Ճարպայուղ․ օգտակարությունն ու հակացուցումները

Ճարպայուղ․ օգտակարությունն ու հակացուցումները

Ճարպայուղը (сало) սլավոնական ժողովուրդների ամենասիրելի մթերքներից է և լայն տարածում է գտել նաև մեզանում։ Այն կենդանու ենթամաշկային ճարպն է, որը կենսաբանորեն ակտիվ նյութեր է պարունակում և ըստ էության՝ կենդանու սննդի պաշարն է։

Ճարպը սննդի մեջ կիրառվում է թարմ վիճակում, աղ դրված, ապխտած, եփած, շոգեխաշած կամ տապակած տարբերակով: Այն հարուստ է հագեցած և չհագեցած ճարպաթթուներով, պարունակում է վիտամին А, Е, D և B խմբի վիտամիններ, մակրոտարրեր և միկրոտարրեր՝ երկաթ, ցինկ, ֆոսֆոր, պղինձ, սելեն, մանգան և այլն։

Կալորիականությունը

100 գրամ ճարպայուղի կալորիականությունը շուրջ 800 կկալ է։

Օգտակար հատկությունները

Նպաստում է օրգանիզմի պաշտպանական գործառույթների ամրացմանը։ Խոզի ճարպը օգնում է զերծ մնալ հարբուխից։

Չափավոր օգտագործման դեպքում բարենպաստ ազդեցություն է թողնում սրտի և անոթների վրա:

Ճարպայուղը պարունակում է անփոխարինելի ճարպաթթուներ և այլ նյութեր, որոնք մասնակցում են օրգանիզմի բջիջների կազմավորմանը և հորմոնների արտադրմանը։

Օգնում է օրգանիզմից հեռացնել ծանր մետաղներն ու թունավոր նյութերը։

Նվազեցնում է ծխախոտի վնասակար ազդեցությունը։

Իրենց կազմվածքին հետևող մարդիկ նույնպես չպետք է հրաժարվեն ճարպից, քանի որ քաղցած ժամանակ մի փոքրիկ կտոր ուտելը հագեցնում է և կանխում չափից շատ ուտելը։

Ցուցված է մարզիկներին, հղի և կրծքով կերակրող կանանց, ինչպես նաև տարեցներին։

Խոզի ճարպայուղը պարունակում է սելեն, որը հակաօքսիդանտ հատկություն ունի և օգնում է պաշտպանվել օնկոլոգիական հիվանդություններից։

Հակացուցումները

Ճարպայուղը հակացուցված է լյարդի և լեղապարկի հիվանդություն ունեցող մարդկանց։

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբին պատկանում է կաղամբի ընտանիքին, անվանումը կարելի է թարգմանել որպես «կաղամբ-շաղգամ»

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Հղիությունը յուրահատուկ շրջան է օրգանիզմի համար, և ցանկանաք, թե ոչ, պետք է հրաժարվեք որոշ ուտելիքներից կամ էլ գոնե սահմանափակեք դրանց քանակը, որպեսզի չվնասեք ինչպես ձեզ, այնպես էլ երեխային․․․