասակար են առողջության համար։

Գինու չարաշահումը կարող է հանգեցնել սրտի իշեմիկ հիվանդության, լյարդի ցիրոզի և քղցկեղային բջիջների աճի։

Հղի կանանց հակացուցված է գինի խմել հղիության ընթացքում և կրծքով կերակրման շրջանում։

Հակացուցված է նաև լյարդի, ենթաստամոքսային գեղձի հիվանդությունների, ցիստիտի սրման դեպքում, ինչպես հակաբիոտիկներով բուժման փուլում։

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Մարդիկ, ովքեր ցանկանում է հրաժարվել վատ սովորություններից և սկսել առողջ սնվել, գիտեն, որ ամենադժվարը սիրելի, բայց վնասակար ուտելիքների գայթակղությանը դիմանալն է․․․

Կանաչ թեյ օգտակարությոնը և վնասակարությունը

Կանաչ թեյ օգտակարությոնը և վնասակարությունը

Կանաչ թեյն առկա թեյերից ամենաքիչ մշակումն անցնող տեսակներից է և դրա շնորհիվ պահպանում է իր օգտակար հատկությունների ամբողջ փունջը․․․

Առողջ սնվելը որոշում է ամբողջ կյանքի համար

Առողջ սնվելը որոշում է ամբողջ կյանքի համար

Առողջ սննդի մասին շատ է խոսվում, որովհետև այն ամուր առողջության գրավականն է․․․