Մենոպաուզայի և դեպրեսիայի կապը

Մենոպաուզայի և դեպրեսիայի կապը

Որոշ կանանց հետաքրքրում է, թե արդյո՞ք կապ կա մենոպաուզայի և դեպրեսիայի միջև: Պատասխանը մեկն է՝ այո: Աշխարհում միլիոնավոր կանայք որոշակի դժվարություններ են ունենում, որոնք սկսվում են մենոպաուզայից դեռևս մի քանի տարի առաջ: Կանայք դառնում են ավելի լարված, դյուրագրգիռ, մեծանում է հոգնածության զգացումը և այլն: Եթե մոտենում եք մենոպաուզայի վիճակին, ապա վերջինիս և դեպրեսիայի կապի մասին տեղեկությունները կօգնեն ձեզ հասկանալ օրգանիզմում կատարվող փոփոխությունները, ինչը կօգնի նվազեցնել հոգեկան լարվածությունը: Բացի այդ, կտեսնեք, որ միայն դուք չեք, ով բախվել եք այդպիսի երևույթների: Մենոպաուզան բնական երևույթ է և լինելու է անկախ ձեր կամքից:

Գործոններ, որոնք դառնում են դեպրեսիայի պատճառ

Կան մի շարք պատճառներ, որոնք դեպրեսիա են հարուցում մենոպաուզայի ժամանակ: Բոլոր այդ պատճառները հանգում են երկու հիմնական գործոնների՝ անձնական համոզմունքներ և հորմոններ: Ահա մի քանի հիմնավորում մենոպաուզայի և դեպրեսիայի կապի համար:

1. Հորմոններով պայմանավորված դեպրեսիա

Հորմոններն օրգանիզմում մեծ դերակատարում ունեն: Կանանց հիմնական հորմոններից մեկն էստրոգենն է, որն արտադրվում է ձվարաններում: Էստրոգեններն անհրաժեշտ են ֆիզիոլոգիական զարգացման, վերարտադրողական համակարգի լիարժեք գործելու և դաշտանային ցիկլի բնականոն ընթացքն ապահովելու համար: Այս հորմոնն օրգանիզմում պատասխանատու է «երջանկության հորմոնների»՝ դոֆամինի և սերոտոնինի արտադրման համար: Այս երկու հորմոններն էլ անհրաժեշտ են կանանց հուզական հավասարակշռության և կյանքից բավարարվածության զգացման համար: Երբ կինը մոտենում է նախադաշտանադադարի փուլին , էստրոգենի քանակն սկսում է նվազել: Սա իր հերթին անդրադառնում է օրգանիզմի մի շարք գործառույթների վրա, նվազում է նաև «երջանկության հորմոնների» քանակը, ինչն էլ հանգեցնում է դեպրեսիայի:

2. Անձնական դիրքորոշում

Մտնելով դաշտանադադարի փուլ՝ շատերն սկսում են իրենց տարեց և անպետք զգալ: Դեպրեսիան երբեմն խորանում է, քանի որ դաշտանը դադարում է, և այս փուլից ի վեր կինն այլևս երեխա ունենալու հնարավորություն չի ունենում: Բացի այս որոշ կանայք, հասկանալով, որ փոխվում է նաև իրենց արտաքինը, իրենց հմայիչ չեն զգում: Երբ նյարդային լարվածությունն ուժգնանում է, հնարավորույթուն է ստեղծվում մի շարք հիվանդությունների առաջացման համար, օրինակ՝ հիպերտոնիա: Բացի այս, օրգանիզմի նյութափոխանակությունը դանդաղում է, ինչը կարող է հանգեցնել գիրության:

Ինչպես հաղթահարել փոփոխությունները

Եթե ձեր դաշտանադադարն ուղղեկցվում է սթրեսային ծանր ապրումներով, ապա փորձեք գիտակցել այն վիճակը, որում գտնվում եք: Ընդունեք, որ դաշտանադադարը կյանքի բնականոն ֆիզիոլոգիական փուլերից մեկն է, անհրաժեշտություն, և յուրաքանչյուր կին անխուսափելիորեն բախվում է դրան:

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Հոմոցիստեին

Հոմոցիստեին

Հոմոցիստեինի փոխանակության գործում կարևոր դեր են խաղում В6, В12 վիտամինները և ֆոլաթթուն․․․

Հուզականությունը հղիության ընթացքում․ ի՞նչ անել

Հուզականությունը հղիության ընթացքում․ ի՞նչ անել

Հղիությունն իր ամբողջ էությամբ նոր փորձ է կնոջ համար, նոր փորձ իր հոգեբանական և ֆիզիկական դրսևորումներով։ Ընդ որում յուրաքանչյուր հղիություն տարբերվում է իր նախորդից և միշտ էլ կարող է անակնկալներ մատուցել․․․

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Մարդիկ, ովքեր ցանկանում է հրաժարվել վատ սովորություններից և սկսել առողջ սնվել, գիտեն, որ ամենադժվարը սիրելի, բայց վնասակար ուտելիքների գայթակղությանը դիմանալն է․․․