Ռուկոլա․ օգտակար հատկություններն ու հակացուցումները

Ռուկոլա․ օգտակար հատկություններն ու հակացուցումները

Ռուկոլան կաղամբազգիների ընտանիքի շատ օգտակար բույս է, տարածված է միջերկրածովյան երկրներում, սակայն արդեն իսկ կարող եք գնել նաև երևանյան սուպերմարկետներից։ Պարունակում է մեծ քանակությամբ վիտամին A և B9, ինչպես նաև վիտամին E,K,B խմբի վիտամիններ, կալիում, յոդ, կալցիում, երկաթ, մագնիում և օգտակար այլ նյութեր։

Օգտակար հատկությունները

Բարձրացնում է իմունիտետը, ունի հակամանրէային, մանրէազերծող և խորխաբեր հատկություն, կանխում և բուժում է հարբուխը։

Նվազեցնում է օնկոլոգիական հիվանդությունների առաջացման վտանգը։

Ամրացնում է անոթների պատերը։

Արյան մեջ բարձրացնում է հեմոգլոբինի մակարդակը և հեռացնում վնասակար խոլեստերինը։

Նպաստում է զարկերակային ճնշման նվազեցմանը։

Նպաստում է օրգանիզմի ավելորդ հեղուկի հեռացմանը և ջրաղային հավասարակշռության կարգավորմանը։

Օգնում է ստամոքսի գաստրիտի ժամանակ, բարենպաստ ազդեցություն է թողնում ստամոքսաղիքային տրակտի վրա։

Օգտակար է շաքարային դիաբետ ունեցող մարդկանց։

Բնական էներգետիկ է և առույգացնում է օրգանիզմը։

Խթանում է լակտացիան։

Հակացուցումները

Հնարավոր է, որ ռուկոլան ալերգիա առաջացնի։ Եթե նոր եք սկսել ներառել սննդակարգում, ապա այդ արեք փոքր քանակությունից սկսած և զգույշ։ Այդ վերաբերում է հոդատապ, ալերգիաներ, լյարդի և երիկամների հիվանդություն ունեցող անձանց, ինչպես նաև հղի և կերակրող կանանց։

Օգտագործումը

Ռուկոլան ավելացնում են աղցաներին, մսային և ձկնային ուտեստներին, ինչպես նաև առանձին, առանց որևէ բանի խառնելու, ձիթապտղի ձեթով և կիտրոնի հյութով։ Պետք է նկատի ունենալ, որ ռուկոլայի տերևները դանակով չեն կտրում, մանրացնում են ձեռքով, քանի որ նրանում պարունակող սննդանյութերը ռեակցիա են տալիս երկաթին։ Ռուկոլան ուտում են ուտեստը կամ աղցանը սարքելուց անմիջապես հետո։

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբի․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Կոլրաբին պատկանում է կաղամբի ընտանիքին, անվանումը կարելի է թարգմանել որպես «կաղամբ-շաղգամ»

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Օրեգանո․ օգտակար և վնասակար հատկությունները

Դրական ազդեցություն է թողնում հատկապես կնոջ օրգանիզմի վրա, քանի որ կարգավորում է դաշտանային ցիկլը, մեղմում դաշտանային ցավը և կիրառվում է դաշտանի ուշացման դեպքում․․․

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Բարձրացնում ենք իմունիտետը, որպեսզի պաշտպանվենք վարակներից

Սթրեսը, քրոնիկ հոգնածությունը, առողջարար սննդի ու առհասարակ օրգանիզմին անհրաժեշտ սննդանյութերի պակասը դառնում են իմունիտետի անկման հիմնական պատճառ․․․․

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Մթերքներ, որոնք ցանկալի չէ ուտել հղիության ընթացքում

Հղիությունը յուրահատուկ շրջան է օրգանիզմի համար, և ցանկանաք, թե ոչ, պետք է հրաժարվեք որոշ ուտելիքներից կամ էլ գոնե սահմանափակեք դրանց քանակը, որպեսզի չվնասեք ինչպես ձեզ, այնպես էլ երեխային․․․