Ինչպես վարժվել ավելի շատ ջուր խմելուն

Ինչպես վարժվել ավելի շատ ջուր խմելուն

Մեզնից շատերը չափազանց քիչ են ջուր խմում՝ ծարավի բնական զգացումը խլացնելով քաղցրահամ ըմպելիքներով, թեյով կամ սուրճով: Ջուրը մաքրում է օրգանիզմը, օգնում սննդի միջից յուրացնել ավելի շատ վիտամիններ և հանքանյութեր, արագ նիհարել, կանխում է հոգնածությունը և այլն: Զրի չափաբաժինը առողջ մարդու համար օրվա ընթացքում պետք է կազմի մոտ 2 լիտր: Որպեսզի վարժեցնեք ձեզ ավելի շատ ջուր խմելուն, փորձեք մի քանի պարզ հնարք: 

1. Առավոտյան արթնանալուց հետո գոնե 3 կում արեք ջրից: Համակարգչի առջև՞ եք նստում, խոհանոցո՞մ եք զբաղված, կողքներիդ մեկ բաժակ ջուր դրեք և պարբերաբար մի քանի կում արեք: Խմեք տնից դուրս գալուց առաջ և տուն վերադառնալուց հետո: Ձեզ հետ փոքրիկ տարայով կամ շշով ջուր վերցրեք, երբ դուրս եք գալիս տնից:

2. Հարիչում 100մլ թարմ քամած նարնջին (կամ դեղձին՝ ըստ եղանակի) խառնեք 1 ճաշի գդալ կիտրոն կամ լայմ և 100մլ թույլ գազավորված ջուր: Աստիճանաբար գազավորված ջուրը փոխարինեք սովորական ջրով, այն ավելի օգտակար է ստամոքսի և աղիների համար:

3. Ժամանակի ընթացքում ըմպելիքում մեծացրեք ջրի քանակը: Համ հաղորդելու համար կարող եք ավելացնել օրինակ նարնջի սառցակտոր, որն ինքներդ էլ կարող եք պատրաստել. 1:1 չափաբաժնով ջուրը և նարնջի կամ կիտրոնի հյութը սառեցրեք խորանարդիկների տեսքով:

4. Ջուրը քիչ լցրեք բաժակի մեջ. ավելի լավ է կում-կում խմել, քան միանգամից՝ ինքներդ ձեզ ստիպելով:

5. Տանը տեսանելի տեղում միշտ ջուր դրեք:

6. Եթե ուտելուց մեկ-մեկուկես ժամից կրկին ուտելու ցանկություն եք ունենում, ավելի հավանական է, որ ծարավ եք: Ավելի լավ է հագեցնել ծարավը:

7. Ավելի շատ կերեք հեղուկ պարունակող միրգ և բանջարեղեն՝ նարինջ, խնձոր, վարունգ, լոլիկ, ձմերուկ, դեղձ, բադրիջան, դդում և այլն: Աստիճանաբար դրանք կօգնեն վարժվել համին, և կսկսեք սովորական ջուրը հաճույքով խմել:

Ջրի՝ շատերիս անծանոթ մի քանի հատկություն

  • Ջուրը պաշտպանում է վարակներից:
  • Ջուրը մեղմում է գլխացավը:
  • Ջուրը մեղմում է արթրիտից առաջացած ցավը. անոթներում այն կարծես բնական քսուք լինի:
  • Եթե օրգանիզմը ջրի անբավարարություն ունի, արյունը թանձրանում է:
Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Մարդիկ, ովքեր ցանկանում է հրաժարվել վատ սովորություններից և սկսել առողջ սնվել, գիտեն, որ ամենադժվարը սիրելի, բայց վնասակար ուտելիքների գայթակղությանը դիմանալն է․․․

Կանաչ թեյ օգտակարությոնը և վնասակարությունը

Կանաչ թեյ օգտակարությոնը և վնասակարությունը

Կանաչ թեյն առկա թեյերից ամենաքիչ մշակումն անցնող տեսակներից է և դրա շնորհիվ պահպանում է իր օգտակար հատկությունների ամբողջ փունջը․․․

Առողջ սնվելը որոշում է ամբողջ կյանքի համար

Առողջ սնվելը որոշում է ամբողջ կյանքի համար

Առողջ սննդի մասին շատ է խոսվում, որովհետև այն ամուր առողջության գրավականն է․․․