Որքա՞ն է թույլատրվում նստել զուգարանակոնքին

Որքա՞ն է թույլատրվում նստել զուգարանակոնքին


Զուգարանակոնքին խորհուրդ չի տրվում երկար նստել, քանի որ որքան երկար է մարդը «ուժ տալիս», այնքան ավելի դժվար է նրա աղիքների համար:


Ի՞նչ կլինի, եթե երկար ժամանակ նստեք զուգարանակոնքին։


Անոռեկտալ շրջանի վրա հաճախակի ծանրաբեռնումը հանգեցնում է թութքի առաջացման, ուղիղ աղիքի երակների վարիկոզային լայնացման: Դա ցավից բացի սովորաբար լուրջ խնդիրներ չի առաջացնում, չնայած հանգույցները երբեմն բորբոքվում են։ Զուգարանակոնքին երկար նստելու պատճառով կարող է առաջանալ նաև պառկելախոց։ Սա հյուսվածքների մեռուկացումն է՝ նրանց վրա ճնշման պատճառով: Պառկելախոցը մեծապես նվազեցնում է կյանքի որակը և նույնիսկ կարող է շատ վտանգավոր լինել:


Ինչպե՞ս օգնել ինքներդ ձեզ


Զուգարանակոնքին նստեք այնպես, որ ծնկները բարձր լինեն ազդրերից: Կարող եք օգտագործել ոտքերի համար նախատեսված հենակ:

 

Աղբյուրը
 
Բաժանորդագրվեք նաև մեր․ Տելեգրամյան ալիքին , Ֆեսբուքյան էջին, Ինստագրամյան էջին, Յութուբյան ալիքին

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Հաճախ կարող եք լսել, որ երբ խոսքը վերաբերում է նիհարելուն և քաշը պահպանելուն, ամենակարևորը կալորիաների ընդհանուր քանակն է, այլ ոչ թե դրանց աղբյուրը

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

Դաշտանադադարը դաշտանային ցիկլի բնական դադարեցումն է

8 միֆ աուտիզմի մասին

8 միֆ աուտիզմի մասին

Աուտիզմը հիվանդություն է։ Ոչ, սա հիվանդություն չէ, այլ զարգացման հատկանիշ՝ կապված կենտրոնական նյարդային համակարգի խանգարման հետ

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Կորտիզոլը մարդու առաջնային գլյուկոկորտիկոիդ հորմոնն է, որն արտադրվում է մակերիկամի կեղևում և կարգավորում է մարմնի արձագանքը սթրեսին