Կրեմնիում․ օգտակարությունն ու աղբյուրները

Կրեմնիում․ օգտակարությունն ու աղբյուրները

Կրեմնիումը մեծ դեր է խաղում մարդու առողջության պահպանման և երկարակեցության հարցում։ Քիմիական այդ տարրը մարդու օրգանիզմ է ներթափանցում հիմնականում բուսական սննդի միջոցով։

Դերն օրգանիզմում

Անհրաժեշտ է ոսկրային և շարակցական այլ հյուսվածքների կազմավորման համար։

Արյունատար անոթների առաձգականությունն ու ամրությունը նույնպես կախված են կրեմնիումից։

Մասնակցում է օրգանիզմում բազմաթիվ մակրոտարրերի և միկրոտարրերի յուրացման գործընթացին, ուժեղացնում է մի շարք վիտամինների հատկությունները։

Բարձրացնում է օրգանիզմի դիմադրողականությունը։

Մասնակցում է նյարդային համակարգի աշխատանքին։

Կրեմնիումից է կախված նաև մազերի, եղունգների ու մաշկի վիճակը։

Կրեմնիումի պակասը կարող է հանգեցնել վաղաժամ ծերացման։

Օրգանիզմի օրական պահանջը

Այդ հարցում դեռևս հստակ ցուցումներ չկան, սակայն բազմաթիվ բժիշկներ պնդում են, որ լիարժեք ու ճիշտ սնվելու դեպքում օրգանիզմը լիովին բավարարում է կրեմնիումի պակասը։

Կրեմնիում պարունակող սննդամթերքներ

Քանի որ կրեմնիումը մեծ քանակությամբ պարունակվում է հողում, ապա դրանով հարուստ են բուսական մթերքները, առաջին հերթին՝ հատիկավորները (հնդկաձավար, ցորեն, շագանակագույն բրինձ, գարի, վարսակ և այլն), արմատներում (բազուկ, բողկ և այլն), հատապտուղներում և կանաչեղենում, մրգերի ու բանջարեղենի կեղևում։

Կրեմնիումի պակասն օրգանիզմում

Կրեմնիումի պակասն առաջանում է մի շարք պատճառներով՝

  • սխալ սննդակարգ, մասնավորապես՝ բուսական մթերքների բացակայություն, 
  • ծանր ֆիզիկական աշխատանք, 
  • մի շարք հիվանդություններ։ 

Անբավարարությունը կարող է հանգեցնել մի շարք լուրջ հիվանդությունների, քանի որ պակասի արդյունքում տուժում է իմունիտետը, խանգարվում է նյութափոխանակությունը և հանքանյութերի յուրացումը։

Բարձրանում է սրտանոթային հիվանդությունների առաջացման հավանականությունը։ Սովորաբար կրեմնիումի պակասը լրացվում է սննդակարգի վերանայմամբ և կարգավորմամբ։

Կրեմնիումի ավելցուկն օրգանիզմում

Կրեմնիումի ավելցուկ է դիտվում սովորաբար վնասակար արտադրություններում աշխատող մարդկանց օրգանիզմում։ Կարող է հանգեցնել բրոնխաթոքային հիվանդությունների, միզաքարային հիվանդության, ինչպես նաև մեծանում է օնկոլոգիական հիվանդությունների առաջացման հավանականությունը։

Ձկան յուղ․ օգտակար և վնասակար կողմերն օրգանիզմի համար

Ձկան յուղ․ օգտակար և վնասակար կողմերն օրգանիզմի համար

Ձկան յուղը հայտնի է արդեն շատ տասնամյակներ և բացի հեղուկ ձևից թողարկվում է նաև հարմար պարկուճներով։

Լուծել թրոմբը (արյան մակարդուկներ)․ ո՞ր մթերքներն են բարելավում արյան որակը

Լուծել թրոմբը (արյան մակարդուկներ)․ ո՞ր մթերքներն են բարելավում արյան որակը

Եթե ունես խնդիրներ արյան հետ կապված՝ ուրեմն առողջ չես։ Մի խոսքով՝ արյունը չափազանց կարևոր է։

Սխտոր․ օգտակարությունն ու վնասակարությունն օրգանիզմի համար

Սխտոր․ օգտակարությունն ու վնասակարությունն օրգանիզմի համար

Սխտորը՝ բազմամյա խոտաբույսային բույս է Միջին Ասիայի Ամարիլիս ընտանիքից, օժտված սուր համով և ուժեղ առանձնահատուկ հոտով։

Լիմոնադ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Լիմոնադ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Ոչ ալկոհոլային ըմպելիքի տարբերակիչ զովացուցիչ առանձնահատկությունն ու, ինչպես նաև, լիմոնադի օգտակարությունը վաղուց է հայտնի մարդկությանը։