Մրգերը կրծքով կերակրման շրջանում

Մրգերը կրծքով կերակրման շրջանում

Կրծքով կերակրման շրջանում շատերին է հետաքրքրում, թե որ մրգերն է կարելի ուտել, որոնք՝ ոչ։

Խուրմա

Խուրման հարուստ է վիտամին C-ով, ինչպես նաև երկաթով, կալիումով և մագնիումով։ Ուստի դրական ազդեցություն է թողնում սրտանոթային համակարգի վրա, ինչպես նաև կանխարգելիչ հրաշալի միջոց է շնչառական սուր հիվանդությունների համար։ Այդ միրգը, սակայն, բավականին քաղցր է, հարուստ է գլյուկոզայով և սախարոզայով, այդ պատճառով էլ հակացուցված է շաքարային դիաբետ ունեցող մայրերին։ Բացի այդ, քաղցր մրգերը հանգեցնում են փքվածության և փորկապության։ Հնարավոր է, որ խուրման անդրադառնա նաև երեխայի ինքնազգացողության վրա։ Այն կարող է ալերգիկ ռեակցիա առաջացնել, ավելի լավ է ռիսկի չդիմել։

Բանան

Բանանը նույնպես վիտամիններով հարուստ միրգ է, հագեցնում է և բարձրացնում տրամադրությունը, սակայն կերակրող մոր համար լավագույն միրգը չէ, համենայն դեպս առաջին 2-3 ամսվա ընթացքում ցանկալի է չուտել այն։ Բանանի չարաշահման հետևանքով երեխան փորկապություն է ունենում, փքվում։

Խնձոր

Խնձորի օգտակարությունն անգնահատելի է։ Այն հարուստ է երկաթով, բջջանյութով, պեկտինով, B խմբի վիտամիններով և ոչ միայն։ Խնձորը լավացնում է աղիների աշխատանքը, մարսողությունը, նվազեցնում է խոլեստերինի մակարդակը և ալերգիա չի առաջացնում։ Կերակրող մորն այն կարելի է և անհրաժեշտ։ Հարկավոր է սկսել ջեռոցում եփած խնձորից, դրանում պահպանվում են բոլոր վիտամինները։ Ավելի լավ է եփել կեղևով, հենց նրանում են առկա հանքանյութերն ու պեկտինը։

Նուռ

Նուռը կամ դրա հյութը նշանակվում է հեմոգլոբինի մակարդակի բարձրացման համար, այն պարունակում է կալիում, վիտամին A, C և այլն։ Պետք է այդ միրգը չչարաշահել, որովհետև կառաջացնի ստամոքսաղիքային տրակտի խնդիրներ։ Կարելի է նուռն օգտագործել, երբ փոքրիկը դառնա չորս ամսական։

Խաղող

Այն մրգերը, որոնք ուտում ենք սնվելուց հետո, խմորում են առաջացնում ստամոքսաղիքային տրակտում, ուստի պետք է ազատվել այդ սովորությունից։ Խոսքը վերաբերում է հատկապես խաղողին, որն ավելի լավ է ուտել որպես առանձին սնունդ․ այն դանդաղ է մարսվում և համատեղելի չէ այլ մթերքների հետ։ Խաղողը բավականին քաղցր է ու կալորիաներով հարուստ, բայց օգտակար է, պարունակում է ֆոլաթթու, վիտամին K, P և այլն։ Խորհուրդ է տրվում ուտել ծննդաբերությունից երեք ամիս անց, որպեսզի երեխայի աղիների կոլիկաներն ավելի ուժգին չլինեն։

Ձմերուկ

Ձմերուկը հակաօքսիդանտներ է պարունակում, ինչպես նաև վիտամին A, C և կալիում։ Ունի միզամուղ ազդեցություն, սակայն հակացուցված է ալերգիկներին և ալերգիայի հակվածություն ունեցող մարդկանց։ Խորհուրդ է տրվում ուտել, երբ փոքրիկը դառնա չորս ամսական, բացի այդ պետք է ուտել, եթե գիտեք որտեղ է աճեցվել և ինչ պայմաններում։

Տանձ

Տանձը հարուստ է բջջանյութով, կալիումով, երկաթով ու ցինկով, բազմաթիվ այլ վիտամիններով։ Միակ խնդիրն այն է, որ կարող է երեխայի աղիների կոլիկաներ առաջացնել։ Կերակրող մայրերին չի արգելվում, սակայն խորհուրդ է տրվում զգույշ լինել։ Կերեք և հետևեք երեխայի արձագանքին, եթե ամեն բան լավ է, կարող եք շարունակել։

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Ինչպե՞ս զսպել վնասակար սնունդ ուտելու ցանկությունը

Մարդիկ, ովքեր ցանկանում է հրաժարվել վատ սովորություններից և սկսել առողջ սնվել, գիտեն, որ ամենադժվարը սիրելի, բայց վնասակար ուտելիքների գայթակղությանը դիմանալն է․․․

Կանաչ թեյ օգտակարությոնը և վնասակարությունը

Կանաչ թեյ օգտակարությոնը և վնասակարությունը

Կանաչ թեյն առկա թեյերից ամենաքիչ մշակումն անցնող տեսակներից է և դրա շնորհիվ պահպանում է իր օգտակար հատկությունների ամբողջ փունջը․․․

Առողջ սնվելը որոշում է ամբողջ կյանքի համար

Առողջ սնվելը որոշում է ամբողջ կյանքի համար

Առողջ սննդի մասին շատ է խոսվում, որովհետև այն ամուր առողջության գրավականն է․․․