Կանաչ թեյ օգտակարությոնը և վնասակարությունը

Կանաչ թեյ օգտակարությոնը և վնասակարությունը

Կանաչ թեյն առկա թեյերից ամենաքիչ մշակումն անցնող տեսակներից է և դրա շնորհիվ պահպանում է իր օգտակար հատկությունների ամբողջ փունջը։ 

Շատ օգտակար է սրտանոթային ամակարգի համար։ Փոքր քանակությամբ օգտագործելու դեպքում այն նվազեցնում է ճնշումը հիպերտոնիայի դեպքում, ինչպես նաև նվազեցնում է աթերոսկլերոզի առաջացման վտանգը և բարձրացնում է անոթների պատերի էլաստկությունը։

Ցանկալի է չգերազանցել օրական մեկ բաժակ թեյի չափը: Կանաչ թեյը նպաստում է առողջության ամրացմանը, քանի որ հարուստ է բնական հակաօքսիդանտներով:

Հակաօքսիդանտները քիմիական միացություններ են, որոնք կանխարգելում են օրգանիզմի բջիջների քայքայումը: Հետազոտությունները վկայում են, որ հակաօքսիդանտներն օգնում են պայքարել այնպիսի հիվանդությունների դեմ, ինչպիսիք են սրտի հիվանդությունները, բարձր անոթային ճնշումը և քաղցկեղի մի շարք տեսակներ:

Կանաչ թեյը օգտակար է նաև ատամների և ոսկրերի առողջության, ինչպես նաև դիմադրողականության համակարգի ամրապնդման համար: Այդուհանդերձ, նշենք, որ մեծաքանակ կանաչ թեյը կարող է խոչընդոտել ֆոլաթթվի յուրացմանը: Ֆոլաթթուն սննդարար նյութ է, որն անհրաժեշտ է օրգանիզմին հատկապես հղիության առաջին 12 շաբաթների ընթացքում: Մի շարք հետազոտություններ ցույց են տվել, որ երեխաները, ում մայրերը հղիության ընթացքում չարաշահել են կանաչ թեյը, ծնվել են նյարդային խողովակի զարգացման արատներով:

Հղիության ընթացքում կարելի է կանաչ թեյ խմել, սակայն քիչ քանակությամբ, քանի որ կոֆեին է պարունակում: Կախված թրմելու ձևից՝ հնարավոր է, որ կոֆեինի քանակը նվազի կամ պահպանվի այնքան, որքան սև թեյում է:

Փորձեք սահմանափակվել օրական 200գր-ով: Հաշվի առեք, որ 200գր-ը կոֆեինի ընդհանուր քանակն է, որ կարելի է ստանալ տարբեր աղբյուրներից: Ուստի անհրաժեշտ է հաշվի առնել նաև սուրճի, շոկոլադի, կոլայի և կոֆեին պարունակող այլ մթերքների քանակը:

Հիշեք մի հանգամանք ևս: Կանաչ թեյը, ինչպես և թեյի մյուս տեսակները, կարող է դժվարացնել օրգանիզմում երկաթի յուրացումը (ոչ մսային մթերքների դեպքում): Ուստի ցանկալի է թեյի հետ ոչինչ չուտել:

 

Աղբյուրը

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբին պատկանում է կաղամբի ընտանիքին, անվանումը կարելի է թարգմանել որպես «կաղամբ-շաղգամ»

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Հղիությունը յուրահատուկ շրջան է օրգանիզմի համար, և ցանկանաք, թե ոչ, պետք է հրաժարվեք որոշ ուտելիքներից կամ էլ գոնե սահմանափակեք դրանց քանակը, որպեսզի չվնասեք ինչպես ձեզ, այնպես էլ երեխային․․․