Որտե՞ղ է դիմադրողականությունը

Որտե՞ղ է դիմադրողականությունը


Իմունային համակարգը մարմնում հստակ տեղայնացում չունի, այն չի ներկայացնում որևէ հատուկ օրգան կամ հյուսվածք: Այն ամենուր է՝ յուրաքանչյուր օրգանում, հյուսվածքում և մեր օրգանիզմի կենսաբանական հեղուկներում, մի խոսքով՝ ամենուր։


Շնչառական, աղեստամոքսային և ուրոգենետիկ տրակտների մաշկը, եղջերաթաղանթը ու լորձաթաղանթը ձևավորում են ֆիզիկական պատնեշ, որը մարդու մարմնի պաշտպանության առաջին շերտն է: Այս պատնեշներից ոմանք ունեն ակտիվ իմունային գործառույթներ:


Մաշկի բջիջներն արտադրում են հակամանրէային նյութեր (դեֆենզիններ), իսկ ճարպագեղձերը և քրտնագեղձերը արտադրում են նյութեր, որոնք ճնշում են մանրէների աճը (օրինակ՝ կաթնաթթուներ, ճարպաթթուներ): Մաշկի մեջ կան նաև իմունային բջիջներ, որոնք ճանաչում են «թշնամուն» և ազդանշանը փոխանցում իմունային համակարգի այլ
բջիջներին, որպեսզի նրանք ակտիվանան և միանան պաթոգեն միկրոօրգանիզմների դեմ պայքարին:


Շնչառական տրակտում տեղակայված են մազիկներ, որոնք լորձի օգնությամբ որսում են պաթոգենին և ուղղորդում վեր: Իսկ փռշտալու ռեֆլեքսի շնորհիվ մենք ազատվում ենք պաթոգեններից:


Շնչառական, ստամոքս-աղիքային և միզասեռական տրակտների լորձաթաղանթները պարունակում են պաշտպանիչ նյութեր, ինչպիսիք են լիզոզիմը, լակտոֆերինները, իմունոգլոբուլինը (IG) A և ինտերֆերոնը: Լորձաթաղանթները պարունակում են նաև լիմֆոիդ ֆոլիկուլներ և լիմֆոցիտներ (լիմֆոցիտների 70 % -ը տեղայնացված է լորձաթաղանթներում):
Կենսաբանական պաշտպան է համարվում նաև բակտերիալ լանդշաֆտը՝ մաշկի և լորձաթաղանթների միկրոֆլորան:

Օգտակար մանրէները զբաղեցնում են յուրաքանչյուր ազատ տարածք, և միկրոօրգանիզմների պաթոգենները պարզապես տեղ չեն ունենում զարգանալու համար:


Ոսկրածուծում են արտադրվում իմունային բջիջները։ Դիմադրողականության կենտրոնական մարմին է համարվում թիմուսը, որտեղ հասունանում են T-լիմֆոցիտները։


Մեր արյան և ավշի մեջ անընդհատ շրջանառվում են պաշտպանիչ հակամարմիններ (իմունոգլոբուլիններ), ցիտոկիններ և սպիտակուցներ, որոնք ակտիվորեն ներգրավված են
իմունային պատասխանի մեջ: 
 

Աղբյուրը
 
Բաժանորդագրվեք նաև մեր․ Տելեգրամյան ալիքին , Ֆեսբուքյան էջին, Ինստագրամյան էջին, Յութուբյան ալիքին

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Հաճախ կարող եք լսել, որ երբ խոսքը վերաբերում է նիհարելուն և քաշը պահպանելուն, ամենակարևորը կալորիաների ընդհանուր քանակն է, այլ ոչ թե դրանց աղբյուրը

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

Դաշտանադադարը դաշտանային ցիկլի բնական դադարեցումն է

8 միֆ աուտիզմի մասին

8 միֆ աուտիզմի մասին

Աուտիզմը հիվանդություն է։ Ոչ, սա հիվանդություն չէ, այլ զարգացման հատկանիշ՝ կապված կենտրոնական նյարդային համակարգի խանգարման հետ

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Կորտիզոլը մարդու առաջնային գլյուկոկորտիկոիդ հորմոնն է, որն արտադրվում է մակերիկամի կեղևում և կարգավորում է մարմնի արձագանքը սթրեսին