Ձիթապտուղ․ օգտակարությունն ու հակացուցումները

Ձիթապտուղ․ օգտակարությունն ու հակացուցումները

Ձիթապտուղն իր օգտակար հատկություններով հայտնի վաղեմի ժամանակներից։ Տեսակները շատ են և բոլորն էլ օգտակար, բացի այդ էներգետիկ և սննդային մեծ արժեք ունեն։ Պարունակում է ջուր, բջջանյութ, պեկտինային նյութեր, սպիտակուցներ և 50%-ից ավել ճարպ։

Հարուստ է վիտամին С-ով և Е-ով, ինչպես նաև B խմբի վիտամիններով, կալիումով, կալցիումով, նատրիումով, երկաթով, մագնիումով և այլ հանքանյութերով։

Կալորիականությունը

100 գրամ ձիթապտղի կալորիականությունը 120 կկալ է։

Օգտակար հատկությունները

Ձիթապտուղն ու ձիթապտղի ձեթը նվազեցնում են օնկոլոգիական հիվանդությունների առաջացման վտանգը։

Դրականորեն է ազդում սրտանոթային համակարգի վրա, նվազեցնում վնասակար խոլեստերինի քանակն արյան մեջ, լավացնում է արյան կազմը, կանխում սրտի և անոթների հիվանդությունները։

Բարենպաստ ազդեցություն է թողնում նաև ստամոքսաղիքային տրակտի և լյարդի աշխատանքի վրա, օգնում է օրգանիզմը մաքրել թունավոր նյութերից ու խարաններից։

Սև ձիթապտուղը նվազեցնում է ստամոքսի խոցային հիվանդության առաջացման հավանականությունը։

Լավացնում է աղիների միկրոֆլորան, լավացնում նյութափոխանակությունը և օգնում ազատվել փորկապությունից։

Նպաստում է ոսկրային հյուսվածքի և հոդերի ամրացմանը, օգնում է կանխել հենաշարժողական համակարգի հիվանդություններ, օգնում է օստեոխոնդրոզի, հոդատապի և արթրիտների ժամանակ։

Բարենպաստ ազդեցություն է թողնում մկանային հյուսվածքի, ինչպեսնաև մազերի և մաշկի վրա։ Ցուցված է թույլ տեսողության դեպքում։

Դանդաղեցնում է օրգանիզմի ծերացումը։

Հակացուցումները

Չի կարելի չարաշահել պահածոյացված ձիթապտուղը, քանի որ այն մեծ քանակությամբ աղ է պարունակում։ Չմոռանաք, որ ամեն բան չափավոր ուտելու դեպքում է օգտակար։

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբին պատկանում է կաղամբի ընտանիքին, անվանումը կարելի է թարգմանել որպես «կաղամբ-շաղգամ»

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Հղիությունը յուրահատուկ շրջան է օրգանիզմի համար, և ցանկանաք, թե ոչ, պետք է հրաժարվեք որոշ ուտելիքներից կամ էլ գոնե սահմանափակեք դրանց քանակը, որպեսզի չվնասեք ինչպես ձեզ, այնպես էլ երեխային․․․