Ձկնեղենը և ծովամթերքը հղի կնոջ սննդակարգում

Ձկնեղենը և ծովամթերքը հղի կնոջ սննդակարգում

Ձկան օգտակարությունը բարձրացնում են նրանում պարունակվող անփոխարինելի ամինաթթուները (տրիպտոֆան, լիզին, մեթիոնին) և ճարպալույծ վիտամինները: Ի տարբերություն մսի՝ ձուկն ավելի թեթև սննդամթերք է և ավելի արագ է մարսվում (ձկան սպիտակուցները յուրացվում են 93-98 %-ով, իսկ մսի սպիտակուցները՝ 87-89%-ով): Ձկան յուղայնությունը տատանվում է 2-ից 12 %-ի սահմաններում:

Ձկան ճարպը պարունակում է նաև կիսաչհագեցած ճարպաթթուներ, ինչպես նաև վիտամիններ և հանքանյութեր՝ А, D, ֆոսֆոր, կալիում և կալցիում: Յոդի, ֆտորի և բրոմի պարունակությունը ձկան մեջ 10 անգամ ավելի շատ է, քան մսի մեջ:

Եթե չկա ձկան նկատմամբ ալերգիայի հակում, ապա կարող եք շաբաթվա ընթացքում 1-2 անգամ միսը փոխարինել ձկնեղենով (նույն չափաբաժնով՝ օրը160-200 գր.): Ծովակաղամբը կամ լամինարիան յոդի աղբյուր է, ինչպես նաև մի շարք հանքանյութերի (հատկապես ֆոսֆորի, երկաթի և պղնձի), վիտամինների (A, D, B և B12): Այս ամենը ծովակաղամբին հաղորդում են հատկություններ, որոնց շնորհիվ կարգավորվում է արյան մակարդելիությունը, ինչը կարևոր է այն հղի կանանց համար, ովքեր տառապում են նորման գերազանցող մակարդելիությամբ: Այնպես որ, հղիության ընթացքում ծովակաղամբը թրոմբային բարդությունների կանխարգելման և ընկերքում արյան շրջանառության բարելավման հրաշալի միջոց է:

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Հոմոցիստեին

Հոմոցիստեին

Հոմոցիստեինի փոխանակության գործում կարևոր դեր են խաղում В6, В12 վիտամինները և ֆոլաթթուն․․․

Հուզականությունը հղիության ընթացքում․ ի՞նչ անել

Հուզականությունը հղիության ընթացքում․ ի՞նչ անել

Հղիությունն իր ամբողջ էությամբ նոր փորձ է կնոջ համար, նոր փորձ իր հոգեբանական և ֆիզիկական դրսևորումներով։ Ընդ որում յուրաքանչյուր հղիություն տարբերվում է իր նախորդից և միշտ էլ կարող է անակնկալներ մատուցել․․․

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Մարդիկ, ովքեր ցանկանում է հրաժարվել վատ սովորություններից և սկսել առողջ սնվել, գիտեն, որ ամենադժվարը սիրելի, բայց վնասակար ուտելիքների գայթակղությանը դիմանալն է․․․