Սովորում ենք դրականորեն տրամադրվել հղիության ընթացքում

Սովորում ենք դրականորեն տրամադրվել հղիության ընթացքում

Հղիության ընթացքում բազմաթիվ հարցեր են ի հայտ գալիս, որոնք կանանց անհանգստության պատճառ են դառնում: Նրանք մտահոգվում են իրենց առողջության, հարաբերությունների, ինչպես նաև ֆինանսական խնդիրների համար: Տարատեսակ հարցեր՝ սնդամթերքի որակը, լավ մայր լինելը, առողջ երեխա լույս աշխարհ բերելը և այլն, մշտապես անհագստացնում են նրանց: Սակայն պետք է հասկանալ, որ այս կարևորագույն ժամանակատվածում լավագույն բանը, որ կարող եք անել՝ դրականորեն տրամադրվելն է: Ինչպե՞ս լինել դրական:

Մասնագետները հավաստիացնում են, որ բացասական մտքերն ու ավելորդ անհանգստությունն ազդում են հղի կնոջ ֆիզիկական, մտավոր և հուզական դաշտի վրա: Դրական վերաբերմունքով միայն կարելի է կենտրոնանալ առողջ սնվելու, լավ քնելու և ակտիվ լինելու վրա, ինչպես նաև օրգանիզմում տեղի ունեցող հրաշալի փոփոխությունների և դեռ լույս աշխարհ չեկած փոքրիկի հետ ձեր հարաբերությունների վրա:

Դրականորեն տրամադրվել չի նշանակում անտեսել խնդիրները: Հղիության ընթացքում բազմաթիվ փոփոխություններ են տեղի ունենում, որոնցից շատերը սթրեսի են հանգեցնում: Բնական է, որ հղի կինը չի կարող խուսափել այս ամենից, սակայն նա կարող է կառավարել սթրեսը: Մարզումները, մեդիտացիան, խմբակների հաճախելը կօգնեն այս հարցում:

Հրաժարվեք վատ սովորություններից: Չի կարելի մտածել՝ «Ես հղի եմ, արդեն ուշ է որևէ բան փոխելու համար»: Մտածեք այսպես՝ «Երբեք էլ ուշ չէ սկսել փոքրիկիս ապահովել առողջ ապագա»: Հետազոտությունները ցույց են տվել, որ կանայք, ովքեր հղիության վաղ ժամկետներում ստացել են ծխախոտից և ալկոհոլից կախվածության դեմ բուժումներ, հետագայում ունեցել են իրենց և փոքրիկի առողջության նույն ցուցանիշները, ինչ բուժումներ չստացած, կախվածություն չունեցող կանանց դեպքում: Այնպես որ, ծխախոտից և ալկոհոլից հրաժարվելը ցանկացած ժամանակահատվածում էլ իր դրական ազդեցությունը կունենա:


Վստահեք ինքներդ ձեզ: Չի կարելի մտածել՝ «Իսկ եթե ես չկարողանամ լավ ծնող լինել իմ երեխայի համար»: Մտածեք այսպես՝ «Ես կլինեմ լավագույն ծնողը՝ ինչպես որ պատկերացնում եմ»: Մայրանալու միտքը բոլորին է մտահոգության մեջ գցում, բայց դրանից վախենալ պետք չէ: Զբաղվեք ինքնակրթությամբ, մի խուսափեք ձեզ համար օրինակելի մարդկանցից խորհուրդներ հարցնելուց: Զրուցեք այլ մայրերի հետ, ովքեր կկիսվեն իրենց խորհուրդներով, թե ինչպես են հաղթահարել մայր դառնալու դժվարությունները:


Վերահսկեք ձեր առողջությունը: Չի կարելի մտածել՝ «Իմ քաշն ու առողջական խնդիրները կբարդացնեն հղիության ընթացքը»: Մտածեք այսպես՝ «Իմ բժշկի օգնությամբ կվերահսկեմ առողջությունս և կունենամ առողջ հղիություն»: Եթե մինչ հղիությունն ունեք քաշի ավելցուկ կամ առողջական խնդիրներ, ապա անհրաժեշտ է դրանց մասին տեղիակ պահել բժշկին: Ճիշտ սննդակարգն ու մարզումները կօգնեն ապահովել հղիության բարենպաստ ընթացք: Եթե չկան վտանգներ՝ կարող եք սկսել հղիներին թույլատրելի մարզումներ:


Կարդացեք՝Սպորտը և հղիություն. ինչպե՞ս համատեղել:

Ազատվեք անհանգստացնող մտքերից: Չի կարելի մտածել՝ «Զգում եմ, որ վատ բան է պատահելու հղիության ընթացքում»: Մտածեք այսպես՝ «Ես առողջ հղիություն և առողջ բալիկ եմ ունենալու»: Բնական է, որ հղիության և ծննդաբերության բարդությունների վախն անհանգստացնում է բոլոր ապագա մայրիկներին, սակայն գինեկոլոգի մոտ ընթացիք զննումները թույլ են տալիս բացահայտել հնարավոր վտանգները, իսկ առաջին եռամսյակից հետո 90 % դեպքերում հղիությունն առողջ է ընթանում:


Պետք չէ մտահոգվել ծննդալուծման եղանակի մասին: Չի կարելի մտածել՝ «Ինչ կլինի, եթե ծննդաբերությունն անցնի էպիդուրալով կամ ստիպված լինեմ դիմել կեսարյան հատման եղանակի»: Մտածեք, որ ծննդաբերությունը դրական է անցնելու՝ անկախ ծննդալուծման եղանակից: Յուրաքանյուր կին նախապես պատկերացումներ է ունենում, թե ինչ կերպ է անցնելու իր ծնդաբերական գործընթացը: Յուրաքանչյուրն ունի իր կարծիքն ու մոտեցումը դեղորայքի և ծննդալուծման եղանակի հանդեպ: Սակայն երբեմն անսպասելի իրավիճակներ կամ բարդություններ են ի հայտ գալիս և փոխում են ծննդաբերության ընթացքը: Հնարավոր չէ նախապես պլանավորել ծննդաբերության ընթացքը, որքան էլ որ տեղեկացված և նախապատրաստված լինեք, ժամանակն ինքն է թելադրում ընթացքը: Եվ պետք չէ կարծել, որ ծննդաբերության մասին ունեցած ձեր պատկերացումը խեղաթյուրվեց, եթե չունեցաք բնական եղանակով ծննդաբերություն: Դրանից հուսահատվել պետք չէ, պարզապես ուրախացեք փոքրիկի լույս աշխարհ գալու փաստով, չէ՞ որ նրա առողջ և երջանիկ լինելուց ավելի կարևոր ոչինչ չկա:

Մշտապես եղեք դրականորեն տրամադրված և կկարողանաք հաղթահարել ցանկացած վախ:

Նորածինների մոտ առկա որոշակի տարօրինակություններ, որոնք առաջին հայացքից կարող են վախեցնել անփորձ ծնողներին

Նորածինների մոտ առկա որոշակի տարօրինակություններ, որոնք առաջին հայացքից կարող են վախեցնել անփորձ ծնողներին

Ծնվելուց հետո առաջին չորս շաբաթվա ընթացքում երեխայի օրգանիզմը ներարգանդային կյանքից անցում է կատարում դեպի հետծննդյան շրջան

Ինչպե՞ս հեռացնել սպիները էպիզիոտոմիայից  (շեքահատում) և ծննդաբերական այլ վնսվածքներից հետո

Ինչպե՞ս հեռացնել սպիները էպիզիոտոմիայից (շեքահատում) և ծննդաբերական այլ վնսվածքներից հետո

Հետծննդաբերական նույնիսկ փոքր սպին կարող է վատթարացնել սեռական կյանքի որակը

Ի՞նչ է հարկավոր վերցնել Ձեզ հետ ծննդատուն գնալիս

Ի՞նչ է հարկավոր վերցնել Ձեզ հետ ծննդատուն գնալիս

Առանձին թղթապանակում հարկավոր է հավաքել բոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերը և դրանց կրկնօրինակները

Ճիշտ շնչառությունը ծննդաբերության ընթացքում

Ճիշտ շնչառությունը ծննդաբերության ընթացքում

Ծննդաբերության ընթացքում ճիշտ շնչառությունը հեշտացնում է կծկանքների ընթացքը և բարելավում է մայրիկի և երեխայի ինքնազգացողությունը: