Ինչո՞ւ է թթու կաղամբն այդքան օգտակար

Ինչո՞ւ է թթու կաղամբն այդքան օգտակար

Որո՞նք են թթու կաղամբի օգտակար հատկությունները: Ֆերմենտացումից հետո կաղամբը պարունակում է բազմաթիվ պրոբիոտիկներ և հագեցած է հակաօքսիդանտներով: Բացի այդ, այն մեծացնում է վիտամինների և հանքանյութերի պարունակությունը։ Այս բոլոր նյութերի շնորհիվ թթու կաղամբը ձեռք է բերում նոր օգտակար հատկություններ։

Բարելավում է մարսողությունը

Թթու կաղամբը պարունակում է պրոբիոտիկներ՝ աղիներում ապրող բակտերիաներ: Դրանք բարելավում են մարսողությունը և օգնում են կլանելու սննդանյութերը, ներառյալ վիտամիններն ու հանքանյութերը: Բարձրացնում է դիմադրողականությունը Թթու կաղամբը պարունակում է Lactobacillus և Bifidobacterium, որոնք աղիներում թթվային միջավայր են ստեղծում և դրանով իսկ արգելակում են վնասակար միկրոօրգանիզմների աճը: Իսկ երբ միկրոֆլորան առողջ է, իմունային համակարգը ճիշտ և օպերատիվ արձագանքում է պաթոգեններին, քանի որ իմունային համակարգի բջիջների 70%-ը գտնվում է աղիները շրջապատող հյուսվածքներում։ Թթու կաղամբի մյուս առավելությունն այն է, որ այն պարունակում է ֆլավոնոիդներ:

Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ դրանք նվազեցնում են բորբոքումները, աջակցում են իմունային պատասխանին և բջիջների նորմալ աշխատանքին: Բարելավում է մաշկի վիճակը Թթու կաղամբում պարունակվող կաթնաթթվային բակտերիաները օգնում են պահպանելու մաշկի միկրոբիոմի հավասարակշռությունը։ Իհարկե, թթու կաղամբը հազիվ թե կարելի է անվանել մաշկային հիվանդությունների համադարման, սակայն այն կարող է նվազեցնել ցան առաջացնող վնասակար բակտերիաների թիվը։

Պաշտպանում է վտանգավոր հիվանդություններից: Թթու կաղամբը պարունակում է բազմաթիվ հակաօքսիդանտներ։ Սրանք նյութեր են, որոնք պաշտպանում են բջիջները ազատ ռադիկալներից: Ազատ ռադիկալները անկայուն մոլեկուլներ են, որոնք առաջացնում են օքսիդատիվ սթրես և դրանով իսկ մասնակցում են տարբեր պաթոլոգիաների զարգացմանը, ինչպիսիք են քաղցկեղը կամ սրտանոթային համակարգի հիվանդությունները:

Օգնում է ստանալու անհրաժեշտ վիտամինները։ Թթու կաղամբն օգտակար է, քանի որ պարունակում է վիտամինների և հանքանյութերի մի ամբողջ փունջ, որոնք անհրաժեշտ են մեր օրգանիզմին ամեն օր։ Բացի A, C և K վիտամիններից, կաղամբը նաև փոքր քանակությամբ պարունակում է.

• վիտամին B6

• վիտամին B9 (ֆոլաթթու)

• կալիում

• մագնեզիում

• երկաթ

• կալցիում:

Այս բոլոր նյութերն օգնում են պահպանելու առողջությունը:

Որքա՞ն հաճախ կարելի է թթու կաղամբ ուտել:

Բժիշկները խորհուրդ են տալիս ամեն օր ուտել ֆերմենտացված մթերքներ։ Սակայն պետք է հաշվի առնել, որ մեծ չափաբաժինը կարող է առաջացնել գազեր:

Կան մի քանի պայմաններ, երբ պետք է զգույշ լինել թթու կաղամբ ուտելիս.

• ալերգիա համեմունքների նկատմամբ, որոնք երբեմն ավելացնում են կաղամբին թթու դնելուց առաջ,

• ստամոքս-աղիքային տրակտի սուր հիվանդություններ, ինչպիսիք են բաց խոցերը,

• Սրտանոթային հիվանդությունների համար աղի սահմանափակ պարունակությամբ դիետա,

• հակակոագուլյանտներ ընդունելը, քանի որ վիտամին K-ն կարող է ազդել արյան մակարդման վրա:

 

Աղբյուրը
 
Բաժանորդագրվեք նաև մեր․ Տելեգրամյան ալիքին , Ֆեսբուքյան էջին, Ինստագրամյան էջին, Յութուբյան ալիքին

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Ո՞ր մթերքներն են ստիպում ավելի շատ ուտել և գիրանալ

Հաճախ կարող եք լսել, որ երբ խոսքը վերաբերում է նիհարելուն և քաշը պահպանելուն, ամենակարևորը կալորիաների ընդհանուր քանակն է, այլ ոչ թե դրանց աղբյուրը

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

5 միֆ սեռական կյանքի մասին դաշտանադադարի ժամանակ, որոնք վնասակար են ձեր առողջության և հարաբերությունների համար

Դաշտանադադարը դաշտանային ցիկլի բնական դադարեցումն է

8 միֆ աուտիզմի մասին

8 միֆ աուտիզմի մասին

Աուտիզմը հիվանդություն է։ Ոչ, սա հիվանդություն չէ, այլ զարգացման հատկանիշ՝ կապված կենտրոնական նյարդային համակարգի խանգարման հետ

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Ինչպես իջեցնել կորտիզոլի մակարդակը՝ ավելի երկար և լավ ապրելու համար

Կորտիզոլը մարդու առաջնային գլյուկոկորտիկոիդ հորմոնն է, որն արտադրվում է մակերիկամի կեղևում և կարգավորում է մարմնի արձագանքը սթրեսին