Կերակրող մոր սնունդը

Կերակրող մոր սնունդը

Կրծքով կերակրելու դեպքում կերած ուտեստներից բազմաթիվ նյութեր ներթափանցում են կաթի մեջ և հնարավոր է, որ երեխայի որովայնում գազերի և ալերգիկ ցանի առաջացման պատճառ դառնան։ Այդ հարցում մի նրբություն կա․ բոլոր երեխաների որովայնի զգայունակությունը տարբեր է և խիստ անհատական, ուստի մայրն ստիպված է լինում իր սնունդն ընտրել փորձերի և սխալների միջոցով։

Ինչպե՞ս ընտրել սնունդը կրծքով կերակրման շրջանում։ Խորհուրդ է տրվում օրական ուտել 200 գր միս(խոզի անյուղ տեսակներ, լեզու), հավի սպիտակ միս կամ էլ ձկան անյուղ տեսակներ՝ սուդակ, կարպ և այլն, 100-150 գր կաթնաշոռ, 20-30գր պանիր, 500-600 գր բանջարեղեն, 200-300գր միրգ, ճարպերից ցանկալի է օգտագործել սերուցքային կարագը (15-20գր) և բուսական յուղը (25-30գր)։

Բազմաթիվ կանայք կրծքով կերակրման շրջանում հաճույքով են ուտում հատուկ կանանց համար նախատեսված լուծվող շիլաները, որոնք հարստացված են վիտամիններով և հանքանյութերով (վաճառվում են մանկական սննդի բաժնում) կամ էլ մանկական խառնուրդներով են շիլաներ եփում և բլիթներ թխում։

Շատ կարևոր է, որ կերակրող մոր սննդաբաժինը բավականաչափ սննդային մանրաթելեր պարունակի, որոնք խթանում են ստամոքսի շարժողական ակտիվությունը։ Այդ նպատակով ամենօրյա սնունդը պետք է ներառի 400գր-ից ոչ պակաս թարմ կամ ջերմային մշակման ենթարկված բանջարեղեն՝ գազար, կաղամբ, բազուկ, դդմիկ և այլն, մոտ 300 գր միրգ և հատապտուղ՝ խնձոր, տանձ, սալոր, հաղարջ, բալ և այլն, 200-300մլ հյութ՝ ցանկալի է թարմ քամված։ Խորհուրդ չի տրվում բացի բանանից) տրոպիկական մրգեր և կարմիր ու նարնջագույն մրգեր ուտել։

Խորհուրդ է տրվում նաև 1լ կաթ ու կաթից պատրաստված ըմպելիքներ խմել, կաթնամթերք ուտել՝ պանրիկ, կաթնոշոռով ջեռեփուկ, առանց շաքարի խտացրած կաթ։ Ցանկալի է կաթը մասնակիորեն փոխարինել կաթնաթթվային այլ մթերքներով, օրինակ՝ կեֆիր, յոգուրտ, մածուն, ռեժան և այլն։

Կերակրող մայրը պետք է նաև շատ հեղուկ խմի, բայց ոչ ծննդաբերությունից անմիջապես հետո։ Նախքան լակտացիայի սկսվելը՝ կաթնախեժի արտադրման փուլում, օգտագործվող հեղուկի քանակը՝ ներառյալ առաջին ուտեստները, մրգերն ու բանջարեղենը, պետք է սահմանափակվի 1լ-ով։ Հակառակ դեպքում հնարավոր է, որ ավելորդ քանակով կաթ արտադրվի, ինչը դժվարացնում է կաթնախեժի անջատումը և արդյունքում կարող է լակտոստազի առաջացման պատճառ դառնալ։

Մթերքներ, որ երեխաները սովորաբար առանց խնդիրների են ընդունում՝ անյուղ կաթնաշոռ, պանիր, կեֆիր, անյուղ յոգուրտ և թթվասեր, կարտոֆիլ, հնդկաձավարի, բրնձի, վարսակաձավարի շիլա, խոզի անյուղ միս, հնդկահավի միս, կանաչ խնձոր։

Մթերքներ, որ երեխաները սովորաբար չեն ընդունում՝ կաղամբ, լոբեղեն, սուրճ, կվաս, գարեջուր, աղ դրած և ապխտած ձուկ, յուղոտ երշիկ, գունանյութերով քաղցր ըմպելիքներ, օրինակ՝ պեպսի-կոլա։

Մթերքներ, որ պետք է զգուշությամբ ներառել սննդի չափաբաժնում՝ կովի կաթ, ձու, հավի միս, ելակ, մորի, սև հաղարջ, խաղող, անանաս, դդում, խուրմա, նուռ, ցիտրուսային մրգեր, շոկոլադ, սուրճ, կակաո, նկուզեղեն, սունկ, տոմատ, գազար, նեխուր, ցորեն և այլն։

Ի դեպ, ջեռոցը կարող է ձեր լավագույն օգնականը դառնալ։ Ցանկացած մթերք (ձուկ, հավ և այլն) կարելի է դնել ջեռոցի ճաղերին, վրան թթվասեր, մայոնեզ կամ տոմատ քսել ու թողնել եփվելու 30-60ր։ Ոչ մի ավելորդ շարժում։ Աշխատատար չի լինում և ուտեստն էլ համեղ է ստացվում։

Մթերքներ, որ երեխաները սովորաբար առանց խնդիրների են ընդունում՝ անյուղ կաթնաշոռ, պանիր, կեֆիր, անյուղ յոգուրտ և թթվասեր, կարտոֆիլ, հնդկաձավարի, բրնձի, վարսակաձավարի շիլա, խոզի անյուղ միս, հնդկահավի միս, կանաչ խնձոր։

Մթերքներ, որ երեխաները սովորաբար չեն ընդունում՝ կաղամբ, լոբեղեն, սուրճ, կվաս, գարեջուր, աղ դրած և ապխտած ձուկ, յուղոտ երշիկ, գունանյութերով քաղցր ըմպելիքներ, օրինակ՝ պեպսի-կոլա։

Մթերքներ, որ պետք է զգուշությամբ ներառել սննդի չափաբաժնում՝ կովի կաթ, ձու, հավի միս, ելակ, մորի, սև հաղարջ, խաղող, անանաս, դդում, խուրմա, նուռ, ցիտրուսային մրգեր, շոկոլադ, սուրճ, կակաո, նկուզեղեն, սունկ, տոմատ, գազար, նեխուր, ցորեն և այլն։

Ի դեպ, ջեռոցը կարող է ձեր լավագույն օգնականը դառնալ։ Ցանկացած մթերք (ձուկ, հավ և այլն) կարելի է դնել ջեռոցի ճաղերին, վրան թթվասեր, մայոնեզ կամ տոմատ քսել ու թողնել եփվելու 30-60ր։ Ոչ մի ավելորդ շարժում։ Աշխատատար չի լինում և ուտեստն էլ համեղ է ստացվում։

Նորածինների մոտ առկա որոշակի տարօրինակություններ, որոնք առաջին հայացքից կարող են վախեցնել անփորձ ծնողներին

Նորածինների մոտ առկա որոշակի տարօրինակություններ, որոնք առաջին հայացքից կարող են վախեցնել անփորձ ծնողներին

Ծնվելուց հետո առաջին չորս շաբաթվա ընթացքում երեխայի օրգանիզմը ներարգանդային կյանքից անցում է կատարում դեպի հետծննդյան շրջան

Ինչպե՞ս են անառողջ աղիքները խանգարում մեզ նիհարելու

Ինչպե՞ս են անառողջ աղիքները խանգարում մեզ նիհարելու

Այս մանրէների անբավարար քանակը հանգեցնում է ավելորդ քաշի առաջացման:

Ինչպե՞ս հեռացնել սպիները էպիզիոտոմիայից  (շեքահատում) և ծննդաբերական այլ վնսվածքներից հետո

Ինչպե՞ս հեռացնել սպիները էպիզիոտոմիայից (շեքահատում) և ծննդաբերական այլ վնսվածքներից հետո

Հետծննդաբերական նույնիսկ փոքր սպին կարող է վատթարացնել սեռական կյանքի որակը

Ճի՞շտ է արդյոք, որ չիլի պղպեղը կարող է բարելավել առողջությունը և երկարացնել կյանքի տևողությունը

Ճի՞շտ է արդյոք, որ չիլի պղպեղը կարող է բարելավել առողջությունը և երկարացնել կյանքի տևողությունը

Չիլի պղպեղը միակ բույսն է, որ միաժամանակ պարունակում է կարոտենոիդներ, ֆլավոնոիդներ և կապսաիցիններ