Ինչպես նիհարել առանց սթրեսի․ խորհուրդներ

Ինչպես նիհարել առանց սթրեսի․ խորհուրդներ

Որոշել եք ճիշտ սնվել և կանոնավոր զբաղվել սպորտով, սակայն շարունակ թույլ եք զգում ցածր կալորիականությամբ սննդի պատճառով, իսկ մարզումները խլում են վերջին ուժերն ու հաճույք չեն պատճառում։ Այդ փակ շրջանում չհայտնվելու նպատակով պարզապես պետք է հետևել մի քանի կանոնի։

Ավելի շատ կերեք, որպեսզի ավելի ինտենսիվ մարզվեք

Ցանկանալով արագ նիհարել՝ շատերն սկսում են թերի սնվել, օրգանիզմին սովի մատնել։ Ճիշտ է, այդ մոտեցման դեպքում արդյունքն արագ է ի հայտ գալիս, սակայն հետագայում հնարավոր է նույն արագությամբ վերադարձնել կորցրած կիլոգրամները։ Հարցը միայն կալորիաների սահմանափակումը չէ, օրգանիզմն էներգիայի կարիք ունի։ Մարզասրահ գնալու համար անհրաժեշտ է լավ սնվել։ Փոխեք ապրելակերպը, ոչ թե դիետա պահեք։

Պլանավորեք

Նոր նիհարել սկսողների հիմնական սխալը ժամանակի սխալ պլանավորումն է։ Առողջ ապրելակերպին պետք է այնպես նախապատրաստվել, ինչպես գործնական հանդիպումներին կամ հանգստյան օրերին։ Սովորեք շաբաթը մեկ կամ երկու անգամ գնալ խանութ և մոտակա օրերի համար առողջ սնունդ գնել։ Երեկոյան պլանավորեք, թե ինչ եք ուտելու առավոտյան, ճաշին և ընթրիքին։ Ամեն բան նախապես պատրաստեք։ Պատրաստի ուտելիքը տարեք նաև աշխատավայր, եթե մոտակայքում հարմար սրճարան չկա։ Կիրակի օրը պլանավորեք, թե շաբաթվա ընթացքում երբ եք գնալու մարզվելու և ոչ մի դեպքում չհետաձգեք այն։

Սպիտակուցային սնունդ օգտագործեք

Սպիտակուցը դանդաղ է խմորվում և երկարատև պահպանում հագեցածության զգացումը։ Բացի այդ այն անհրաժեշտ է մկանային զանգվածի մեծացման համար։ Սպիտակուցներով հարուստ նախաճաշը զերծ կպահի ժամեր անց շոկոլադ ուտելու ցանկությունից։ Եթե այնուամենայնիվ ուտելու ցանկություն զգաք, ավելի լավ է ընկուզեղեն ուտեք կամ էլ բնական յոգուրտ։ Սովորական բանջարեղենային աղցանի փոխարեն ձվով, ձկան կամ հավի մսով աղցան պատրաստեք։ Սպիտակուցները միշտ պետք է առկա լինեն։

Մարզումներն ուրախ դարձրեք

Ֆիզիկական ակտիվությունը պետք է հաճույք պատճառի։ Հիշեք, թե մանուկ ժամանակ ինչպես էիք ժամեր շարունակ վազվզում, ծառ բարձրանում կամ սահում բարձր տեղից։ Եթե սկսել եք ձանձրանալ ֆիտնեսից, յոգան սկսել է դուր չգալ, ապա գնացեք պարի, եթե հոգնել եք քրտնաթոր վազքից, գտեք մեկ այլ տարբերակ, միայն թե մարզումը հաճելի լինի։

Շարժվեք օրական գոնե 30 րոպե

Նստակյաց աշխատանքը և երեկոյան բազմոցին պառկած անցկացնելը վնասում են ոչ միայն կազմվածքին, այլև գիտակցությանը։ Նստակյաց ապրելակերպն անտարբերություն է ծնում։ Որքան քիչ եք շարժվում, այնքան քիչ եք ուրախություն զգում, այնքան դժվարանում է ակտիվ ապրելակերպին անցնելը։ Այդ պատճառով էլ օրվա ընթացքում անպայման ժամանակ գտեք շարժվելու, զբոսնելու, վարժություններ անելու համար։

Ինչպե՞ս են անառողջ աղիքները խանգարում մեզ նիհարելու

Ինչպե՞ս են անառողջ աղիքները խանգարում մեզ նիհարելու

Այս մանրէների անբավարար քանակը հանգեցնում է ավելորդ քաշի առաջացման:

Ճի՞շտ է արդյոք, որ չիլի պղպեղը կարող է բարելավել առողջությունը և երկարացնել կյանքի տևողությունը

Ճի՞շտ է արդյոք, որ չիլի պղպեղը կարող է բարելավել առողջությունը և երկարացնել կյանքի տևողությունը

Չիլի պղպեղը միակ բույսն է, որ միաժամանակ պարունակում է կարոտենոիդներ, ֆլավոնոիդներ և կապսաիցիններ

Լոռամիրգ ուտելու 6 պատճառ

Լոռամիրգ ուտելու 6 պատճառ

Լոռամիրգը հիմնականում բաղկացած է ածխաջրերից, այդ թվում՝ մանրաթելերից և այնպիսի միացություններից, որոնք անմիջականորեն ազդում են առողջության վրա։

Ինչու է անհրաժեշտ բողկը ներառել սննդակարգում

Ինչու է անհրաժեշտ բողկը ներառել սննդակարգում

Բողկը C վիտամինի հարուստ աղբյուր է (մեկ բաժակ հում բողկը պարունակում է օրական նորմայի մոտ 30 %-ը), որն անհրաժեշտ է օրգանիզմին մի շարք նպատակներով