Ֆոլաթթվի դերն ու նշանակությունն առողջության համար

Ֆոլաթթվի դերն ու նշանակությունն առողջության համար

Այսօր դժվար է գտնել որևէ կնոջ, ով ծննդաբերել է կամ նախապատրաստվում է հղիության և չգիտի, թե ինչ է ֆոլաթթուն, ինչ նշանակություն ունի այն մոր և երեխայի առողջության համար: Քչերը գիտեն, որ այս վիտամինը կենսականորեն անհրաժեշտ է ցանկացած մարդու և ամեն օր. չէ՞ որ ֆոլաթթվի, ինչպես և վիտամինների մեծամասնության, պակասի մասին իմանում ենք, երբ արդեն լուրջ բուժում է պահանջվում, երբ ճիշտ սննդակարգի անցնելը կամ վիտամինների ընդունումն արդեն անօգուտ է:

Ֆոլաթթվի դերը մարդու օրգանիզմում խիստ մեծ է. առանց դրա հնարավոր չէ արյան կարմիր գնդիկների բնականոն արտադրությունը: Արյան կազմն ու որակը, ճարպերի և ածխաջրերի փոխանակությունը նորմալ է ընթանում, եթե օրգանիզմում B9 վիտամինի քանակը բավարար է, հակառակ դեպքում սակավարյունություն է սկսում առաջանալ:

Նուկլեինաթթուների սինթեզը, մեզ առավել հայտնի ԴՆԹ-ն և ՌՆԹ-ն, որ գենետիկական տեղեկույթ են պարունակում, ևս չեն կարող գործառել առանց ֆոլաթթվի: Օրգանիզմում տասնյակ տրիլիոնավոր բջիջներ աճում, զարգանում և ամեն օր նորացվում են ֆոլաթթվի շնորհիվ, հենց ֆոլաթթուն է պատասխանատու բնականոն մարսողության և ախորժակի համար: Բազմաթիվ մարդիկ 40 տարեկանից հետո ստամոքսի հիվանդություններ են ունենում ստամոքսահյութի ցածր թթվայնության հետևանքով: Այս պարագայում օրգանիզմը չի կարողանում արդյունավետորեն հակազդել մակաբույծներին և թույներին, որոնք ուտելիքի հետ ներթափանցում են ստամոքս, իսկ սպիտակուցները վատ են յուրացվում սննդի միջից:

Այս խնդիրների մեծամասնությունը կանհետանա, եթե սննդակարգում մի փոքր վիտամին B9 ավելացվի: Բավական է անգամ օրական մուգ կանաչ բանջարեղեն կամ լյարդով աղցան ուտելը: Սերոտոնինը, որ ավելի հայտնի է որպես երջանկության հորմոն, բավարար քանակությամբ արտադրվում է միայն այն դեպքում, եթե օրգանիզմը չի ունենում ֆոլաթթվի պակաս, իսկ մարդիկ, ովքեր չունեն ֆոլաթթվի պակաս, այսօր քիչ են: Սա դեպրեսիաների և նևրոզների առաջացման հիմնական պատճառներից է:

Նյութերը, որոնք սինթեզվում են ուղեղում B9 վիտամինի ազդեցությամբ, նպաստում են, որ նյարդային իմպուլսները ճիշտ ժամանակին փոխանցվեն և արտադրվեն հատուկ հորմոններ, որոնք օգնում են արդյունավետորեն պաշտպանվել սթրեսներից: Հենց այս պատճառով է, որ ֆոլաթթվի պակասից առաջին հերթին տուժում են նյարդային համակարգն ու դիմադրողականությունը:

Թե որ սննդամթերքներն են ֆոլաթթու պարունակում, կարդացեք այստեղ:

Ինչու է քաշը դադարել նվազել և ինչպես նորից սկսել նիհարել

Ինչու է քաշը դադարել նվազել և ինչպես նորից սկսել նիհարել

Կա քաշի կանգի երկու տարբերակ. երբ շարունակում եք ճարպը կորցնել, բայց մարմնի զանգվածը չի փոխվում, և երբ նիհարելու գործընթացն ամբողջությամբ դադարեցված է:

Աուտիստիկ սպեկտրի խանգարում, ինչ է պետք իմանալ աուտիզմի մասին

Աուտիստիկ սպեկտրի խանգարում, ինչ է պետք իմանալ աուտիզմի մասին

ԱՍԽ-ն՝ հիվանդություն չէ, այլ զարգացման խանգարում: Հիմնական տարբերությունն այն է, որ հիվանդությունն ունի սկիզբ, ընթացք և ավարտ: ԱՍԽ-ն վարակիչ չէ. աուտիզմով հնարավոր չէ «հիվանդանալ», այն ի ծնե է:

Կյանքը կորոնավիրուսից հետո․ 13 փաստ հետկորոնավիրուսյան համախտանիշի մասին

Կյանքը կորոնավիրուսից հետո․ 13 փաստ հետկորոնավիրուսյան համախտանիշի մասին

Բացի կորոնավիրուսի բարդությունների հետ կապված վտանգներից, մարդիկ բախվում են հետկորոնավիրուսյան սինդրոմին

Լիբիդոյի հետ կապված խնդիրներ, ինչպես լուծել դրանք

Լիբիդոյի հետ կապված խնդիրներ, ինչպես լուծել դրանք

Լիբիդոյի հայեցակարգի շուրջ հաճախ վեճեր են առաջանում: