Ոսպ․ օգտակարությունն ու հակացուցումները

Ոսպ․ օգտակարությունն ու հակացուցումները

Ոսպը մեր խոհանոցում տարածված հատիկեղեն է։ Հարուստ է հանքանյութերով՝ կալիում, կալցիում, ֆոսֆոր, վիտամին A, E, նաև B խմբի վիտամիններ։ 200 գրամ ոսպն օրգանիզմում բավարարում է երկաթի և ֆոլաթթվի օրական նորման։

Կալորիականությունը

100 գրամ ոսպի կալորիականությունը 310 կկալ է։

Օգտակար հատկությունները

Նպաստում է իմունիտետի բարձրացմանը։

Բարենպաստ ազդեցություն է թողնում սրտանոթային համակարգի վրա, լավացնում է արյան կազմը։

Նվազեցնում է օնկոլոգիական հիվանդությունների առաջացման վտանգը։

Ոսպի օգտակար հատկություննեը պահպանվում են ջերմային մշակումից հետո, ուստի օգտակար է բոլոր ձևերով։

Բարենպաստ ազդեցությւոն է թողնում ստամոքսաղիքային տրակտի աշխատանքի վրա, լավացնում է մարսողությունը, կարգավորում է նյութափոխանակությունը։

Շատ օգտակար է հղի կանանց համար, և նրանց համար, որոնք նախապատրաստվում են հղիությանը, քանի որ հարուստ է ֆոլաթթվով։

Լավ է ազդում նաև մաշկի վրա։

Հակացուցումները

Հոդատապի, մարսողական և միզասեռական համակարգի հիվանդությունների դեպքում հարկավոր է խորհրդակցել բժշկի հետ։

Նմանատիպ նյութեր

Որքա՞ն գազավորված ըմպելիք կարելի է խմել՝ առանց օրգանիզմին վնաս հասցնելու

Որքա՞ն գազավորված ըմպելիք կարելի է խմել՝ առանց օրգանիզմին վնաս հասցնելու

Որքա՞ն գազավորված ըմպելիք կարելի է խմել՝ առանց օրգանիզմին վնաս հասցնելու

Տնական դոնդող. առողջարա՞ր է, թե՞ ոչ

Տնական դոնդող. առողջարա՞ր է, թե՞ ոչ

Այս քաղցրավենիքով տարվելն այնքա՜ն հեշտ է․ մեկ չափաբաժինը սովորաբար առաջացնում է միաժամանակ և՛ հաճույքի,  և՛  մեղքի զգացում։

Ի՞նչ է տեղի ունենում մեր օրգանիզմում, երբ համեմ ենք ուտում

Ի՞նչ է տեղի ունենում մեր օրգանիզմում, երբ համեմ ենք ուտում

Տարբեր ուտեստներ պատրաստելիս մենք հաճախ օգտագործում ենք գինձ` անուշահոտ մանր հատիկներ:

Ձիասարդ(хрен). Առողջության համար օգտակար և վնասակար հատկությունները

Ձիասարդ(хрен). Առողջության համար օգտակար և վնասակար հատկությունները

Ձիասարդը կամ ծովաբողկը (хрен), որը աշխարհի տարբեր երկրների խոհանոցների անբաժանելի մասն է կազմում, վաղուց դարձել է սիրված՝ տաք համեմունքների շրջանում: