Նեկտարին․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Նեկտարին․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Նեկտարինը դեղձի տարատեսակ է և առաջացել է բողբոջային մուտացիայի արդյունքում։ Կճեպը հարթ է, առանց դեղձին բնորոշ խավի։

Օգտակար հատկությունները

Պարունակում է գլյուկոզա, ֆրուկտոզա, սախարոզա, օրգանական թթուներ, վիտամին C, պեկտինյան նյութեր, ինչպես նաև ֆոսֆորի, կալիումի, կալցիումի, նատրիումի, մագնիումի, երկաթի, ծծմբի և կրեմնիումի միացություններ։ Վերջիններս ուժեղացնում են մարսողական գեղձերի սեկրեցիան, նպաստում են դժվարամարս և ճարպոտ սննդամթերքների յուրացմանը։

A և C վիտամինների, ինչպես նաև հակաօքսիդանտների մեծ քանակությունը բարենպաստ ազդեցություն է թողնում մաշկի վրա, պահպանում խոնավությունը՝ կանխելով կնճիռները, թորշոմած վիճակն ու օնկոլոգիական հիվանդությունները։

Սակվարյունության, սրթի ռիթմի խանգարումների, ստամոքսի բարձր թթվայնության և փորապության դեպքում շատ օգտակար է նեկտարինի թարմ քամած հյութը։

Կանխում է հիպերտոնիկ հիվանդությունը և աթերոսկլերոզը, քանի որ նպաստում է օրգանիզմից նատրիումի և հեղուկի հեռացմանը։

Վնասակար հատկությունները

Անկախ դրական բոլոր հատկություններից, նեկտարինն ունի նաև բացասական հատկություններ, որոնք մի շարք սահմանափակումների պատճառ են դառնում։

Վնասակարությունը հիմնականում կախված է օգտագործան քանակից․ չարաշահելու դեպքում հանգեցնում է ճարպակալման և արյան մեջ շաքարի մակարդակի բարձրացման։

Պարունակում է ալերգեններ, այդ պատճառով հակացուցված է դիաբետիկներին և ալերգիկներին։ Նեկտարինի կորիզը սինիլաթթու է պարունակում, որը թույն է։

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբին պատկանում է կաղամբի ընտանիքին, անվանումը կարելի է թարգմանել որպես «կաղամբ-շաղգամ»

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Հղիությունը յուրահատուկ շրջան է օրգանիզմի համար, և ցանկանաք, թե ոչ, պետք է հրաժարվեք որոշ ուտելիքներից կամ էլ գոնե սահմանափակեք դրանց քանակը, որպեսզի չվնասեք ինչպես ձեզ, այնպես էլ երեխային․․․