Ֆոլաթթվի ավելցուկ կամ գերդոզավորում

Ֆոլաթթվի ավելցուկ կամ գերդոզավորում

Ֆոլաթթուն այն վիտամիններից է, որ կարելի է ընդունել անսահմանափակ քանակությամբ և առանց հետևանքների: Ֆոլաթթվի ավելցուկը ֆանտաստիկայի ժանրից է. հնարավոր չէ այնքան կանաչեղեն ուտել, որ հիպերվիտամինոզ առաջանա: Բացի այդ В9 վիտամինը թունավոր չէ, այն չի կարող կուտակվել օրգանզմում: Նրա ավելցուկը, որը չի օգտագործվել արյունաստեղծման, բջիջների թարմացման և այլ կարիքների համար, դուրս է գալիս օրգանիզմից՝ ապահովելով մեր ամենօրյա պահանջը, որ կրկին պետք է լրացվի:

В9 սինթետիկ վիտամինային դեղորայքի մեծաքանակ ընդունման դեպքում երեխաները մարսողության խանգարումներ են ունենում, իսկ մեծահասակները դրա հետ մեկտեղ նաև քնի խանգարումներ:

Ֆոլաթթվի գերդոզավորում հնարավոր է միայն այն դեպքում, եթե ընդունածը հարյուրավոր անգամ գերազանցի օրական պահանջը: Մեծահասակի համար դա մոտավորապես 30 հաբն է մեկ օրվա ընթացքում: Հղիության ընթացքում այդքան մեծ չափաբաժնով В9 վիտամինի երկարատև օգտագործումը կարող է սպառնալ և՛ մորը, և՛ երեխային, քանի որ արյան մեջ նվազում է В12 վիտամինի քանակը, իսկ դա ուղղակիորեն կարող է հանգեցնել սակավարյունության, ստամոքսաղիքային տրակտի խանգարումների, երիկամների աշխատանքի փոփոխության և այլ խնդիրների: Սա հնարավոր է երեք և ավել ամիս շարունակ ամեն օր սխալ դոզավորմամբ, օրինակ 10-15 մգ օգտագործելու դեպքում միայն: Սովորաբար բժիշկը նշանակում է օրը 1 մգ. մինչև 12 շաբաթեկան հղիությունը: Թրոմբոֆիլիաների կամ այլ խնդիրների դեպքում 4-6 մգ.:

Հղի կնոջ արյան պլազմայում В9 վիտամինի կայուն բարձր մակարդակի դեպքում երեխաները մեկ ու կես անգամ հաճախ են ծնվում ասթմատիկ հիվանդությունների և ալերգիաների հակվածությամբ: Այդուհանդերձ ֆոլաթթվի պահանջի աննշան մեծացումը վտանգավոր չէ անգամ հղիության ընթացքում: Մի խոսքով՝ հնարավոր չէ պատահմամբ В9 վիտամինի գերդոզավորում ստանալ:

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Մարդիկ, ովքեր ցանկանում է հրաժարվել վատ սովորություններից և սկսել առողջ սնվել, գիտեն, որ ամենադժվարը սիրելի, բայց վնասակար ուտելիքների գայթակղությանը դիմանալն է․․․

Կանաչ թեյ օգտակարությոնը և վնասակարությունը

Կանաչ թեյ օգտակարությոնը և վնասակարությունը

Կանաչ թեյն առկա թեյերից ամենաքիչ մշակումն անցնող տեսակներից է և դրա շնորհիվ պահպանում է իր օգտակար հատկությունների ամբողջ փունջը․․․

Առողջ սնվելը որոշում է ամբողջ կյանքի համար

Առողջ սնվելը որոշում է ամբողջ կյանքի համար

Առողջ սննդի մասին շատ է խոսվում, որովհետև այն ամուր առողջության գրավականն է․․․