Հանգստյան օրերին բավարար  չափով չքնելը կյանքի ու մահվան հարց է 

Հանգստյան օրերին բավարար  չափով չքնելը կյանքի ու մահվան հարց է 
Նրանք, ովքեր մի քանի օր անընդմեջ հինգ ժամ կամ ավելի քիչ են քնում, մեծացնում են վաղաժամ մահվան ռիսկը։ Այնուամենայնիվ, բացասական ազդեցությունը կարելի է կանխել հանգստյան օրերին բավարար քնելու միջոցով: 
Հետազոտողները օգտագործել են 
1997 թվականին Շվեդիայում անցկացված բժշկական հարցումների ավելի քան 43 հազար մասնակիցների տվյալներ: Հաջորդ 13 տարիների ընթացքում գիտնականները հետևում էին այդ մարդկանց ճակատագրին՝ մասնավորապես մահացությանը: Դրանից առաջ գիտնականներն արդեն գնահատել էին քնի և մահացության փոխհարաբերությունները՝ հաշվի առնելով քնի տևողությունը աշխատանքային օրերին: Հետազոտողները հաշվի են առել նաև այլ գործոններ՝ սեռ, մարմնի զանգվածի ինդեքս, ծխելու կարգավիճակ, ֆիզիկական ակտիվության մակարդակ և գիշերային հերթափոխություն: Պարզվել է, որ 65 տարեկանից ցածր մարդկանց մոտ, ովքեր անընդհատ քնում են հինգ ժամ կամ ավելի քիչ, մահվան վտանգը մեծանում է 52 %-ով: Այնուամենայնիվ, դա չի ավելանում նրանց մոտ, ովքեր շաբաթվա ընթացքում քիչ են քնում, բայց բավարար չափով հանգստանում են հանգստյան օրերին: Ենթադրվում է, որ հանգստյան օրերին քնելն օգնում է լրացնելու քնի պակասը։  Այնուամենայնիվ, հետազոտությունը հարյուր տոկոսանոց փաստարկ չի տրամադրում այս վարկածին, ավելին, չափից ավելի երկար քնելը նույնպես օգտակար չէ: Հետազոտվողները, ովքեր ամբողջ շաբաթ քնում էին ութ ժամ կամ ավելի, մահվան ռիսկի աճ ունեին՝ համեմատած նրանց հետ, ովքեր օրական քնում էին վեցից յոթ ժամ: Քնի պակասը բացասաբար է ազդում օրգանիզմի վրա, բայց կանոնավոր երկար քունը կարող է ազդարարել թաքնված առողջական խնդիրներ: Քունը կարգավորվում է մարմնի ներքին կենսաբանական ժամացույցի միջոցով, բայց դրա վրա ազդում է նաև հոմեոստազի գործընթացը: Այսինքն՝ որքան երկար եք արթուն, այնքան ավելի շատ քուն կպահանջվի ձեզ հետագայում։ Հետաքրքիր է, որ 65-ից բարձր տարիքի մարդկանց մոտ ոչ մի կապ չի գտնվել քնի ռեժիմի և մահացության միջև: Տարեց մարդիկ քնում են այնքան, որքան իրենց անհրաժեշտ է։ Չնայած որ քնի կարիքի չափը տատանվում է տարբեր մարդկանց մոտ, այնուամենայնիվ քնի պակասը պետք է լրացվի: Եթե օրգանիզմին հանգիստ չեն տալիս, կյանքի տևողությունը կրճատվում է:
 
Աղբյուրը
Ինչպես են սթրեսը և ապրումները ֆիզիկապես փոխում մեր ուղեղը

Ինչպես են սթրեսը և ապրումները ֆիզիկապես փոխում մեր ուղեղը

Լուրջ ցնցումներն ու քրոնիկ սթրեսը ազդում են կյանքի շատ ասպեկտների վրա. ախորժակն անհետանում է, քունը՝ խանգարվում, ընդհանուր առմամբ հոգեկան առողջությունը տուժում է:

Ինչու են ոտքերը և ձեռքերը սառչում, ինչպես լուծել այս խնդիրը 

Ինչու են ոտքերը և ձեռքերը սառչում, ինչպես լուծել այս խնդիրը 

Հաճախ սառած վերջույթները նորմալ են: Ոտքերն ու ձեռքերն առաջինն են սառչում և վերջինը տաքանում: Սա գոյատևման մեխանիզմի անհրաժեշտ տարրն է: 

Ինչու է առաջանում փորափքանքը և ինչպես ազատվել դրանից

Ինչու է առաջանում փորափքանքը և ինչպես ազատվել դրանից

Հրատապ այցելեք գաստրոէնտերոլոգի կամ թերապևտի, եթե փորափքանքը ձեզ պարբերաբար անհանգստացնում է՝ գրեթե ամեն օր:

Ինչու է քաշը դադարել նվազել և ինչպես նորից սկսել նիհարել

Ինչու է քաշը դադարել նվազել և ինչպես նորից սկսել նիհարել

Կա քաշի կանգի երկու տարբերակ. երբ շարունակում եք ճարպը կորցնել, բայց մարմնի զանգվածը չի փոխվում, և երբ նիհարելու գործընթացն ամբողջությամբ դադարեցված է: