Խնձոր․ օգտակար հատկություններն ու հակացուցումները

Խնձոր․ օգտակար հատկություններն ու հակացուցումները

Խնձորը ամենաօգտակար մրգերից մեկն է և կանխում է բազմաթիվ հիվանդությունների առաջացումը։ Վիտամինային կազմը, կախված խնձորի տեսակից, պահպանման պայմաններից ու ժամկետից, աճման վայրից, տարբեր է լինում։

Պարունակում է վիտամին А, С, Е, B խմբի վիտամիններ, ինչպես նաև բջջանյութ, կրախմալ, պեկտինային նյութեր, շաքար, օրգանական թթուներ (կիտրոնաթթու, խնձորաթթու, գինեթթու և այլն), մակրոտարրեր և միկրոտարրեր՝ երկաթ, կալիում, կալցիում, մանգան, ֆոսֆոր, ֆտոր, վանադիում, բոր, ցինկ և հանքային այլ նյութեր։ Խնձորի կորիզը պարունակում է օգտակար յուղեր, իսկ կեղևը՝ մեծ քանակությամբ ֆլավոնոիդներ։

Կալորիականությունը

100 գրամ խնձորի կալորիականությունը 50 կկալ է։

Օգտակար հատկությունները

Խնձորը կանխում է օնկոլոգիական հիվանդությունների առաջացումը, քանի որ նրանում պարունակվող նյութերն արգելում են աղիների և լյարդի քաղցկեղի բջիջների բազմացումը։ Ընդ որում՝ այդ հարցում ավելի մեծ ազդեցություն ունի խնձորի կեղևը։

Բարենպաստ ազդեցություն է ունենում սրտանոթային համակարգի վրա։

Նպաստում է արյան մեջ խոլեստերինի մակարդակի նվազմանը, պաշտպանում է ինֆարկտից, ինսուլտից, աթերոսկլերոզից և սրտանոթային այլ հիվանդություններից։

Խնձորն օգտակար է նաև վահանաձև գեղձի համար, քանի որ կորիզներում մեծ քանակությամբ յոդ է պարունակվում։

Կարգավորում է ստամոքսաղիքային տրակտի աշխատանքը, լավացնում է ախորժակն ու աղիքների միկրոֆլորան, կանխում է փորկապության առաջացումը։

Լավացնում է լյարդի աշխատանքը։

Շատ օգտակար է շնչառական համակարգի համար, նվազեցնում է ասթմայի և բրոնխային-թոքային այլ հիվանդությունների առաջացման վտանգը։

Նվազեցնում է ծխախոտի ծխի վնասակարությունը թոքերի համար, այդ պատճառով էլ ծխող մարդկանց խորհուրդ է տրվում շատ խնձոր ուտել։

Խորհուրդ է տրվում նաև ավելորդ քաշ ունեցող մարդկանց։

Բարենպաստ ազդեցություն են ունենում նաև մաշկի, մազերի ու եղունգների առողջության վրա։

Հակացուցումները

Հարկավոր է միշտ մտքում պահել, որ ամեն բան օգտակար է, եթե պահպանվում է չափի զգացումը։ Խնձորը հակացուցված է խոցային հիվանդություն ունեցող մարդկանց։ Բարձր թթվայնությամբ գաստրիտի դեպքում ավելի լավ է քաղցր խնձոր ուտել։

Քունջութ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Քունջութ․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Քունջութի սերմերը հարուստ են բուսական ճարպերով, վիտամիններով, օրգանական թթուներով ու հանքանյութերով․․․

Կլեմենտին․ նարնջի և մանդարինի խառնուրդ

Կլեմենտին․ նարնջի և մանդարինի խառնուրդ

Կլեմենտինը ցածր կալորիականությամբ դիետիկ միրգ է, 100 գրամի դեպքում կալորիականությունը 47 կկալ է։ Ցուցված է բոլորին և չի հանգեցնում ճարպակալման․․․

Շամպայն․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Շամպայն․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Ֆրանսիայի մի շարք ծննդատներում ծննդկանին մի փոքր շամպայն են հյուրասիրում երկունքի ցավը մեղմելու նպատակով, իսկ ծննդաբերությունից հետո այն խորհուրդ են տալիս խմել ուժերը վերականգնելո․․․

Լորի ձու․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Լորի ձու․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Լորի ձուն դիետիկ սննդամթերք է, անհրաժեշտ է երեխայի օրգանզիմի բնականոն զարգացման համար, ինչպես նաև հետվիրահատական շրջանում վերականգնվելու համար․․․