Միդիա․ օգտակար հատկություններն ու հակացուցումները

Միդիա․ օգտակար հատկություններն ու հակացուցումները

Միդիան ոչ միայն համեղ ծովամթերք է, այլև առողջության համար օգտակար նյութերի հսկայական  շտեմարան։ Տարածված է հյուսիսային կիսագնդի մերձարևադարձային և բարեխառը ծովերում, Բալթիկ, Սև, Ազովի ծովերում և Հեռավոր Արևելքում, միջերկրածովյան խոհանոցի դելիկատեսներից է։

Բարձրորակ սպիտակուցների հրաշալի աղբյուր է, ընդ որում՝ միդիայում այն ավելի շատ է, քան ձկան և տավարի մսի մեջ։ Հարուստ է երկաթով, ֆոսֆորով, կալիումով, նատրիումով, կալցիումով, ցինկով, յոդով, մանգանով, կոբալտով և այլ միկրոտարրերով ու մակրոտարրերով։

Պարունակում է նաև կիսաչհագեցած ճարպաթթուներ, ամինաթթուներ, գլիկոգեն, վիտամին А, С, D, Е, ինչպես նաև B խմբի վիտամիններ և այլ սննդանյութեր։

Կալորիականությունը

100 գրամ միդիայի կալորիականությունը 80 կկալ է։

Օգտակար հատկությունները

Նպաստում է իմունիտետի բարձրացմանը։

Կանխում է օնկոլոգիական հիվանդությունների առաջացումը։

Բարենպաստ ազդեցություն է թողնում գլխուղեղի, սրտանոթային համակարգի աշխատանքի վրա։

Օգտակար է նաև վահանաձև գեղձի համար։

Լավացնում է մարսողությունը և նյութափոխանակությունը։

Ցուցված է ավելորդ քաշ ունեցող մարդկանց։

Օգնում է կանխել արթրիտը։

Միդիան աֆրոդիզիակ է համարվում, դրական է ազդում սեռական ֆունկցիայի վրա։

Լավացնում է մաշկի, մազերի ու եղունգների որակը։

Հակացուցումները

Հակացուցված է արյան մակարդելիության խանգարման դեպքում։

Արյան առողջությունը ապահովող սնունդ

Արյան առողջությունը ապահովող սնունդ

Արյունը մեր բջիջներին մատակարարում է նրանց կյանքի և առողջության համար անհրաժեշտ ամեն ինչ:Արյան որակը ամբողջ օրգանիզմի առողջության վրա ազդող հիմնական գործոններից է...

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբին պատկանում է կաղամբի ընտանիքին, անվանումը կարելի է թարգմանել որպես «կաղամբ-շաղգամ»

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․