Սնուցում՝ ոսկորների համար 

Սնուցում՝ ոսկորների համար 
Մեր մարմնի հիմքը կմախքն է, որը բաղկացած է ոսկորներից, որոնք կապված են հոդերի հետ: Կմախքը կատարում է պաշտպանիչ գործառույթ և մկանների հետ միասին մասնակցում է մարդու շարժմանը: Ոսկորները բաժանվում են 4 տեսակի՝ խողովակավոր, սպունգանման, տափակ և խառը: Խողովակավոր ոսկորների օրինակ են` բազուկոսկրը և ազդրոսկրը, և կարճ՝ մատոսկրը,  հարթը՝ ողերը և խառը՝ գանգոսկրը: Ոսկորների ներսում ոսկրածուծն է: Ոսկորները կազմված են պինդ նյութից և հանքային աղերից: Ընդհանուր առմամբ, մարդու մարմնում կա մոտ 200 ոսկոր, որոնք կարող են դիմակայել 160 կգ բեռի՝ իրենց մակերեսի 1 սանտիմետր քառակուսիի դիմաց:  
Ընդհանուր խորհուրդներ 
Ակտիվ աշխատանքի համար ուղեղը լավ սնուցման կարիք ունի:  
Ցանկալի է դիետայից բացառել վնասակար քիմիական նյութերը և կոնսերվանտները: Ավելի քան 1 000 000 ուսանողների մասնակցությամբ ուսումնասիրությունները ցույց են տվել հետևյալ արդյունքները: Ուսանողները, որոնց կերակուրները չեն պարունակում արհեստական համային տեսականի, գույներ կամ կոնսերվանտներ, IQ թեստում 14% -ով ավելի լավ արդյունք են ունեցել, քան վերը նշված հավելումները սպառած ուսանողները: Աշխատանքի և հանգստի ռեժիմի համապատասխանությունը, պատշաճ սնունդը և գործունեությունը, խանգարումների ժամանակին կանխումը կպահպանեն ուղեղի առողջությունը երկար տարիներ: Կմախքի համակարգի առողջության հիմնական թշնամին օստեոպորոզն է, որը վերջին շրջանում շատ ավելի է հանդիպում երիտասարդների շրջանում: Անգամ երեխաները հիվանդանում են դրանով: Եվ ինչ կարող ենք ասել այն կանանց մասին, որոնց օրգանիզմում հղիության ընթացքում կալցիումը ծախսվում է երեխայի կմախքը կառուցելու համար։ Նրանց մոտ ամենից հաճախ կա օստեոպորոզ: Եվ բոլորը այն պատճառով, որ մարմինը չի ստանում բավարար քանակությամբ սննդանյութերի լրացում նորմալ կյանքի համար: Որպեսզի մկանային-կմախքային համակարգը նորմալ գործի, պետք է մարմնում  կարգավորվի ջրի-աղի նյութափոխանակությունը: Դա հեշտանում է՝ մարմնին համարժեք սնուցմամբ և բավարար քանակությամբ հեղուկով ապահովելով, սեղանի աղի չափավոր օգտագործմամբ: Մարդու մարմնի 60 %-ը ջուր է, ուստի սննդակարգում ջուրը, հյութերը և հեղուկ սնունդը պետք է ամեն օր լինեն բավարար քանակությամբ: Կմախքի ամրության համար անհրաժեշտ էական օգտակար հանքային աղերի մեծ մասը հայտնաբերված է պարզ և բնական մթերքներում (բանջարեղեն, մրգեր, ձու և կանաչեղեն): 
Ամենաառողջարար սնունդը՝ ոսկորների համար 
Առողջ կմախքի համակարգը պահպանելու համար անհրաժեշտ են վիտամիններ և հանքային նյութեր՝ կալցիում, վիտամին D3, պղինձ, մանգան, ցինկ, մագնեզիում և ֆոսֆոր: Մթերքներ, որոնք պարունակում են դրանք. 
Կաթն ու կաթնամթերքը կալցիումի լավագույն աղբյուրներն են: Նրանք ամրացնում են ոսկորներն ու ատամները: Ավելին, եթե կաթը պետք է խմել առնվազն մեկ լիտր, ապա  պանիրը պետք է ուտել 120 - 150 գրամի սահմաններում:  
 Բանջարեղեն և կանաչիներ: Նրանց համար, ովքեր  չեն օգտագործում կաթնամթերք, օրգանական կալցիումի այլ աղբյուրները կարող են հարմար լինել: Դրանք են՝ նեխուր, սպանախ, կաղամբ։ Սրանք բացի կալցիումից պարունակում են այնպիսի կարևոր տարրեր, ինչպիսիք են՝ կալիումը, երկաթը, ցինկը, մագնեզիումը: Բացի այդ, դրանք հարուստ են B, E և PP վիտամիններով։ 
 Սարդին, սաղմոն, թունա: Որպեսզի կալցիումը նորմալ ներծծվի, անհրաժեշտ է վիտամին D-ի առկայությունը, որով շատ հարուստ է ձուկը: Օստեոպորոզից խուսափելու համար բավական է ուտել դրանք օրական 50 գրամի չափով: Միևնույն ժամանակ, չպետք է պահածոներ ուտել: Ավելի լավ է այն ինքնուրույն պատրաստել:  
Լյարդը հարուստ է պղնձով, վիտամին A- ով և D3 վիտամինով, որն օգնում է բարելավելու ֆոսֆորի և կալցիումի կլանումը:  
Դդմի սերմեր, հնդկացորեն, գետնանուշ: Ցինկի հուսալի աղբյուր, որը ֆոսֆորի հետ միասին պատասխանատու է կալցիումի և վիտամին D-ի կլանման համար: Ընկուզեղեն, կորեկ, ծովակաղամբ, սալորաչիր: Մագնեզիումի աղբյուրը, որը պատասխանատու է օստեոցիտների գործունեության համար:  
Ծիրանը հարուստ է կալիումով, որը պատասխանատու է կմախքի համակարգը վերահսկող մկանների բնականոն գործունեության համար: Ճակնդեղ, սպանախ,  սունկ: Այս բոլորը պարունակում են այնպիսի անհրաժեշտ հակաօքսիդիչ, ինչպիսին է մանգանը: Նրա շնորհիվ է, որ իրականացվում է ոսկրային և աճառային հյուսվածքի բնականոն աճ և զարգացում:  
Դդում, բուլղարական պղպեղ, խուրմա, լոլիկ: Դրանք պարունակում են ոսկորների համար այնպիսի կարևոր արտադրանք, ինչպիսին է բետա-կարոտինը, որը պրովիտամին A-ի նախորդն է:
Ցիտրուսային մրգեր: Դրանք պարունակում են վիտամին C, որը բարենպաստ ազդեցություն ունի ոսկորների առողջության վրա: Մարդու մարմնում վիտամին C-ն անօրգանական վիճակից օրգանական է դարձնում կալցիումը:
 
Աղբյուրը

Նմանատիպ նյութեր

Ի՞նչ են տրանս ճարպերը և ինչպե՞ս են դրանք ազդում առողջության վրա 

Ի՞նչ են տրանս ճարպերը և ինչպե՞ս են դրանք ազդում առողջության վրա 

Ի՞նչ են տրանս ճարպերը և որտեղի՞ց են դրանք առաջանում 

Կարելի՞ է ժամկետանց դեղեր ընդունել 

Կարելի՞ է ժամկետանց դեղեր ընդունել 

Միանգամից նշենք՝ ժամկետանց դեղամիջոցներից պետք է ազատվել

Ինչպես տարբերակել ալկոհոլիզմը, դեպրեսիան և այլ հոգեկան խանգարումները

Ինչպես տարբերակել ալկոհոլիզմը, դեպրեսիան և այլ հոգեկան խանգարումները

Դեպրեսիան  բավականին վտանգավոր հիվանդություն է, որն իր առավել սուր ձևերով կարող է ինքնասպանության հակումներ առաջացնել

Ինչ խոնավություն պետք է լինի բնակարանում 

Ինչ խոնավություն պետք է լինի բնակարանում 

Ինչ է խոնավությունը, ինչից է այն կախված