Թուզ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Թուզ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Թուզը մեծ քանակությամբ միկրոտարրեր է պարունակում՝ պղինձ, երկաթ, մագնիում, կալցիում, կալիում, А և В վիտամիններ։ Թարմ պտուղներում մոտ 24% շաքար կա, իսկ չրում՝ 37%: Կալորիականությունը Թարմ թզի կալորիականությունը 74 կկալ է (100 գր․), չրինը՝ 257 կկալ։

Օգտակար հատկությունները

Թզի չրի թուրմը քրտնամուղ և ջերմիջեցնող հրաշալի միջոց է, այն սարքում են կաթով կամ էլ ջրով։ Թուզն զգալիորեն լավացնում է երիկամների և ստամոսքի աշխատանքը։

Օգտակար է սրտանոթային համակարգի հիվանդություններ ունեցողների համար, քանի որ մեծ քանակությամբ կալիում է պարունակում։ Հանգստացնում է արագ սրտխփոցը։

Ի զորու է թուլացնել անոթների լարվածությունը և լայնացնել դրանք։ Մեծ դեր է խաղում հիպերտոնիայի և անոթային անբավարարության դեմ պայքարում։

Ֆիցին ֆերմենտի առկայության շնորհիվ թուզը նվազեցնում է արյան մակարդելիությունը, և անոթային թրոմբները ներծծվում են։

Հրաշալի միջոց է ավելորդ քաշի, խումարի, սթրեսի և հազի դեմ։ Կանխում է շաքարի վերածումը ճարպի։

Օրգանիզմից հեռացնում է վնասակար խոլեստերինը և համարվում է աթերոսկլերոզի կանխման հրաշալի միջոց։

Ցուցված է հղիության ընթացքում, եթե կինը չունի գեստացիոն շաքարային դիաբետ։

Վնասակար հատկությունները

Թուզը հակացուցված է շաքարային դիաբետ, հոդատապ և ստամոքսի սուր բորբոքային հիվանդություն ունեցող մարդկանց։ Այդ պայմանավորված է նրանում բջջանյութի և թրթնջակաթթվի պարունակությամբ։

Թզի չիրը հակացուցված է պանկրեատիտի և ճարպակալման դեպքում, քան որ կարող է սրլ վիճակը։ Օժտված է լուծողական հատկությամբ։

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբին պատկանում է կաղամբի ընտանիքին, անվանումը կարելի է թարգմանել որպես «կաղամբ-շաղգամ»

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Հղիությունը յուրահատուկ շրջան է օրգանիզմի համար, և ցանկանաք, թե ոչ, պետք է հրաժարվեք որոշ ուտելիքներից կամ էլ գոնե սահմանափակեք դրանց քանակը, որպեսզի չվնասեք ինչպես ձեզ, այնպես էլ երեխային․․․