Ինչպես սկսել հղիության պլանավորումը

Ինչպես սկսել հղիության պլանավորումը

Հղիության պլանավորումը հնարավոր բոլոր միջոցառումների իրականացումն է, որոնք ուղղված են ձվաբջջի հասունացման, արգանդում դրա ամրացման և սաղմի զարգացման համար անհրաժեշտ պայմաններ ստեղծելուն:

Առաջին հերթին գնահատվում է ծնողների առողջությունը: Անհրաժեշտ է հանձնել ընդհանուր անալիզներ: Կինը պետք է այցելի էնդոկրինոլոգի և կատարի վահանաձև գեղձի ՈՒՁ հետազոտություն, այնուհետև՝ գինեկոլոգի և կանացի ՈՒՁ հետազոտման: Ապագա ծնողների համար կարևոր է անցնել սեռական ճանապարհով փոխանցվող վարակների հետազոտություն:

Հղիության պլանավորումը նախընտրելի է սկսել ենթադրյալ բեղմնավորումից առնվազն 3-4 ամիս առաջ: Հրաժարվեք ալկոհոլից, խուսափեք ծխախոտի ծխից, ավելի շատ ժամանակ անցկացրեք դրսում, շնչեք թարմ օդ, վայելեք բնությունը:

Եթե ընդունում եք հակաբեղմնավորիչ դեղեր, անհրաժեշտ է նախ հրաժարվել դրանցից: Այլ դեղերի ընդունման դեպքում, որոնք դադարեցնել հնարավոր չէ, անհրաժեշտ է խորհրդակցել բժշկի հետ դրանց անվտանգության մասին:

Վերանայեք օրվա ռեժիմը: Խորհուրդ է տրվում քնել օրական առնվազն 8 ժամ, ցանկալի է՝ օդափոխված սենյակում: Համաճարակի շրջանում խուսափեք մարդաշատ վայրերից: Սննդամթերքների օգնությամբ բարձրացրեք դիմադրողականությունը, որպեսզի խուսափեք սեզոնային հիվանդություններից:

Խուսափեք սթրեսներից: Դրանք նույնքան վտանգավոր են, որքան դեղերը և աղտոտված օդը: Փորձեք միշտ բարձր պահել տրամադրությունը, ժպտացեք, զբաղվեք ձեզ հաճելի գործերով:

Հղիության ընթացքի, պտղի զարգացման, ինչպես նաև կնոջ առողջության վրա անբարենպաստ ազդեցություն կարող է ունենալ կնոջ օրգանիզմում վիտամինների և հանքանյութերի անբավարարությունը, հետևաբար ցացնկալի է հղիության պլանավորման փուլում ընդունել վիտամիններ, իսկ դրանց ընտրության վերաբերյալ խորհրդակցեք բժշկի հետ: Հատկապես կարևորվում է ֆոլաթթվի, B խմբի վիտամինների, A և E վիտամինների, յոդի դերը:

Այս ամենին զուգահեռ անհրաժեշտ է ուշադրություն դարձնել նաև սննդակարգին: Թարմ բանջարեղենն ու մրգերը բնական վիտամինների մեծ աղբյուր են, որոնցով պետք է հարստացնեք ձեր սննդակարգը: Օգտակար է կանաչ տերևավոր բանջարեղենը, որը հարուստ է ֆոլաթթվով: Շատ օգտագրծեք նաև բջջանյութ և սպիտակուցներ պարունակող մթերքներ: Կալցիումի պաշարները հարստացնելու համար օգտագործեք շատ կաթնամթերք:

Ինչպես պահպանել սովորական կենսակերպը, եթե ունեք անմիզապահություն

Ինչպես պահպանել սովորական կենսակերպը, եթե ունեք անմիզապահություն

Անմիզապահությունը դժվարացնում է առօրյա գործունեությունը, քանի որ բոլոր մտքերը կենտրոնացած են միայն այն բանի վրա, թե ինչպես չփչացնել հագուստը, որտեղ գտնել մոտակա զուգարանը և արդյոք կարելի է թույլ տալ լրացուցիչ բաժակ ջուր խմել։

Ինչ է լիպոման 

Ինչ է լիպոման 

Լիպոման ճարպային հյուսվածքի բարորակ գոյացություն է, որը տեղակայված է մաշկի և մկանների միջև

Դաշտանային ցավ․ պատճառները 

Դաշտանային ցավ․ պատճառները 

Շատ հաճախ ցավոտ դաշտանն առաջնային դիսմենորեան է, այսինքն՝ տհաճ զգացողություններ առաջանում են ոչ թե հիվանդությունների պատճառով, այլ ինքնուրույն

Ինչպես գործուն մնալ դաշտանային ցիկլի տարբեր փուլերում

Ինչպես գործուն մնալ դաշտանային ցիկլի տարբեր փուլերում

Դաշտանի ընթացքում, ինչպես նաև «սարսափելի» նախադաշտանային ժամանակահատվածում ինչ-որ բան անելը կարող է դժվար լինել, քանի որ առաջանում է ծանրության, հոգնածության զգացողություն և վատ տրամադրություն: