Պայքարում ենք մազաթափության դեմ

19.01.201724357

Մազաթափության խնդիրը լուծելու համար նախ պետք է իմանալ մազերի  առանձնահատկությունները։

  • Մազը յուրաքանչյուր ամիս երկարում է 1-1,5 սմ-ով և աճում է 5-6 տարի։ Դրանից հետո 3-6 ամիս հանգստի վիճակում է գտնվում այնքան ժամանակ, մինչև նոր մազն աճում է և դուրս մղում հինը։ 
  • Մարդու գլխին մոտավորապես 100-150 հզ մազ կա։ Ամեն օր կորցնում ենք 30-100 մազ։ 
  • Պետք չէ անհանգստանալ՝ սանրի վրա մի քանի մազ տեսնելով․ դրանք հենց այն մազերն են, որոնք պետք է ընկնեն՝ տեղ ազատելով նորերի համար։ 

Անհանգստանալ պետք է միայն այն ժամանակ, երբ ամեն անգամ մազերը սանրելուց հետո սանրի վրա մի ամբողջ մազափունջ է մնում։ Եթե մազաթափությունը ժամանակավոր բնույթ է կրում, մազի ֆոլիկուլներն այդ ընթացքում չեն մահանում, ուստի բուժումը ճիշտ ժամանակին սկսելու դեպքում մազերի աճի վերականգնումը բավականին արագ է ընթանում։ Ախտաբանական մազաթափության դեպքում իրավիճակը մի փոքր բարդ է և պետք է ժամանակ չկորցնել ու դիմել բժշկի։

Մազաթափության պատճառերն են՝

  • գենետիկական նախատրամադրվածություն, 
  • հորմոնային խանգարումներ, 
  • իմունիտետի անկում, 
  • գլխամաշկի վարակիչ հիվանդություններ (սեբորեա, դերմատիտ և այլն), 
  • օրգանիզմի ներքին հիվանդություններ (շաքարային դիաբետ, անեմիա և այլն), 
  • քիմիաթերապիա կամ հորմոնային դեղորայքի ընդունում, 
  • գլխամաշկի և մազարմատների արյունաշրջանառության վատացում, 
  • արտաքին ագրեսիվ գործոնների ազդեցություն (մազերի ներկում, քիմիական գանգրացում և այլն), 
  • հետծննդաբերական մազաթափություն, 
  • էկոլոգիական գործոններ, 
  • սխալ սննդակարգ, 
  • սթրեսներ և այլն։ 

Մազաթափությունը կանխող միջոցներ

  • Գլխի մերսում։ Լոգանք ընդունելիս մերսեք գլխամաշկը նուրբ շարժումներով։ Քնելուց առաջ սանրեք մազերը փայտե սանրով։ 
  • Սնուցող դիմակներ։ Կտավատի և նուշի յուղը լավագույնս կանխում են մազաթափությունը։ Յուղը քսեք մազերին, գլուխը 20-30ր ծածկեք պոլիէթիլենային գլխարկով, այնուհետև լվացեք ջրով։ 
  • Մի սանրեք թաց մազերը, խուսափեք մազերն ուղղացնող և գանգրացնող տաք միջոցներից, վարսահարդարիչից։ 
  • Առողջարար սնունդ օգտագործեք։ Փորձեք ավելի շատ ուտել վիտամին B (ճագարի միս, կանաչ ոլոռ, կրուպեղեն և այլն) և C (ցիտրուսային մրգեր, կիվի) պարունակող մթերքներ։