Մրգերը կրծքով կերակրման շրջանում

Մրգերը կրծքով կերակրման շրջանում

Կրծքով կերակրման շրջանում շատերին է հետաքրքրում, թե որ մրգերն է կարելի ուտել, որոնք՝ ոչ։

Խուրմա

Խուրման հարուստ է վիտամին C-ով, ինչպես նաև երկաթով, կալիումով և մագնիումով։ Ուստի դրական ազդեցություն է թողնում սրտանոթային համակարգի վրա, ինչպես նաև կանխարգելիչ հրաշալի միջոց է շնչառական սուր հիվանդությունների համար։ Այդ միրգը, սակայն, բավականին քաղցր է, հարուստ է գլյուկոզայով և սախարոզայով, այդ պատճառով էլ հակացուցված է շաքարային դիաբետ ունեցող մայրերին։ Բացի այդ, քաղցր մրգերը հանգեցնում են փքվածության և փորկապության։ Հնարավոր է, որ խուրման անդրադառնա նաև երեխայի ինքնազգացողության վրա։ Այն կարող է ալերգիկ ռեակցիա առաջացնել, ավելի լավ է ռիսկի չդիմել։

Բանան

Բանանը նույնպես վիտամիններով հարուստ միրգ է, հագեցնում է և բարձրացնում տրամադրությունը, սակայն կերակրող մոր համար լավագույն միրգը չէ, համենայն դեպս առաջին 2-3 ամսվա ընթացքում ցանկալի է չուտել այն։ Բանանի չարաշահման հետևանքով երեխան փորկապություն է ունենում, փքվում։

Խնձոր

Խնձորի օգտակարությունն անգնահատելի է։ Այն հարուստ է երկաթով, բջջանյութով, պեկտինով, B խմբի վիտամիններով և ոչ միայն։ Խնձորը լավացնում է աղիների աշխատանքը, մարսողությունը, նվազեցնում է խոլեստերինի մակարդակը և ալերգիա չի առաջացնում։ Կերակրող մորն այն կարելի է և անհրաժեշտ։ Հարկավոր է սկսել ջեռոցում եփած խնձորից, դրանում պահպանվում են բոլոր վիտամինները։ Ավելի լավ է եփել կեղևով, հենց նրանում են առկա հանքանյութերն ու պեկտինը։

Նուռ

Նուռը կամ դրա հյութը նշանակվում է հեմոգլոբինի մակարդակի բարձրացման համար, այն պարունակում է կալիում, վիտամին A, C և այլն։ Պետք է այդ միրգը չչարաշահել, որովհետև կառաջացնի ստամոքսաղիքային տրակտի խնդիրներ։ Կարելի է նուռն օգտագործել, երբ փոքրիկը դառնա չորս ամսական։

Խաղող

Այն մրգերը, որոնք ուտում ենք սնվելուց հետո, խմորում են առաջացնում ստամոքսաղիքային տրակտում, ուստի պետք է ազատվել այդ սովորությունից։ Խոսքը վերաբերում է հատկապես խաղողին, որն ավելի լավ է ուտել որպես առանձին սնունդ․ այն դանդաղ է մարսվում և համատեղելի չէ այլ մթերքների հետ։ Խաղողը բավականին քաղցր է ու կալորիաներով հարուստ, բայց օգտակար է, պարունակում է ֆոլաթթու, վիտամին K, P և այլն։ Խորհուրդ է տրվում ուտել ծննդաբերությունից երեք ամիս անց, որպեսզի երեխայի աղիների կոլիկաներն ավելի ուժգին չլինեն։

Ձմերուկ

Ձմերուկը հակաօքսիդանտներ է պարունակում, ինչպես նաև վիտամին A, C և կալիում։ Ունի միզամուղ ազդեցություն, սակայն հակացուցված է ալերգիկներին և ալերգիայի հակվածություն ունեցող մարդկանց։ Խորհուրդ է տրվում ուտել, երբ փոքրիկը դառնա չորս ամսական, բացի այդ պետք է ուտել, եթե գիտեք որտեղ է աճեցվել և ինչ պայմաններում։

Տանձ

Տանձը հարուստ է բջջանյութով, կալիումով, երկաթով ու ցինկով, բազմաթիվ այլ վիտամիններով։ Միակ խնդիրն այն է, որ կարող է երեխայի աղիների կոլիկաներ առաջացնել։ Կերակրող մայրերին չի արգելվում, սակայն խորհուրդ է տրվում զգույշ լինել։ Կերեք և հետևեք երեխայի արձագանքին, եթե ամեն բան լավ է, կարող եք շարունակել։

Բազուկ (ճակնդեղ). օգտակար և վնասակար հատկությունները

Բազուկ (ճակնդեղ). օգտակար և վնասակար հատկությունները

Ժամանակակից գիտնականները ոչ միայն հաստատեցին իրենց նախորդների դիտարկումները, այլև ապացուցեցին, որ բազուկը եզակի, անփոխարինելի բանջարեղեն է մարդու սննդակարգում:

Ձկան յուղ․ օգտակար և վնասակար կողմերն օրգանիզմի համար

Ձկան յուղ․ օգտակար և վնասակար կողմերն օրգանիզմի համար

Ձկան յուղը հայտնի է արդեն շատ տասնամյակներ և բացի հեղուկ ձևից թողարկվում է նաև հարմար պարկուճներով։

Լուծել թրոմբը (արյան մակարդուկներ)․ ո՞ր մթերքներն են բարելավում արյան որակը

Լուծել թրոմբը (արյան մակարդուկներ)․ ո՞ր մթերքներն են բարելավում արյան որակը

Եթե ունես խնդիրներ արյան հետ կապված՝ ուրեմն առողջ չես։ Մի խոսքով՝ արյունը չափազանց կարևոր է։

Սխտոր․ օգտակարությունն ու վնասակարությունն օրգանիզմի համար

Սխտոր․ օգտակարությունն ու վնասակարությունն օրգանիզմի համար

Սխտորը՝ բազմամյա խոտաբույսային բույս է Միջին Ասիայի Ամարիլիս ընտանիքից, օժտված սուր համով և ուժեղ առանձնահատուկ հոտով։